Aina saa hävetä.
eilen klo 20.41 #13 152 M madeOFspade Jäsen Suosikkijoukkue Ässät Ässät rikkoi molemmat yv kentät. Mitä ja miksi
eilen klo 20.44 #13 157 M madeOFspade Jäsen Suosikkijoukkue Ässät Mä häpeän. Kaksi surkeaa ylivoimaa. Miksi ykkösyv rikottiin
eilen klo 20.47 #13 159 R Raimoton Jäsen Suosikkijoukkue Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste Ylivoimat näytti taas, että kun hidastetaan ollaan huonoja. Mutta loogisesti samalla tyylillä jatketaan.
Ylivoimat näytti taas, että kun hidastetaan ollaan huonoja. Mutta loogisesti samalla tyylillä jatketaan.
eilen klo 20.47 #13 160 B Blade80 Jäsen Suosikkijoukkue Pata Seuraava jäähy sitten Ässille. Vanhatalo antoi painetta ja Lukko vaikeuksissa.
eilen klo 20.48 #13 161 J JaanaL Jäsen Suosikkijoukkue Ässät madeOFspade kirjoitti: Mä häpeän. Kaksi surkeaa ylivoimaa. Miksi ykkösyv rikottiin Laajenna klikkaamalla No mut eikö sitä just oo toivottu jo pitkään? Kokeilu?
madeOFspade kirjoitti: Mä häpeän. Kaksi surkeaa ylivoimaa. Miksi ykkösyv rikottiin Laajenna klikkaamalla No mut eikö sitä just oo toivottu jo pitkään? Kokeilu?
eilen klo 20.52 #13 163 P Patakakkone Jäsen Suosikkijoukkue Pata Koko ajan joku traumalaine itkemässä tuomareille
eilen klo 20.52 #13 164 K Kankeelauta Jäsen Suosikkijoukkue Ässät Tuo Lukon ykköstykki sit uikuttaa kokoajan tuomareille et naamaan sattuu vaikka mitään ei tapahdu.
eilen klo 20.56 #13 171 T Tuamas Jäsen madeOFspade kirjoitti: Rovio sanoo hörps. Laajenna klikkaamalla Tais olla tuplaohjuri. Edit. Ensin Ylitaloon ja sitten nähdäkseni Kuhlmaniin.
madeOFspade kirjoitti: Rovio sanoo hörps. Laajenna klikkaamalla Tais olla tuplaohjuri. Edit. Ensin Ylitaloon ja sitten nähdäkseni Kuhlmaniin.
eilen klo 20.56 #13 172 M Mikolammi Jäsen Suosikkijoukkue Ässät, SJK, Bayern München, Joshua Kimmich Jaaha materiaali ero alkaa näkymään.
eilen klo 20.56 #13 173 N Nash-ty Jäsen Suosikkijoukkue Ässät Tuamas kirjoitti: Tais olla tuplaohjuri. Laajenna klikkaamalla Imurointi silti. Ei edes yritä peittää mitään
Tuamas kirjoitti: Tais olla tuplaohjuri. Laajenna klikkaamalla Imurointi silti. Ei edes yritä peittää mitään
eilen klo 20.56 #13 174 T TakaKahva Jäsen Suosikkijoukkue Ässät Hyvin taistellaan, mutta ei vaan riitä
eilen klo 20.56 #13 175 T Triplaexpresso Jäsen Suosikkijoukkue Ässät Kunhan ei tollaseen maaliin hävitä.