nuukapuuha
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät, Blackhawks #88
Jatkoajalla Riekkiseltä hyvää pelinlukua ja 2 loistavaa maalipaikkaa joista toisesta maali. Toivoisin näkeväni tätä Riekkistä myös enemmän 5vs5 pelissä.
Oli se sulaminen. 55min kaikki hyvin, sitten unohdettiin perusasiat ja kun päästiin johtoon, Puutio pelasi peliä liikaa eteenpäin ennen kuin oli kiekko hallussa. Huolimattomuutta.
Kah, Järviseltä hyvä lätty eteen, Riekkinen voitti Liedeksen 100-0 ja tyylikäs vippi etupöysään patjan yli.
Komia päätös.
Ei tämä nyt mikään sulaminen ollut. Kovakuntoisen joukkueen kanssa mikään ei tule ilmaiseksi. Kutospaikalle taidettiin nousta.
Jääkiekko pelissä hallinta aaltoilee, KEspoo oli tehokas paikoissaan. Puution tilanne näyttää tuurin merkityksen, tolppa sisään, tolppa ulos, tänään ulos.
Kyllä. Silloin peli kääntyy täysin päälaelleen. Tämä taas oli tasainen peli, missä molemmilla oli hetkensä ja paikkansa.No mulle sulamiseen vaaditaan vielä se, että peli menee aivan sekaisin. Tässä ei sinänsä joukkue hätkähtänyt näistä. Kertoo sekin paljon.
Toki ei tuollainen ole millään tavalla suotavaa menettää pisteitä vaan pitäisi loppuun asti pelata
Kumpikin pelasi hyvin jo varsinaisella. Viljanen ja Anttalainen päästivät siinä pari putkeen omiin, niin ei löytynyt jatkoilla heti peliaikaa.Olihan se mielenkiintoista, että valinnat jatkoille oli Riekkinen ja Määttä
Just samaa olen ajatellut tätä palstaa lukiessa. Täällä laitetaan heti pelaajat giljotiiniin, kun omiin tulee. Vai odottaako joku todella joka pelistä voittoa ja nollapeliä ?!?Paskotaan itse pettymyksestä housuun ja syytetään pelaajia. Sellaisia kullanmuruja me ollaan.
Huolestuisin jos tää palsta tietäisi enemmänHienoa että Riekkiselle annettiin vastuuta jatkoilla, ilmeisesti valmennus tietää enemmän miehen potentiaalista kuin palsta.
Todellisen fanipoika uskoo aina 60 voiton runkosarjaan ja 240-0 maalieroon *hymiö*Just samaa olen ajatellut tätä palstaa lukiessa. Täällä laitetaan heti pelaajat giljotiiniin, kun omiin tulee. Vai odottaako joku todella joka pelistä voittoa ja nollapeliä ?!?
Nollista aina lähdetään.Just samaa olen ajatellut tätä palstaa lukiessa. Täällä laitetaan heti pelaajat giljotiiniin, kun omiin tulee. Vai odottaako joku todella joka pelistä voittoa ja nollapeliä ?!?
Ihmettelin samaa. Ei ollut numero 25 jakamassa paskoja tuomioita.Pelasiko Aleksi Rantala Fonseliuksen varapaidalla koko ottelun? Huomasin vasta kolmannessa erässä tämän. Oliko oma paita "vahingossa" jäänyt kotiin, jotta ei erottuisi kaukalossa niin?
Huomasin tään jo alussa, siksi ajattelin että Fonselius olisi tehnyt källin. Mut silloin olis varmaan vaihtunut paita toiseen erään.Pelasiko Aleksi Rantala Fonseliuksen varapaidalla koko ottelun? Huomasin vasta kolmannessa erässä tämän. Oliko oma paita "vahingossa" jäänyt kotiin, jotta ei erottuisi kaukalossa niin?
Hyvin jinxattu!Joo no nyt kun katsoo Kärpät - KalPa ottelua ilman värilaseja niin ihan hirveän näköistä tää tuomaritoiminta KalPaa kohtaan. Ei ole Ässät ainoa joka kärsii tuomareista :)