Ässien liveseuranta kaudella 2024–2025

  • 61 492
  • 2 222

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Kolmen pelin viikko neljään päivään vieras/koti/vieras erinäkösin ja kokosin vastustajin tarjoilee erilaisia asetelmia, latauksia ja mitä vielä.

6/9 pisteet, 13-10 maalit. Sattui ja tapahtui käänteineen.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Hieno ja tärkeä vierasvoitto. Tästä on hyvä lähteä viikonlopun viettoon.

Yksi erikoisuus: joukkueessa on Viljanen, Puutio ja Kucerik. Silloin Määtän ei pitäisi pelata 3vs3 pelissä vaihtoakaan, nyt pelasi kaksi vaihtoa.
 

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Hieno ja tärkeä vierasvoitto. Tästä on hyvä lähteä viikonlopun viettoon.

Yksi erikoisuus: joukkueessa on Viljanen, Puutio ja Kucerik. Silloin Määtän ei pitäisi pelata 3vs3 pelissä vaihtoakaan, nyt pelasi kaksi vaihtoa.
Samaa mietein siinä Määtän 3 metriä ohi syötön kohdalla.

Aika kovia minuutteja meidän kärkisentterit pelasi viikon kolmanteen peliin ja varsinkin, kun eilen pitkä peli takana.
Kumpikin näytti jaksavan kohtuu hyvin.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Aika kovia minuutteja meidän kärkisentterit pelasi viikon kolmanteen peliin ja varsinkin, kun eilen pitkä peli takana.
Kumpikin näytti jaksavan kohtuu hyvin.

Knihti pelasi pienimmät minuutit, vain alle 8min. Silloin kärkisenttereille tulee pakosti extrakuormaa
 

Tuamas

Jäsen
Oli Palolalta voittomaalilaukauskilpailussa amatimiehen ratkaisu.

Ei sieltä längistä yleensä mene, jos ei ensin pistä veskaria tekemään ratkaisua. Nyt Palola sai kaksi kertaa Svobodan liikkeelle ja silloin on helppo lyödä länkkäreistä sisään.

Maalintekijä on maalintekijä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Oli Palolalta voittomaalilaukauskilpailussa amatimiehen ratkaisu.

Ei sieltä längistä yleensä mene, jos ei ensin pistä veskaria tekemään ratkaisua. Nyt Palola sai kaksi kertaa Svobodan liikkeelle ja silloin on helppo lyödä länkkäreistä sisään.

Maalintekijä on maalintekijä.
Saunan jälkeen jälkilähetystä katselleena naapureilta voi pyytää anteeksi ilon huutoa.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Kai tämä OT tänne sopii, jossei sovi niin antakaa kakkua, antakaa sakkoa saatana.

No niin siis itse asiaan. En ole ehtinyt tutustua yhtään mitä kautta pelejä kannattaa katsottavaksi hankkia. DNA:n valokuitu perille tulee ja MTV:n leffa/sarja palvelu mulla on. Mistä matsit kannattaa sujuvimmin hankkia?? Kiitos jo etukäteen.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Kai tämä OT tänne sopii, jossei sovi niin antakaa kakkua, antakaa sakkoa saatana.

No niin siis itse asiaan. En ole ehtinyt tutustua yhtään mitä kautta pelejä kannattaa katsottavaksi hankkia. DNA:n valokuitu perille tulee ja MTV:n leffa/sarja palvelu mulla on. Mistä matsit kannattaa sujuvimmin hankkia?? Kiitos jo etukäteen.

Hitto pelästyin jo, että peli on alkanut *hymiö*

Katsomo+ urheilu lienee se mistä pelejä katsot. Jos sinulla on Telian asiakkuus, niin saat vähän edullisemmin.

edit: jos sinulla on jo tuo pelkkä MTV:n leffa/sarja palvelu, lopeta se ja muuta tuohon urheiluun. Sisältää edellä mainitut
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jouka Juhola, Ruudut ja Ässien sylkykupit.
Hitto pelästyin jo, että peli on alkanut *hymiö*

Katsomo+ urheilu lienee se mistä pelejä katsot. Jos sinulla on Telian asiakkuus, niin saat vähän edullisemmin.

edit: jos sinulla on jo tuo pelkkä MTV:n leffa/sarja palvelu, lopeta se ja muuta tuohon urheiluun. Sisältää edellä mainitut
Tattis matey. Eli Telian luuriliittymän haltija saisi edullisemmin? Okei, pistän tuon sitten poikki ja otan combon.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tattis matey. Eli Telian luuriliittymän haltija saisi edullisemmin? Okei, pistän tuon sitten poikki ja otan combon.

Juu olikohan Telian asiakkaalle 34.95e/kk mainoksilla eikä sisällä viihdettä, otan itse tuon parin viikon päästä.
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Kai tämä OT tänne sopii, jossei sovi niin antakaa kakkua, antakaa sakkoa saatana.

No niin siis itse asiaan. En ole ehtinyt tutustua yhtään mitä kautta pelejä kannattaa katsottavaksi hankkia. DNA:n valokuitu perille tulee ja MTV:n leffa/sarja palvelu mulla on. Mistä matsit kannattaa sujuvimmin hankkia?? Kiitos jo etukäteen.
Elisalta on saanut katsomo urheilun plus viihdesisällöt ja ILMAN mainoksia, 6kk 29,90€. En tiedä toki saako enää, kysäise ihmeessä sieltä. Katsomon oma hinta tuolle paketilla ilman mainoksia on jäätävä, joku 48€ tms.
 

vissypullo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Elisalta on saanut katsomo urheilun plus viihdesisällöt ja ILMAN mainoksia, 6kk 29,90€. En tiedä toki saako enää, kysäise ihmeessä sieltä. Katsomon oma hinta tuolle paketilla ilman mainoksia on jäätävä, joku 48€ tms.
Ei saa enään...kysäsin alkuviikosta. Tarjos 39€/12kk määräaikane.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös