Ässien liveseuranta kaudella 2024–2025

• 190 451
  • 6 628

VAKIOPAIKKA

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Oliko 1-11 Hifkiä vastaan? Siitäkin toivuttiin. Muistuu mieleen 10-0 voitto Hifkiä vastaan vielä paljon kauempaa, oi niitä aikoja.

Kaudella 2010-11 Ässät hävisi HIFK:n vieraana joku 10-3. Kyseisessä pelissä Joppe teki uransa ensimmäisen maalin, huikealla soololla.

Joskus 1990-luvun alussa Ässät voitti HIFK:n Porissa 10-0. Kyseinen peli oli Ville Peltosen ensimmäinen Liigaottelu.

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Kaudella 2010-11 Ässät hävisi HIFK:n vieraana joku 10-3. Kyseisessä pelissä Joppe teki uransa ensimmäisen maalin, huikealla soololla.

Joskus 1990-luvun alussa Ässät voitti HIFK:n Porissa 10-0. Kyseinen peli oli Ville Peltosen ensimmäinen Liigaottelu.
Tuossa 10-0 pelissä olin jopa paikalla, kauan sitten. Kerhon Ässät voitti oliko 14-0? Ville Siren poltti silloin täysin päreensä, hauska muisto pelistä.

vero

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä taas olen ollut pelissä, jossa Ässät voitti TPS:n 14-0 joskus 70-luvun alussa. Olisi peli muutenkin jäänyt mieleen, mutta kun lähdin hallilta ajelemaan kotiin päin, poliisit pysäytti Kesoilin edessä ja kysyivät olitko pelissä ja miten peli päättyi? Eivät uskoneet kun kerroin pelin lukemat ja käskivät odottamaan kunnes löytävät jonkun totuutta puhuvan ja sitten pelataan asiaan poliisille valehtelusta. Toppasivat siihen perään seuraavan auton, mutta sitä ei vielä uskottu vaan vielä topattiin jonoon kolmaskin auto ja vasta tässä vaiheessa uskottiin, että peli päättyi oikeasti 14-0.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy