Puuvillan outletista edullisesti Ässien fanikamaa Porin Ässät Twitterissä: "#Ässät -outlet palvelee Puuvillan kauppakeskuksessama-pe klo 10:00 - 17:30#YHDESSÄ #Liiga https://t.co/nAeJ6aMbzQ"
Enpä usko, että noita menee edes 1000 kpl ja maksaa se Jaron tuonti tänne myös jotakin. Ei tuosta mitään Ässille jää.Ostakaa Jaroslav Otevrel -muki! Hinta 15 euroa ja Otevrelille menee tuotoista 5 euroa/muki: Jaroslav Otevrel saapuu Ässien... - Porin Ässät official | Facebook
Mielestäni moraalisesti arvelluttavaa tehdä bisnestä tällä asialla. Otevrelille 10 euroa/muki tuotoista, niin en olisi näin kyyninen.
5 euroa toki parempi kun ei mitään, mutta...
Mä uskon, että Jaron läsnäolo tuo jo sinänsä ekstrakatsojia hallille. Onko kustannukset nyt kuitenkaan ihan 10 euroa/muki kuitenkaan. No, hyvä tarkoitus toivottavasti taustalla.Enpä usko, että noita menee edes 1000 kpl ja maksaa se Jaron tuonti tänne myös jotakin. Ei tuosta mitään Ässille jää.
Mielestäni moraalisesti arvelluttavaa tehdä bisnestä tällä asialla. Otevrelille 10 euroa/muki tuotoista, niin en olisi näin kyyninen.
No ei tietenkään kustannukset oo tuota luokkaa, mutta ei se Jaro ja saattajakaan ihan 1000 täällä pyörähdä. Ekstrakatsojien määrä pyörähtää korkeintaan muutamissa kymmenissä. Jaron vetovoima on tuolla +50 v kannattajien joukossa ja en usko, että heitä kovinkaan paljoa tämä asia hetkauttaa. Ne jotka siellä käyvät muutenkin tulevat hallille suurin piirtein kaikki, mutta en usko kovinkaan moneen ns satunnaiskatsojaan. Toivottavasti olen väärässä.Mä uskon, että Jaron läsnäolo tuo jo sinänsä ekstrakatsojia hallille. Onko kustannukset nyt kuitenkaan ihan 10 euroa/muki kuitenkaan. No, hyvä tarkoitus toivottavasti taustalla.
21.11. SaiPa - ÄssätVähän tekisi mieli hankkia myynnissä oleva musta game worn, mutta osaako joku sanoa faktana, missä otteluissa Pata on noilla hienoilla paidoilla pelannut tällä kaudella? Niitä ei montaa(?) ollut. Kiitos jo etukäteen, jos joku tähän osaa antaa vastauksen.
21.11. SaiPa - Ässät
1.12. KalPa - Ässät
13.12. SaiPa - Ässät
30.12. Ässät - JYP
30.1. KalPa - Ässät
Nuo muistaakseni, joku varmasti korjaa jos joku matsi puuttuu.
Eikö tuo seisomakatsomon logo ole persoonallinen?Hohhoijjakkaa. Miksi fanituotemyyntiin ei panosteta vaan vuodesta toiseen mennään näillä puuhasteluteoksilla? Olen ostanut viimeksi fanituotteen kymmenen vuotta sitten ja syynä on täysin se, että kaikki mallit toistavat itseään. Jotain persoonallista, kiitos.
Eikö tuo seisomakatsomon logo ole persoonallinen?
Commodorella tehty? Nyt en ole aivan varma aukesiko paidan idea sinulle...Toi Commodorella tehty paita on aivan huikea, ehdottomasti jaetulle piikkipaikalle mest-arit-hupparin kanssa. Ja ammattimies piti olla.
Näyttäähän tuo, että olis tehty Commodore 64.lla.
Toki kun tietää, että seisomakatsomossa on tuo logo ollut maalattuna, niin silloin tuossa on järkeä. Ne, jotka ei tiedä voi vähän ihmetellä.
Näin ulkopuolisen silmään tuo on aika tylsä. Mutta on se ainakin erilainen. Kaulahuivi on hyvin toteutettu.