Toejoen Veikko
Jäsen
Ehkä tämä kielii siitä että asioihin ei oikeasti haluta vaikuttaa muuten kuin keskustelupalstoilla :(
Ehkä se kielii siitä, että kutsu koski ainoastaan Pataljoonan jäseniä.
Ehkä tämä kielii siitä että asioihin ei oikeasti haluta vaikuttaa muuten kuin keskustelupalstoilla :(
Ehkä se kielii siitä, että kutsu koski ainoastaan Pataljoonan jäseniä.
Minulla on Poriin matkaa reilu 200km joten jää tilaisuus väliin. Olen laittanut Hirsimäelle muutaman kerran sähköpostia, jos on ollut jotain ideoita mielessä. Ja jos oikein muistan, niin aina on tullut asiallinen vastaus. Toivotaan, että illalla saadaan jotain hyvää ja rakentavaa aikaan, koskien fanituotteita :)Mutta monilla tulee tietysti oma arki jne ensin ja tällaiset asiat sen jälkeen. Voi olla että jengillä ei vain ole aikaa tällaiseen.
Ehkä se kielii siitä, että kutsu koski ainoastaan Pataljoonan jäseniä.
En ole tilannetta vähään aikaan seurannut, niin kertokaapa joku: miten pitkään fanituotteiden joukossa ovat olleet Pata-stringit?
Missäs tälläinen kysely oli kun ei tullut ainakaan itselleni vastaan ko. pelissä? Tosin, usein tuntuvat nuo pelin kokoonpano+pistepörssilappusetkin loppuneen ennen kuin tulee hallille 15min ennen peliä.
Minkä ihmeen takia tällaista kyselyä ei suoriteta netissä sähköisesti esim. Ässien sivujen kautta? Rupeaa olemaan melkoisen alkukantaista jotkin paperirustaukset.
Ihan on Isomäen hallissa. Mukavasti tosin piilotettu entisten VIP-tilojen paikalle kausikorttilaisten sisäänkäynnin viereen. Suuremmassa ihmismassassa ei ole ihmekään, ettei tuota havaitse. Tämä kuva on otettu sieltä grillikioskin kulmilta.. Syy vaikeaan paikantamiseen on helppo löytää.Minäkin etsin sitä jossain kotipelissä. Joku sanoi että olisi siirretty Astora-areenalle?
Ihan on Isomäen hallissa. Mukavasti tosin piilotettu entisten VIP-tilojen paikalle kausikorttilaisten sisäänkäynnin viereen. Suuremmassa ihmismassassa ei ole ihmekään, ettei tuota havaitse. Tämä kuva on otettu sieltä grillikioskin kulmilta.. Syy vaikeaan paikantamiseen on helppo löytää.
Niin saa, jos toimitaan nykyisellä kaavalla. Ja kun kassan takana on nakkipalkalla 2-3 emmää tiä tua noi teiniä, niin ei sitä viitsi mennä jonottamaan.No jo on hyvin piilotettu. Tekisi mieli sanoa että ei taideta sillä fanituotemyynnillä niin pitää väliä, mutta taitaa ehkä kuitenkin johtua vanhan hallin fasiliteettiongelmista. Suomeksi siis: oluen myynnistä saa paremmin katetta kuin fanituotteiden myynnistä.
Onko teidän mielestä sivut nykyaikaiset ja tuotevalikoima? Kuinka moni ostaa nuo pornokalsarit omalle muijalle joululahjaksi?
Voin olla jopa oikeassa, että yleensä mainoksissa naisten alusvaatteet on ihan elävän naisen päällä. Mutta päätettiin sitten tehdä tuolla tavalla.. Ja sitten ihmetellään kun ne ei mene kaupaksi? Kannattaisiko nyt hetken vetää henkeä ja palkata joku ammattilainen suunnittelemaan koko fanimyynti konsepti uusiksi ihan tuotevalikoimasta markkinointiin asti? Joo se maksaa, mutta samalla kasvaa myyntikin. Ehkä tällä ammattilaisella voi olla suhteita johonkin mallitoimistoon, jotta ensivuonna nuo pornokalsarit on jonkun nuoren nätin tytön päällä, jotta niitä myydään 5000 kappaletta.
En nyt tarkoittanut, että mallina pitää olla kansainvälinen huippumalli, vaan ihan itsestään huolta pitänyt suomalainen nainen. Ja jos markkinoinnissa ajattelee niin, että teen samoin kuin nuo muut, niin on turha odottaa myynnin kasvua. Tärkeintä on kuitenkin hakea huomiota ja näkyvyyttä.Yhtään sen enempää ottamatta kantaa ässien fanishopin valikoimaan tai sen sijaintiin hallilla, niin täytyy todeta että eipä noita seurojen stringejä muuallakaan mainosteta elävillä malleilla. Siinä taitaa vaan Suprise Me:n villit kuvitelmat laukata nuorista näteistä tytöistä kyseiset kalsarit päällä.Ensinnäkin kustannukset, että joku suostuisi tuonlaisiin alusvaatekuvauksiin olisivat sitä luokkaa että siinä saisi jo parit "kalsarit" myydä, että päästäisiin omilleen.
Ässiltä kyllä kohtalaisen onnistunutta mainostusta:
Hankitaan jäähalliin uudet opasteet ja poistetaan ulko-ovesta kyltti "kausikortit" ja kirjoitetaan siihen päälle vain "sisäänpääsy".
Siirretään tämän jälkeen fanishoppi ENTISEN "kausikortti"-oven viereen, ja lyödään screenille mainokset, että siellä se on. Mitään opasteita ei tietenkään pistetä minnekkään, kun johan ne vanhat saatiin pois. Vanhojen perusteella silti opastetaan..
Ja ihmisten pitäisi nykyään tietää, että juuri se "sisäänpääsy" on "kausikorttilaisille"? Mistä?