Ässien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 444 904
  • 14 682

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Karri on kehunut sarjan rauhallisimmaksi joukkueeksi tekemiseltään. Tänään hukatut tontit, omiin otetut takaiskut ja fokus katosi ihan täysin.

Toki varmasti tauon jälkeen ladattu ja pelin tärkeys tiedostettiin. Hieman mieliala-joukkueeksi ajauduttu?
Vähän hymyilyttänyt nuo Karrin kommentit, koska kyllä lyhyemmällä katsonnalla Ässien peli ilme on vaihdellut pelistä toiseen ajoittain paljonkin, mutta pitkässä juoksussa tahti on pysynyt suht vakaana.
Nythän se pisin tappioputki taitaa olla käsillä.

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Karri on kehunut sarjan rauhallisimmaksi joukkueeksi tekemiseltään. Tänään hukatut tontit, omiin otetut takaiskut ja fokus katosi ihan täysin.

Toki varmasti tauon jälkeen ladattu ja pelin tärkeys tiedostettiin. Hieman mieliala-joukkueeksi ajauduttu?
Karrin höpinöille annan painoarvoksi 0. Siinä on niin vahvat ässälasit päässä että naurattaa

Mitä se teki? Sattuneesta syystä en vikaa vitosta jaksanut kärsiä.

Eilenkin teki Sport pelissä kostotaklauksen, kun tuomari ei antanut jäähyä.
Kucerik taklasi viimeisellä sekunnilla Currya, josta hermostui alunperin ja kättelyjonossa jäi aukomaan päätä Vanhatalolle, josta otti käytöskympin.

Niin lyhyt sytytyslanka Currylla, että olisi pitänyt pystyä kuumentamaan tänään aiemmin.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vähän hymyilyttänyt nuo Karrin kommentit, koska kyllä lyhyemmällä katsonnalla Ässien peli ilme on vaihdellut pelistä toiseen ajoittain paljonkin, mutta pitkässä juoksussa tahti on pysynyt suht vakaana.
Nythän se pisin tappioputki taitaa olla käsillä.
Karri rakastaa Ässiä niin kuin minäkin, mutta mä en koskaan uskalla olla niin luottavainen kuin Karri. Silti mä uskon, että Karri tietää enemmän jääkiekosta kuin minä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy