Missä kohtaa niin sanoin? Mielestäni sanoin että Andy päästä 2 maalia helposti. Jos olin väärässä niin kerro ihmeessä.Miten kehtaa edes väittää että hävittiin oman maalivahdin takia...
Missä kohtaa niin sanoin? Mielestäni sanoin että Andy päästä 2 maalia helposti. Jos olin väärässä niin kerro ihmeessä.Miten kehtaa edes väittää että hävittiin oman maalivahdin takia...
Ja niistäkin vähintään yksi oli väärä pakki. Mieluusti olisin siellä nähnyt kaksi muuta puolustajaa näiden tilalla ja kumpikaan heistä ei olisi ollut Tuohilampi.Lopussa, kun yrittivät kavennusta 6 pelaajalla, niistä oli kolme pakkia, aika harvinainen tilanne. Tuntui vaan siltä, etteivät oikein tienneet, mihin kukin menee ja mitä tekevät.
Mutta kyllä tuo viikon pelillinen taso antaa vähän valoa, edes sen tunnelin pään paljaalla silmällä nähtäväksi. 3p huomenna ja vaatimus 80 pisteeseen (jos 10 sija niillä hoodeilla) vaatis 1,6/peli runkosarjan 2/3 eli 40 peliä. Aika kovalta vaikuttaa, toisaalta edessäkin on muutama joukkue joka taapertaa.
Kaksi edellistä peliä olleet aivan eri ilmeellä kuin sitä edeltävät. Hyvin todennäköistä, että tänään tulee pisteitä.Kovasti moni odottaa, että hyvät otteet jatkuu tänään, vaikka samaan lauseeseen heitetään, että Ässät ei jaksa pelata täyttä 60min. Miten se siis peräkkäisinä pelipäivinä onnistuisi?
Pahaa pelkään, että tänään jos tappiolle joudutaan, niin se bensa tosiaan taas loppuu viimeistään kolmannessa. No katotaan, mutta eipä paljoa luottamusta ole.
Tämähän menee sitten hyvin:) Minä, joka olen näistä kahdesta viimeisestä pelistä nähnyt siis ainoastaan tuon viimeisen 20 min. olen sitä mieltä että Porilaiseen tyyliin "ei se nyt ihan kuraa ollut". Siis jos esim. eilen ensimmäiset 40 min. Oli jo parempaa, ollaan tosiaan eteenpäin menty. Kuten PataJaska edellä kirjoitti, kyllä realistinen pitää säälien suhteen olla. Unelmoidahan niistä aina voi muttei se, ainakaan nyt, ole realismia. Tärkeintä olis kasvattaa itseluottamusta ja saada koko organisaatio jonkin asteiseen tilaan (Flow -tila ehkä on liian hieno sana nyt tähän), jossa tulee enemmän posia kuin negaa. Eikä pelillisesti ainakaan sukellettaisi ja yritystä olisi sekä jonkinlainen pelillinen identiteetti alkaisi hahmottumaan. Tappiotakin pahempi on täysi apatia, joka tulee ensimmäisestä takaiskusta. Eilen ei liene sitä näkynyt. Hienoa on myös se että meillä on myös toinen veskari, joka pystyy hyviin torjuntoihin, tyylistä viis.Peli menossa parempaan suuntaan, enää ei olla kolmea erää purjeessa, vain viimeiset 20 minuuttia. Tänään taas parannusta ja kolme pistettä kotiin.
Tolla porukalla on ihan järkyttävän paska kunto. Tää peli on ihan seisoskelua eiliseen verrattuna..Joskus aiemmin, ehkä pari kertaa olen "joutunut" tästä aiheesta kirjoittamaan.
KalPa johtaa maalilla, siitä en sano mitään. Peräänkuulutan jonkinlaista ammattiylpeyttä työmaalla. Ei siinä mitään, onhan meillä muillakin oikeus olla töissä vain läsnä, se riittää monessa paikassa. Voiko siitä sitten sen enempää tuomita kavereita tuolla.
Jos katsotaan asiaa tulosurheilun näkökulmasta, niin melkoisen hengetöntä on osallistuminen tällä hetkellä. Kannattaako tuosta sitten maksaa, sen kertoo varmasti seuraavan(kin) ottelun yleisömäärä, jos tälläisella otteella Ässät jatkaa. Nämä kommentit yhtälailla tarkoitettu myös penkin takana seisoville.