Kärjestä on helppo tykätä, ampuu herkästi ja lämäreitä. Saako tuota ensi kaudeksi millään vai onko Tapparan jokatapauksessa?
Olisiko kellään täällä osaamista hakea vastaava kaulaan lyöty poikkari vs tämä Noivaan osunut? Tällaista klippiä voisi laittaa tänne linkin kanssa, niin mä ainakin tiedän pari kohdetta, minne lähetän, ja ne todellakin vaivaantuu näistä.
Ässät hyötyy2 minuuttiia, vaikutusvaltaiset jengit hyötyy 5min.
Olisiko kellään täällä osaamista hakea vastaava kaulaan lyöty poikkari vs tämä Noivaan osunut? Tällaista klippiä voisi laittaa tänne linkin kanssa, niin mä ainakin tiedän pari kohdetta, minne lähetän, ja ne todellakin vaivaantuu näistä.
Riekkinen sai viime kaudel identtisestä ainakin 5minOliko Tammela, joka sai ulosajon samantyyppisestä tilanteesta?
Eikö Zabransky lentänyt ulos viime kaudella identtisestä tilanteesta? Videota en heti löytänyt, mutta eiköhän sekin löydy.Olisiko kellään täällä osaamista hakea vastaava kaulaan lyöty poikkari vs tämä Noivaan osunut? Tällaista klippiä voisi laittaa tänne linkin kanssa, niin mä ainakin tiedän pari kohdetta, minne lähetän, ja ne todellakin vaivaantuu näistä.
Sama tuli mullekkin mieleen.Eikö Zabransky lentänyt ulos viime kaudella identtisestä tilanteesta? Videota en heti löytänyt, mutta eiköhän sekin löydy.
Eikö Zabransky lentänyt ulos viime kaudella identtisestä tilanteesta? Videota en heti löytänyt, mutta eiköhän sekin löydy.