Ässien puheenjohtaja erosi ym.

  • 5 514
  • 56

JanJ

Jäsen
Yksissä pleijareissa Teemu Selänne nosti hirveän porun kun Japa Levonen oli miehen päällystakkina.
Selänne sanoi matsin jälkeen että "on se kumma että kaikenmaailman mikkihiiret saa hyppiä silmille"
Seuraavassa matsissa oli parilla ässäfanilla hemmetin hieno lakana jossa selänteellä oli hiirenkorvat ja häntä ja hän oli luistelemassa hiirenloukkuun jossa oli padanmuotoinen juusto.
Siinä oli ollut väsäämistä ja taitoa että sellasen lakanan olivat saaneet aikaiseksi!
 

OldTimeHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Bayern München, Deutschland
Itkupillit

Viestin lähetti JanJ
Yksissä pleijareissa Teemu Selänne nosti hirveän porun kun Japa Levonen oli miehen päällystakkina.
Selänne sanoi matsin jälkeen että "on se kumma että kaikenmaailman mikkihiiret saa hyppiä silmille".
Siinä toisessa sarjassa puolestaan JYP ja erityisesti sen päävalmentaja, muuan Hannu Aravirta, muisti jokaisen ottelun jälkeen valittaa siitä, kuinka sikamaisesti vastustaja oli pelannut.

Ei valitus tosin kaikin puolin täysin aiheetonta ollut, neljännessä matsissa Jukka Seppo veti muistaakseni Marko Virtaselta leegot sisään, kun tämä oli ensin huitaissut Sakke Lindforsia näpeille. Lehdistötilaisuudessa Juki totesi tyynen rauhallisesti jotain tyyliin: "se löi Sakkea ja mä löin sitä, semmoista tapahtuu, turha moisesta on porua nostaa". :rolleyes:
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti JanJ
Yksissä pleijareissa Teemu Selänne nosti hirveän porun kun Japa Levonen oli miehen päällystakkina.
Selänne sanoi matsin jälkeen että "on se kumma että kaikenmaailman mikkihiiret saa hyppiä silmille"
Seuraavassa matsissa oli parilla ässäfanilla hemmetin hieno lakana jossa selänteellä oli hiirenkorvat ja häntä ja hän oli luistelemassa hiirenloukkuun jossa oli padanmuotoinen juusto.
Siinä oli ollut väsäämistä ja taitoa että sellasen lakanan olivat saaneet aikaiseksi!

Olin paikalla silloin.
Hallilla kaikui Teeeeemuuuuu,Teeeemuuuu ja tunnelmaa oli niin,että vieläkin iho nousee kananlihalle.

Oi niitä aikoja,eiköhän osteta Tihonov takaisin Sveitsistä.:D
 

#13

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Olen minäkin hämmästynnyt Jalavan potkuista, mikäli olen ymmärtännyt hän on lupaava nuori kaveri, jolla olisi ollut paljon annettavaa Ässille. Kun Karalahti jäi kiinni huumesekoilustaan Hifk todellas tukesi miestä kaikin keinoin. Ja nyt jokainen tietää hän on menestyvä NHL ammattilainen.
Ei muuta, kun joku vaan värvää Jalavan joukkueeseensa, mutta samalla tukien miestä ja selvittäen hänen alkoholi taustat ja tavat.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti #13
Olen minäkin hämmästynnyt Jalavan potkuista, mikäli olen ymmärtännyt hän on lupaava nuori kaveri, jolla olisi ollut paljon annettavaa Ässille. Kun Karalahti jäi kiinni huumesekoilustaan Hifk todellas tukesi miestä kaikin keinoin. Ja nyt jokainen tietää hän on menestyvä NHL ammattilainen.
Ei muuta, kun joku vaan värvää Jalavan joukkueeseensa, mutta samalla tukien miestä ja selvittäen hänen alkoholi taustat ja tavat.

Luepa ajatuksella kaikki nuo porilaisten kommentit Jalavasta ja Karalahden ja Jalavan vertaamisesta.

Rehellisesti, ja ehkä turhankin ilkeästi sanoen, Jalavalla ei ollut mitään annettavaa Ässille, siinä se. Maailma on kurja ja kylmä paikka. Karalahti oli Hifkin oma kasvatti ja maajoukkuepuolustaja jo kärähtäessään. Hifk toimi tapauksessa siltikin poikkeuksellisen hienosti ja tyylikkäästi, siitä pinnat heille.

Sanoisin, että logiikka ontuu, jos lähdetään siltä pohjalta, että käytä huumeita>parane tukien>tule hyväksi kiekkoilijaksi, joten kärähdä ratista kesken kiihkeintä pelirytmiä>parane tukien>tule hyväksi kiekkoilijaksi.

Kaikesta huolimatta kaikkea hyvää Jalavalle, ehkä hänen aikansa vielä koittaa jossain muualla.
 

Tykki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Case Jalava

Onhan asiassa sekin pointti, että Jalava olisi kännipäissään ajellessaan voinut aiheuttaa jonkin onnettomuuden. Jos lehdissä eräänä aamuna olisi lööppinä "Porin Ässien pelaaja ajoi juovuspäissään pikkutytön päälle", ei sponsorimarkkojen hankinta varmaankaan ainakaan helpottuisi.

Samalla tämä toimii muillekin muistutuksena: Ei pössöillä tai kenkää tulee!

Hjalliksen mielestä kaikki julkisuus on hyvää julkisuutta, mutta Ässien kohdalla olen kyllä eri mieltä. Negatiiviset uutiset saavat nyt jo riittää!
 

Miksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tuomas Jalava

Näyttää Jalava palanneen jälleen Tutoon, ja teki eilen maalinkin. Hyvä sentään, että joku huolii vaikka Ässät miehen hylkäsikin. Hyvää jatkoa Tuomakselle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös