Pata kirjoitti:
Uskallan kuitenkin ottaa haasteen nälkäisenä vastaan. Todennäköisesti spedepesosen tuuri on ammennettu loppuun ja saamme kauden aikana ihmetellä herran itkuraivareita, kun asiantuntijoita ja amatöörejä menee ohi oikealta ja vasemmalta, alta ja päältä.
Minulle The Rock ei näköjään uskaltanut tappion pelossaan asettaa mitään panosta. Asetan sen siis itse. Tappion tullessa The Rock on velvoitettu saapumaan ensi vuoden Ässät-kesäjuhlaan. Voittaessaan hän saa luvan piilotella yhä kolossaan, jonne lupaan lähettää vaikkapa pullon kosanderia tuttipullosta imettäväksi.
Pistänkö yyveellä osoitteen tulemaan vai ketä, että voit lähettää minulle sen lupaamasi pullon kossua tuttipullosta imettäväksi? Ja korostan, se kossu tulee olla 0,5 litran tuttipullossa. Eiköhän sulta niitä kaapista löydy aikamoinen läjä, että voit mulle yhden omista antaa.
Jälleen yli sadan (100) pisteen ero tähän PK:n casanovaan. Kyllä tuntuu hyvälle, aijaijai. Jälleen nähtiin ketä o ketä, kun ammattilaiset taistelevat paremmuudestaan. Roki 2 - 0 Pata. Khyl, Pata ei paina...
Onnittelut Näkkärille ja Jakkaralle. Voititte minut tällä erää, mutta ensi kaudella otan taas omani pois.
ps. JPM, sä sitten jäit sinne peilin eteen laittelemaan hinurilettiä kuntoon ja unohdit ensimmäisen osan jälkeen tämän leikin vai ketä?