Mainos

Ässien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 286 353
  • 9 670

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Komiasti 3 ukkoa heittäytyi blokkiin peräkkäin. :D

Ainakin halutaan taistella tänään.

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Kyrpillä on joku fiksaatio ottaa Vanhataloa takaapäin, mitä hittoa?
Onneksi tuo sekamelska selvittiin, vielä hetki niin päästään koppiin hiomaan vikan erän kuviot kuntoon.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kerkesin ajattelee, että 51 sekkaa, nyt ei mitään turhia lapsuksia. Sitten Anttalainen kierrätti omissa vasenta ränniä, siihen katko ja sitten loppuerä karusellissa.

No, 0-2. Ihan ok asetelmat päätöserään.

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Muistelen kun viimeksi Kärpät pudotti Ässät play-offeissa, silloin niillä oli tosi fyysinen nippu. Nyt muistuttavat jotain keppitaisteluporukkaa, mailat koko ajan ylhäällä noissa vihellyksen jälkeisissä. Vois jotain noista pygmeistä vetää ihan reilusti kuonoon että oppisivat.

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Ei kyllä käy kateeksi oululaisten tilannetta. Tulee ihan Late ajat mieleen. Silloinkin onnistuttiin kyllä häviimään matsi niille, vaikka oli surkein Kärpät mitä olin ikinä nähnyt.

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisiko kellään täällä osaamista hakea vastaava kaulaan lyöty poikkari vs tämä Noivaan osunut? Tällaista klippiä voisi laittaa tänne linkin kanssa, niin mä ainakin tiedän pari kohdetta, minne lähetän, ja ne todellakin vaivaantuu näistä.
Ässät hyötyy2 minuuttiia, vaikutusvaltaiset jengit hyötyy 5min.

kotikoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Olisiko kellään täällä osaamista hakea vastaava kaulaan lyöty poikkari vs tämä Noivaan osunut? Tällaista klippiä voisi laittaa tänne linkin kanssa, niin mä ainakin tiedän pari kohdetta, minne lähetän, ja ne todellakin vaivaantuu näistä.

Oliko Tammela, joka sai ulosajon samantyyppisestä tilanteesta?

Nash-ty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oliko Tammela, joka sai ulosajon samantyyppisestä tilanteesta?
Riekkinen sai viime kaudel identtisestä ainakin 5min

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Eikö Zabransky lentänyt ulos viime kaudella identtisestä tilanteesta? Videota en heti löytänyt, mutta eiköhän sekin löydy.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kyl se vaan Miksa näkee kentän ja toimittaa. Ihan ok veto Lenniltä, muttei toki tuloksekas.

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Hyvältä näyttää mutta vielä erä pitää jaksaa painaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy