No eipä oikeastaan edes mitään väliä tässä tapauksessaMahtaako kurinpidon lottokone tuosta vielä pari peliä arpoa? Luultavasti.
Aleksi vain katsoi sen hyötynäkökohdan. Kärpät hyötyi. Kaikki hyvin.Futiksessa tuomari pistää pelin poikki, jos osuu pallon tielle. Lätkässä taas näköjään autetaan toista joukkuetta sillä tavoin pistämään yv-kuvio pystyyn.
Sellaista jäähyä ei ole ollut enää pariin vuoteen olemassaMistä vitun lottokoneesta nuo tuomiot tulee. 2+10 maksimi
Nosti vielä käden pystyyn, kuittas Kärppien penkille että "Mä hoidan"Futiksessa tuomari pistää pelin poikki, jos osuu pallon tielle. Lätkässä taas näköjään autetaan toista joukkuetta sillä tavoin pistämään yv-kuvio pystyyn.
Oikea tuomio, idioottimainen taklaus.
Siinä se pelas takatolpalla koko ylivoiman. Harmi ettei saanut mailaa.Nosti vielä käden pystyyn, kuittas Kärppien penkille että "Mä hoidan"
Estämisen olisin hyväksynyt. Nyt lähetettiin nimen takia ulos.2min estäminen olisi oikea tuomio.
Edit.
Noh, hyväksytään laitataklaus, toivotaan että sama linja säilyy jatkossakin noissa. Yleensä Pataa vastaan ei ole mennyt.
Luulin kans ettei kymppejä enää jaeta ollenkaan, mutta Erholtz sai kympin viime lauantaina. Syy: jääkiekon pelaaminenSellaista jäähyä ei ole ollut enää pariin vuoteen olemassa
Hyvin Ässät klaaraa AV:ta, vaikkei Kärpätkään ihmeellistä esitä.
Vanhatalo lähti tinttaamaan hiukan vaarallisestikin kun kiekko kiersi, mutta tuo sallittakoon tällä kertaa.
Estämisen olisin hyväksynyt. Nyt lähetettiin nimen takia ulos.
Virta ei missään kohtaa ollut valmiina vastaanottamaan taklausta, vaikka myöhässä tuli.
Harvoin näkee muuten, että @TosiFani polttaa päreensä selostajaan :D (tai yleensä mihinkään). Silloin on jo aika huono.
Ei ole!Mistä v***** näitä selostajia kaivetaan, jopa Saukkonen on hyvä näiden rinnalla.
Okei :) Harvoin olen itse todistanut silloin, kun samaan ketjuun olen osallistunut.Taitaa olla jo toinen kerta tällä viikolla...