YksiKuppiTeetä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät, Kraken
Aittokallio ei kokoonpanossa. Itse en eilistä tilannetta nähnyt mutta aivotärähdykseltä kuullostaa.
Aittokallio ei kokoonpanossa. Itse en eilistä tilannetta nähnyt mutta aivotärähdykseltä kuullostaa.
Lasaretissa on mukavasti tyhjää. Juhola ja Kivelä ovat mitä luultavimmin taas vahvuudessa. Kiintoisaa nähdä keskiviikon kokoonpanot.
Omaan silmään en nähny kyllä, muistaakseni oli aika lopussa vielä kentälläJaahas multa mennyt ihan ohi loukki. Oliko joku selkeä tilanne mistä moinen johtuu?
Appelgren 6-7 viikkoa sivussa.
Omaan silmään en nähny kyllä, muistaakseni oli aika lopussa vielä kentällä
En muista missä kohtaa peliä tapahtui, mutta aloituksessa Appelgren sai näpeilleen ja tuli vaihtoon irvistäen hanska pois kädestä. Olisko sormi- tai rannemurtuma?
Pahasti kyllä saa ranne ainakin murtua jos noin kauan pois kentiltä on. Itellä joskus myös ranne mennyt mäsäksi lätkässä ja tais mennä 4vko kun olin takaisin askissa. Mulla vielä ikävä muutenkin kun kaikki paranee ikävän hitaasti (mm. solisluun poikki meneminen parani 8vkossa normaalin 4-5vko sijaan)
Sormet siinä tietty on saattanut saada myös iskua tosiaan, niistä ei omakohtaisia kokemuksia ole, mutta luulisi normaalin murtuman parantuvan sormihommissakin sillä 4 viikolla.
Itellä meni ranne paskaks lätkässä ja 4viikkoa kipsi ja sen jälkeen viikkoon ei saanut esimerkiksi juuri lätkää pelata.Pahasti kyllä saa ranne ainakin murtua jos noin kauan pois kentiltä on. Itellä joskus myös ranne mennyt mäsäksi lätkässä ja tais mennä 4vko kun olin takaisin askissa.
Lähteenmäki sivussa 6-7 viikkoa..... Just kun muutamat viime pelit meni hyvin.