Lennillä on ihanat hiukset,
Mulla on päivin öin.
No en oikeen osaa sanoa, kun aina kypärä päässä (nauruhymiö)!Lennillä on ihanat hiukset, eikö?
Lennillä on ihanat hiukset,
Mulla on päivin öin.
No en oikeen osaa sanoa, kun aina kypärä päässä (nauruhymiö)!Lennillä on ihanat hiukset, eikö?
xG Ässille 3.1 - 1.6, mutta selostajaa jos sokeana kuuntelis niin olisi toisinpäin
On se kyl kumma. Onkoha Sorjonen se kuka tääl aina hehkuttaa Ässiä kun hävitään mut voitetaan xG?Ns. Käänteinen jatkoajan Ässien liveseuranta.
Vaalea kihartuva tukka. Kaunis!No en oikeen osaa sanoa, kun aina kypärä päässä (nauruhymiö)!
Hypittekö jo mopoauton katolla?Kastauduttiin Etelärannassa. Pahvinen Mikko Leinonen kastui pahasti ja kohta se on yhtä mutua. Ei kannata sitten ajella kotiin sitä kautta. Liikenne on pian poikki.
Älä sitten valita, jos tulet kipeäksi!Kastauduttiin Etelärannassa. Pahvinen Mikko Leinonen kastui pahasti ja kohta se on yhtä mutua. Ei kannata sitten ajella kotiin sitä kautta. Liikenne on pian poikki.
Ainakaan noi uudet kiinnipitämissäännöt ei päde enääTapparan jäähykiintiö on vissiin jo täynnä
Sen takia Porin seudulla on nykyään enemmän niitä mönkijöitä.Hypittekö jo mopoauton katolla?
Siinä kävi huonosti. Paikalle osui jonkun roadmanin rättikattoinen traktorimänkijä ja Pade loikkasi tottumuksesta sinne. Valahti alas kuin Lukko runkosarjan jälkeen ja vaihdekeppi meni väärään paikkaan. Olen yksin nyt tovin kunnes brother in arms palaa paikattuna.Hypittekö jo mopoauton katolla?
Meniks se niinku up in the pasis as?Siinä kävi huonosti. Paikalle osui jonkun roadmanin rättikattoinen traktorimänkijä ja Pade loikkasi tottumuksesta sinne. Valahti alas kuin Lukko runkosarjan jälkeen ja vaihdekeppi meni väärään paikkaan. Olen yksin nyt tovin kunnes brother in arms palaa paikattuna.
Pitäkää toverit kirivaihde päällä. Hienosti!Siinä kävi huonosti. Paikalle osui jonkun roadmanin rättikattoinen traktorimänkijä ja Pade loikkasi tottumuksesta sinne. Valahti alas kuin Lukko runkosarjan jälkeen ja vaihdekeppi meni väärään paikkaan. Olen yksin nyt tovin kunnes brother in arms palaa paikattuna.
Juuri näin veli. Juuri näin. Valitettavasti.Meniks se niinku up in the pasis as?