Ässien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 506 116
  • 16 702

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Voi jumalauta, nyt se on Teppo taas selostamassa..

Miten paljon jengi on lyönyt vetoa Pataa vastaan, siellä on kivasti ilmaista rahaa tarjolla jos on sitä mieltä että Ässien mahkut on 1% luokkaa.

E: ääh hidas, oliko Teposta muuten juttua keskiviikkona, itse kun seurasin pelin isosti jälkilähetyksenä ilman minkäänlaista kosketusta tänne totuuksien äärelle?
Mä löin runsaasti. Olen huono fani. Teppo, tuo selostajien puolueeton johtaja.

SeppoKaali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, KaMa, Suomen maajoukkueet
Pitkästä aikaa peli, josta lähtökohtaisesti odottaa vastustajan runsasmaalista voittoa. Joten eiköhän poijjaat klaaraa tänään 3p Rovion nollapelillä. Onneks on perjantai niin saa seuraksi myös Karhun jos toisenkin

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Mä löin runsaasti. Olen huono fani. Teppo, tuo selostajien puolueeton johtaja.
Se on hyvää duunia, sun ansiosta Ässien mahdollisuus voittoon luonnollisesti kasvaa tuon vedon myötä;)

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Aika jenkkityylinen tämä Kouvolan hallikuuluttaja :D

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eipä mennyt ainakaan eka veto sisään, rasti seinään. Kouvolaan näkäjään saatu ainakin linjamiehiksi jotkut keskimääräistä tarkemmat kaverit, paitsiot löydetään!

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Peli näyttää todella valmiilta playoffeihin
Lajin helppous viehättää vaihteeksi;)

Hiukan taas syötöt heikkoa laatua, pelin soljuvuus kärsii. Eipä onneksi olla mitenkään jaloissa, jollain onnistumisella taas odottelemme joukkueen syttymistä?

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei sitten muuten saatu hommaa vituiksi, ni otetaan tommonen jäähy.

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onneks noista vääristä vaihdoista on päästy hyvin eroon. Parilla edelliskaudella niitä tuntu tulevan liukuhihnalta.

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei mitään hidastusta tarjolla?
Keskiviikkona ei ainakaan ollut niin nuukaa näiden kanssa, olisi kiva nähdä mistä tuli.

Jerppe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jäähy kestettiin! Nyt vois poijjaat alkaa hyökkäämään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy