Naurava Kulkuri
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Tänne kaikki otteluraportit ja keskustelu Ässien otteista kaukalossa.
Talaja pelasi viisi minuuttia ja Ojis av:n ansiosta yhdeksän minuuttia.Kausi 23-24 oli kyllä pettymys, 24-25 aloitus oli hyvä ja oikeastaan kaikki saavat posia omasta puolesta. Järvinen ei ehkä ihan pelannut omaa peliään ja Talaja, Ojis ainakin melko näkymättömiä.
Oli näköjään vähän turhan vaativa tehtävä. Tää otsikointi oli parasta mitä tällä rahalla nyt saatiin.Olenko se vain minä vai pitäisikö pikkuhiljaa siirtyä tähän kauteen?
Toivotaan että Pelsujen loukkaantumishuolet jatkuvat, ni helpottaisi Proffan iltapuhdetta *hymiö*.Tänään on JMJ:n runkosarjaottelu numero 500. Eihän tälläistä juhlapeliä voida hävitä, proffa iskee itse 0+2
Juu on, siellä on Lachin ja muiden lisäksi tullut Kumpulainen ja Tukiainen lyömään tehoja ihan urakalla.Pelsuilla on pari poisjääntiä mutta onhan siellä silti kovia tekijöitä ja vastus tulee olemaan ihan eri luokkaa kuin viime lauantaina. Oletettavasti kiekonhallinta ja laukaukset kohti maalia menevät Pelsuille, Ässien aseet ovat iskeä vastahyökkäyksillä ja ylivoimilla. Ylivoimatilaisuuksia tulee varmasti, niitä pitäisi vain pystyä hyödyntämään maalin muodossa...
Itse asiassa ei tuo Pelsujen hyökkäyskalusto edes ole ihan niin mahdoton, mitä jotenkin olin aiemmin mielikuvaa siitä muodostanut, ja sieltä puuttuu kuitenkin vain Bryggman. Eli toisin sanoen ei mitään aihetta paniikkiin sen suhteen.. sitten taas nuo pussinokkien pakkihankinnat tyyliin Vukojevic ja Kalynuk ovat menneet itseltäni aivan ohi, ei voi sanoa juuta tai jaata. Mitä nyt tuo jälkimmäinen kaveri on sellainen, että 0,4ppg tasolla tulee AHL:n puolelta liigaan yleensä hyökkääjiä eikä pakkejaPelsuilla on pari poisjääntiä mutta onhan siellä silti kovia tekijöitä ja vastus tulee olemaan ihan eri luokkaa kuin viime lauantaina. Oletettavasti kiekonhallinta ja laukaukset kohti maalia menevät Pelsuille, Ässien aseet ovat iskeä vastahyökkäyksillä ja ylivoimilla. Ylivoimatilaisuuksia tulee varmasti, niitä pitäisi vain pystyä hyödyntämään maalin muodossa...
Itse asiassa ei tuo Pelsujen hyökkäyskalusto edes ole ihan niin mahdoton, mitä jotenkin olin aiemmin mielikuvaa siitä muodostanut, ja sieltä puuttuu kuitenkin vain Bryggman. Eli toisin sanoen ei mitään aihetta paniikkiin sen suhteen...
Tänään on JMJ:n runkosarjaottelu numero 500. Eihän tälläistä juhlapeliä voida hävitä, proffa iskee itse 0+2