Ässien liveseuranta kaudella 2024–2025

  • 68 457
  • 2 525

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Sieltä tuli se klassinen kun et itse tee, niin...
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Nyt näyttää jo pahalta. Kaksi maalia vähintään pitäisi tehdä kolmannessa erässä. Aikaa on mutta riittääkö enää potku
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Miksi täällä vilkkuu sana "kriisi"?

Ässät on joka pelissä tällä kaudella taistellut voitosta ja niin taistelee tänäänkin, nyt vähän selkä naksuu kun tuollainen virhe jään kunnon seurauksena.
 

Zauli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät ja Red Wings
Tästä viikosta olisi ollut otettavissa 9p ja nyt näyttää jäävän 1 piste käteen. Joka pelissä ollaan oltu 5-5 parempia mutta täysin paskat ylivoima ja alivoima ratkaisseet pelit . Ja Toivottavasti Vuorinen etsii sitä ykköspakkia.
 
Suosikkijoukkue
Pata ja Capitals
Siinä nähtiin Tepsin kolmannessa maalissa pelimiehen ja ei-pelimiehen ero. Hetki sitten Vanhatalolla vastaava paikka, ei täysin samanlainen mutta vastaava, Fabre menossa takatolpalle ja Lassi vetää kaikki mitä lähtee Wernerin logoon. Tepsin tilanteessa oliko Intonen maltilla syöttö sinne maalille eikä kiirettä itse laukoa.
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siinä nähtiin Tepsin kolmannessa maalissa pelimiehen ja ei-pelimiehen ero. Hetki sitten Vanhatalolla vastaava paikka, ei täysin samanlainen mutta vastaava, Fabre menossa takatolpalle ja Lassi vetää kaikki mitä lähtee Wernerin logoon. Tepsin tilanteessa oliko Intonen maltilla syöttö sinne maalille eikä kiirettä itse laukoa.
Toisessa ketjussa kerroin juuri tästä, kun ei ole pelisilmää, niin sitä ei ole , eikä tule.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Halvalla silti menee 3p tänään jos menee. Kyllä sen huomaa, että Ässät tänäänkin on ollut parempi. Toinen tekee ylivoimalla jo toinen ei.

Jos siis kenttätapahtumia katselee.
 

Juhnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool, Bayern Munchen,
Siinä nähtiin Tepsin kolmannessa maalissa pelimiehen ja ei-pelimiehen ero. Hetki sitten Vanhatalolla vastaava paikka, ei täysin samanlainen mutta vastaava, Fabre menossa takatolpalle ja Lassi vetää kaikki mitä lähtee Wernerin logoon. Tepsin tilanteessa oliko Intonen maltilla syöttö sinne maalille eikä kiirettä itse laukoa.
Niinpä. Joku tossa kirjoitteli jo aikaisemmin Vanhatalon peliälystä ja -silmästä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös