No Ylitalon maali ei ollut nähnytkään räkämaalia!Kauden kaikki räkämaalit tähän ekaan erään? Nyt vaan vitusti sutasuja luukulle, svenssoni ei saa edes silmiään kiinni.
Musta oli, mut hyvällä tavalla. Eihän räkämaaleissa mitään pahaa oo ja mun mielestä takapatjariparimaalit on räkämaalien kermaa :)No Ylitalon maali ei ollut nähnytkään räkämaalia!
Kolmannessa vasta. Toivottavasti pari lisämaalia tekevät 2. erässä.Mitä veikkaatte, nähdäänkö toisessa erässä passivoitunut ässät?
En usko. Vasta vikassa erässä, jos johto on tämä, niin passivoituminen on pomminvarmaa.Mitä veikkaatte, nähdäänkö toisessa erässä passivoitunut ässät?
Klassisia räkämaaleja, joita Ässät tarttis enemmänki. Kiekkoa maalille ja ukkoa perään. Pelsujen pakisto on heikko ja mokke sylkee jokaisen.No Ylitalon maali ei ollut nähnytkään räkämaalia!
Ei ollut siitäkään maalintekijäksi...Erätaukojunnuissa yhtenä vetäjänä Valtteri Viljanen.
Eikös tuo toinen aika tehty maali ole, matala veto takapatjaan on ihan harkittu syöttö tyhjiin... Kaikki kelpaa.Musta oli, mut hyvällä tavalla. Eihän räkämaaleissa mitään pahaa oo ja mun mielestä takapatjariparimaalit on räkämaalien kermaa :)
Olen kyl eri mieltä. Ilmeisesti oma käsitys räkämaalista on ihan eri.Klassisia räkämaaleja, joita Ässät tarttis enemmänki. Kiekkoa maalille ja ukkoa perään. Pelsujen pakisto on heikko ja mokke sylkee jokaisen.