Ässien fanituotteet

  • 253 736
  • 896

Näkkäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mites noita game worn- paitoja tulee myyntiin? Olisi ostohousut ollut jalassa jo hetken, mutta haluamani pelaajan paidat ovat myyty loppuun. Tuleeko noita jotenkin ripotellen lisää kauden mittaan, vai miten homma toimii? Onko täällä tietoa, vai pitääkö kääntyä asiassa toimiston puoleen?
 

PorinPoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mites noita game worn- paitoja tulee myyntiin? Olisi ostohousut ollut jalassa jo hetken, mutta haluamani pelaajan paidat ovat myyty loppuun. Tuleeko noita jotenkin ripotellen lisää kauden mittaan, vai miten homma toimii? Onko täällä tietoa, vai pitääkö kääntyä asiassa toimiston puoleen?
Jos oon oikeen käsittänyt niin toimistolta pystyy varaamaan pelaajan x paidan ja sulle ilmoitetaan kun sillainen on saatavilla. Itsellä ei siis kokemusta mutta näin oon kuullut tutuilta.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Ai perseen suti, ainoastaan noita paitoja saa verkkokaupasta (ja paitoja minulla nyt on), mutta pubijoukkue-tuoppia ei saa. Tänään on myös pahimmassa tapauksessa kauden viimeinen kotipeli, täytyypä kiireellä kysellä onko joku tuttu menossa peliin, ja koittaa nakittaa hänet ostamaan minulle tuollaisen tuopin..

Mutta tämä on nyt juuri sitä mitä sanoin aiemmin täällä, että jos olisi jääty sääleihin, niin tätä pubijoukkueen "tarinaa" ei olisi ehditty luomaan. Näiden tuotteiden lanseeraaminen on nyt juuri osa sitä tarinaa..
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ai perseen suti, ainoastaan noita paitoja saa verkkokaupasta (ja paitoja minulla nyt on), mutta pubijoukkue-tuoppia ei saa. Tänään on myös pahimmassa tapauksessa kauden viimeinen kotipeli, täytyypä kiireellä kysellä onko joku tuttu menossa peliin, ja koittaa nakittaa hänet ostamaan minulle tuollaisen tuopin..

Mutta tämä on nyt juuri sitä mitä sanoin aiemmin täällä, että jos olisi jääty sääleihin, niin tätä pubijoukkueen "tarinaa" ei olisi ehditty luomaan. Näiden tuotteiden lanseeraaminen on nyt juuri osa sitä tarinaa..

Kyllä uskoisin, että nämä pubijoukkue teemalla varustetut tuotteet tulevat myyntiin myös verkkokauppaan. Hulluuttahan se olisi, jos eivät tulisi. Sieltä voivat raumalaisetkin sitten ostaa omansa, koska salaa kuitenkin fanittavat.
 

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä uskoisin, että nämä pubijoukkue teemalla varustetut tuotteet tulevat myyntiin myös verkkokauppaan. Hulluuttahan se olisi, jos eivät tulisi. Sieltä voivat raumalaisetkin sitten ostaa omansa, koska salaa kuitenkin fanittavat.
Saas nähdä tuleeko. Verkkokaupan ja koko toimittajan soppari katkeaa ensi viikon perjantaina. Ässät ottaa vihdoin fanituotepisneksen itelleen jolloin saavat pitää kaikki katteetkin. Tietty sama pätee tappioihinkin... Nekin saa sitten pitää ihan itse. Siihen tulee joku ihminen oikein töihinkin.

Toivottavasti siellä ollaan nyt näiden suhteen hereillä kun on varmasti kysyntää vaikka kausi loppuisikin jo sunnuntaina. Näitä pubipaitoja saisi kesää kohti myytyä aika hyvin.
 

Brousseau

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saas nähdä tuleeko. Verkkokaupan ja koko toimittajan soppari katkeaa ensi viikon perjantaina. Ässät ottaa vihdoin fanituotepisneksen itelleen jolloin saavat pitää kaikki katteetkin. Tietty sama pätee tappioihinkin... Nekin saa sitten pitää ihan itse. Siihen tulee joku ihminen oikein töihinkin.

Toivottavasti siellä ollaan nyt näiden suhteen hereillä kun on varmasti kysyntää vaikka kausi loppuisikin jo sunnuntaina. Näitä pubipaitoja saisi kesää kohti myytyä aika hyvin.
Toivottavasti virheistä on opittu eikä tuotteiden laatutasossa tulisi samanlaista romahdusta kuin viimeksi rapiat 10 vuotta sitten, kun tätä puolta järjesteltiin uuteen uskoon. Sai unohtaa esim. tekstiilituotteiden ostamisen moneksi vuodeksi, kun tuotokset olivat niin ruokottomia. Mutta ollaan kuitenkin optimistisia tämän osalta.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Kyllä tuon pubipaidan voi rinnastaa mest-arit-huppariin.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Juur näin.

Miksei tuota ole voinut tehdä aikuisten käyttöön?
Fontti ja kuva ku pikkukakkosesta.
Eikö tuo pubijoukkue lähinnä vitsi ole muutenkin niin ei kai tuota kertakäyttöistä huumoria tarvitse niin vakavasti ottaa.

Jos helvetin asiallisesti haluaa pukeutua niin harvemmin mitään fanivaatteita silloin muutenkaan kannattaa päälleen laittaa. Kannattaminen on noissa tyyliä tärkeämpää.
 

Seppis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät
Eikö tuo pubijoukkue lähinnä vitsi ole muutenkin niin ei kai tuota kertakäyttöistä huumoria tarvitse niin vakavasti ottaa.

Jos helvetin asiallisesti haluaa pukeutua niin harvemmin nuo fanivaatteet silloin muutenkaan kannattaa päälleen laittaa. Kannattaminen on noissa tyyliä tärkeämpää.

Fanikamoista voi tehdä myös tyylikkäitä vaikka olisivat kuinka huumoria täynnä.
 

Pianisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kyllä tuo tuoppipaita on kaikessa yksinkertaisuudessaan ihan meidän fanien näköinen :D
 

Bigmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata & LAK
Osaako joku old school -heebo auttaa. Minulle sanottiin tämän olevan aito Ässä-huivi 70-luvulta. Onko muistikuvia, pitääkö väittämä paikkaansa?
 

Liitteet

  • IMG_20230730_134304.jpg
    IMG_20230730_134304.jpg
    763,4 KB · kertaa luettu: 145

luotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Die Mannschaft, Bayern München
Mulla oli mestaruuskeväänä -71 juuri tuollainen Ässähuivi, jossa oli punaista, valkoista ja ohuet mustat raidat. Raumalla sitä sitten seuraavana keväänä vähän venytettiinkin paikallisten toimesta.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Onkos joku saanut kausarin jo? Viestissä luki, että ne postitetaan kesä-heinäkuussa. Ei oo vielä näkynyt.
 

Kepponen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz & Eintracht Frankfurt
Onkos joku saanut kausarin jo? Viestissä luki, että ne postitetaan kesä-heinäkuussa. Ei oo vielä näkynyt.
En itekkään oo saanut vielä, mutta eikö siinä viestissä lukenut että heinä-elokuussa vai oonko nyt ihan väärässä?
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
En itekkään oo saanut vielä, mutta eikö siinä viestissä lukenut että heinä-elokuussa vai oonko nyt ihan väärässä?
Ainakin itsellä lukee "Uudet kortit postitetaan kesä-heinäkuussa".

Onhan tässä toki aikaa vielä... :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös