Ässien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 558 528
  • 18 466

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Miksa tekee itse.

Nyt, vittu, liikettä ja karvausta. Yksikään Jukurihyökkäys ei saa enää lähteä niin, että patapaidat leijuu perse alhaalla laiskasti träpissä.

Lapin Ässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät Detroit Red Wings
Onko Jonne Virtasen Jukurit kahden kuukauden valmennuksella niputtamassa joukkueen, joka on saanut viilata hommaa aika merkittävästi pidempään. No, tällaisella pelaamisella ei hommata ainakaan menestymisen paineita.

Tuamas

Jäsen
Enää kolme, rinnoille ja ohi.

Talajalta kyllä änäriluokan maski, täydellisesti ajoitettu kun veto lähtee, tuossa ei vetäjän tartte ko olla osumatta veskariin.

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kärjen voisi laittaa nyt Palolan tilalle ketjuun.

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Harmillisesti Ässät tekee maalin, itse ainakin toivon 12-0 tappiota elämäni pilaavalle miesoletetulle ämmälaumalle.
Olipa taas Talajalta mahtava maskipeli, lisää kiitos

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Ei nyt ihan, Jukureiden maaliodottama on 1,3...
Ei mutta selostajilta olen talven mittaan oppinut että laukaus menisi maaliin ellei siellä olisi maalivahti edessä

RaikkA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässässäsäsä

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Edelleen oon sitä mieltä, että peli alkoi sakkaamaan sen jälkeen kun ulostettiin varakapteeni ja kiekonsyöjä Salmela. Siinä meni joukkueesta joku henkinen juttu rikki.

Voi olla. Myös vuoden vaihteessa tapahtui pelille jotain. Ässät lähti keksimään omaa peliään uusiksi ja se oli virhe.

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
44 sais kyllä ampua itse useamminkin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy