Ässien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 408 294
  • 13 609

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
On näitä kamala kuunnella radiosta. 4-1 maalin jälkeen kauhea paniikki, vaikka ei kai siellä oikeasti mitään hätää ollut.

Hyvä Ässät! Nasulia tekee.

Yllättävän hyvin Ässät nollasi tuon maalin. Aiemmin tällä kaudella näissä alettu sekoilemaan.

Jos pelaa vahvaa träppiä on silloin iso etu kun ylivoima toimii.

Kokonaisuutena oltiin parempia ja kyllä tuo Rubin tuo rauhaa peliin.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
On näitä kamala kuunnella radiosta. 4-1 maalin jälkeen kauhea paniikki, vaikka ei kai siellä oikeasti mitään hätää ollut.

Hyvä Ässät! Nasulia tekee.

Eilen Aho ja Joensuu veti Radio Porissa hyvin. Tos äskön matsin lopussa pistin pyörimään 10 sekunniksi ja oliko Ahon linja mallia lankapuhelin?

Areenasta voi tsekata oliko siellä Juha Järvenpää vai joku muu.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eilen Aho ja Joensuu veti Radio Porissa hyvin. Tos äskön matsin lopussa pistin pyörimään 10 sekunniksi ja oliko Ahon linja mallia lankapuhelin?

Areenasta voi tsekata oliko siellä Juha Järvenpää vai joku muu.
Joo, puhelimesta selosti. Käänsin sitten kuitenkin Areenalle. Järvenpää se vissiin oli, mä en näitä uudempia oikein tunne kun on aikanaan tottunut siihen, että Färdin Jokke selostaa Porin pelit.

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Yllättävän hyvin Ässät nollasi tuon maalin. Aiemmin tällä kaudella näissä alettu sekoilemaan.

Jos pelaa vahvaa träppiä on silloin iso etu kun ylivoima toimii.

Kokonaisuutena oltiin parempia ja kyllä tuo Rubin tuo rauhaa peliin.
Siihen tuli kavennuksen jälkeen muutamia huonoja vaihtoa, kun roiskittiin, mutta ehkä niillä pitkillä tapettiin myös Lukon draivi pois. Viimeiset minuutit olikin Ässiltä vahvaa johtoasema peliä.
Vahva esitys loppujen lopuksi Ässiltä, kestettiin toisessa erässä ne kriittiset hetket ja käytiin itse tekemässä.

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Siihen tuli kavennuksen jälkeen muutamia huonoja vaihtoa, kun roiskittiin, mutta ehkä niillä pitkillä tapettiin myös Lukon draivi pois. Viimeiset minuutit olikin Ässiltä vahvaa johtoasema peliä.
Vahva esitys loppujen lopuksi Ässiltä, kestettiin toisessa erässä ne kriittiset hetket ja käytiin itse tekemässä.

Jep. Tuo oli hyvä taktiikka tällä kertaa kun oli selkeä johto. Vaihto kerrallaan vaan peliä pois. Jäi sellainen olo, että lopun aloituksista voitettiin suurin osa.

Ei kauheasti enempää olisi voinut toivoa derbyistä kuin saatiin. Ollaan seuraaviin asti vielä Satakunnan herra. Voitot on tasan, pisteet ja maaliero Ässien hyväksi.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näin kun jatketaan, niin hyvä. Lukolla ei aseita tuohon träpppiin. Olen tyytyväinen tuohon reagointiin, että vastustajan mukaan peli. Ja nyt on Ässillä maalintekijöitäkin. Jopa runsaasti. Eli hyvin menee. Ja pitkälle..

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy