Joku vattalleen vinkumaan niin aivan varmasti.Oho. Ottakaa nyt vielä yks jäähy perään!
Joku vattalleen vinkumaan niin aivan varmasti.Oho. Ottakaa nyt vielä yks jäähy perään!
Tämä oli kyllä hyvä. Tuskin kovin isoista summista on kyse, kun näin helpolla lähti.Vitun häpeälliset tunarit menetitte just maksavan asiakkaan.
Vituttaa oikein koko selostaja. Herra Kaikkitietävä.Että mua vituttaa tuo tillilihavertaus. Jos liha on huonoa niin vika ei ole ruokalajissa vaan huonossa kokkauksessa.
Että mua vituttaa tuo tillilihavertaus. Jos liha on huonoa niin vika ei ole ruokalajissa vaan huonossa kokkauksessa.
Eikä ainakaan Tillissä.Vituttaa oikein koko selostaja. Herra Kaikkitietävä.
Piste mukaan ja toinen tarjottimella.
Sori, suutuin. En tiedä huomasitko:)Tämä oli kyllä hyvä. Tuskin kovin isoista summista on kyse, kun näin helpolla lähti.
Kaikkea sitä sano. Kaikkea sitä.
Tappioon asti luovutetaan. Vai miten se menikään?Tämä oli kyllä hyvä. Tuskin kovin isoista summista on kyse, kun näin helpolla lähti.
Kaikkea sitä sano. Kaikkea sitä.
Eiköhän Hyvärinen löydä vielä ässäläiselle jäähyn
Kaikki muu on paskaa paitsi kusi. Ässien kausikortit revitään likimain jokaisen takaiskun jälkeen.Että mua vituttaa tuo tillilihavertaus. Jos liha on huonoa niin vika ei ole ruokalajissa vaan huonossa kokkauksessa.