Ässien juniorit kaudella 2010–2011

  • 30 947
  • 54

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässien C-juniorit siis hävisivät Tapparalle sarjansa 3-0 ja näinollen pelaavat pronssipelissä tämän viikon lauantaina.

Vastaan pronsspeliin asettuu siis Blues tai TPS, molemmat pahoja vastustajia. Blues johti sarjaa 2-0, siitä huolimatta TPS takoi eilen Matinkylässä taululle lukemiksi 0-8 joten sarja on tällä hetkellä täysin auki.

Ensi kaudella tätä joukkuetta noin 4-5 vuotta valmentanut Jere Härkälä vaihtuu Vjatsheslav Fanduliin. Eli hän toimii ensi kaudella Ässien B-junioreiden (94-95 syntyneiden) valmentajana.
 

Rannari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Näin huhut kertovat, mutta olen ymmärtänyt Jeren haluavan jatkaa projektiaan tulevien b-junnujen eli nykyisen porukkansa kanssa.
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Näin huhut kertovat, mutta olen ymmärtänyt Jeren haluavan jatkaa projektiaan tulevien b-junnujen eli nykyisen porukkansa kanssa.
Ehkäpä olisi molempien osapuolien kannalta hyvä jos tiet erkanisivat. Mahtaako Jerellä enää olla mitään uutta annettavaa näille pojille? Olen sitä mieltä että valmentajanvaihdos tekisi pelaajille hyvää, sillä se antaisi jätkille muidenkin valmentajien näkökulmaa lajista nimeltä jääkiekko.

Nuorempi Härkälä on hyvä valmentaja, mutta luulisi hänenkin hakevan uusia haasteita valmentajan urallaan.
 

Nickerson#50

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässien C-junioreille SM-pronssia

Elikkä Ässien C kukisti TPS:n pronssipelissä, onneksi olkoon pojille!

edit. Niin ja lukemat olivat siis 4-7... Ässien Niko Ojamäelle vaatimattomat tehot pelistä: 2+4
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös