On tämä taas ihmeellistä. Isomäen seisomakatsomo huutaa ja kaikilla on hauskaa, mutta joidenkin mielestä he huutavat väärin. Voi herranen aika sentään. Nauttisitte nyt tekin puristit ja oikeamminkannattajat tilanteesta, kun kaikki muutkin näyttävät nauttivan.
Viime kaudella alkanut yleisön huudatus näyttää jatkuvan tällä kaudella, joten siitä on tullut jo jonkinlainen perinne. Kiitos siitä joukkueelle! Jos perinne on toimiva, se jatkuu. Jos se ei ole toimiva, se loppuu kyllä itsestään aikanaan. Minun mielestäni tämä on oikein mukava tapa, eikä minua kiinnosta sen koommin kateellisten suippokorva-raumalaisten, kuin otsa kurtussa kiukuttelevien oikeinkannattajien kitinä asiasta.
Eiköhän suurin osa noista laulatus-jutuista ole muutenkin tehty jossain muualla ensin, ennen kuin ne rantautuvat kotoisiin liigakatsomoihin? Miksi ihmeessä on väärin huutaa "HU!", mutta on oikein hyräillä "Seven nation armya"? Molempia on tehty jossain muualla ennen Poria, mutta vain toinen on tuomittu vääräksi ja toinen on hyväksytty oikeaksi tavaksi? Kertokaa nyt perkele että mikä asia tekee toisesta paremman kuin toisesta, kun ainakaan itse en näe niissä mitään eroa?
Noin muuten voin tyytyväisenä todeta, että meininki seisomossa on hyvä ja tuo lopun joukkueen kanssa yhdessä toteutettu yhteishuuto saa jopa tällaisen vanhan kädet puuskassa murjottavan seisomakatsomo-jäärän naaman johonkin hymyä muistuttavaan irvistykseen :)