Ässien liveseuranta kaudella 2024–2025

  • 65 061
  • 2 467

shaminy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit'13, Honkey Donkey Honkanen, Ape ja Pena
Nyt kyllä joltakin unohtui kertoa kuinka pitkiä nämä puheet ennen peliä kuuluu olla.
 

Sihti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tepsi on alkanut juu nostamaan ns toimihenkilöiden pelipaitoja eli noi kunniaviirit. Onko oikea tapa on varmaan monia eri mielipiteitä. Mun mielestä on hienoa, että voidaan palkita myös toimihenkilöitä.
Hienoa että kunnioitetaan näitä legendoja mutta juuri tämä tapa on minun mielestäni väärä.
 

shaminy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestarit'13, Honkey Donkey Honkanen, Ape ja Pena
Turussa ollaan selvästi siirrytty ajassa taaksepäin Kekkosslovakkian aikaan. Melkein kuin katsoisi televisiota vuonna 1979, sen verran verkkaista osaamista...
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Vellulla on alkanut viime aikoina selvästi ikä painaa, puhe Makkosen -illassa takelteli aikalailla ja ei tuo tänäänkään mennyt enää niin jouhevasti, on kuitenkin hyvä puhuja ollunna. Mutta niin se vaan menee, onhan hän itseoikeutettu kasvo aina näihin ja edustaa kuitenkin hienosti oman aikansa pelimiehiä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lähivuosina on omassa lähipiirissäni tapahtunut sellaisia asioita, että kun katselin tätä seremoniaa niin mietin, miten hienoa olla kasikymppisenä vielä elossa ja kykeneväisenä pitämään puheita.
 

vissypullo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No mitä siellä nyt tehdää?
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Nolon pitkä tilaisuus. Noissa pitäis olla joku Liigan määräämä maksimipituus, esim. 15 min.
Kertoo ehkä jotain nykyihmisen malttamattomuudesta. Mies jolla on suurin yksittäinen merkitys koko kotimaisen maalivahtivalmennuksen nykyisen tason taustalla saa elämässään yhden kunnianosoituksen, mutta siinäkin menee 20min liian kauan.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Ei mitään näitä tilaisuuksia vastaan, mutta 40min alkaa olla jo liian pitkä setti.
Se on sitä myös paikallaolijoille itse hallissakin.

Millaistahan Peltolan tilaisuudessa eilen oli, tunninko kesti?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös