Noniin, tarjouspyyntöä kehiin sitten vaan:
Kotimainen suikka, Keskimäen www-sivut
Kotimainen suikka, Keskimäen www-sivut
Vähän jos olisi pelisilmää, niin voisi myydä jotain "Ihanaa Saatana" t-paitaa varmaan tuhansia kappaleita.
Toki vain "aikuistuotteena", kun ei tuo kiroilu taida oikein lasten paitoihin sopia.
Olisi joka tapauksessa kulttituote, joita tosiaan myytäisiin ihan, hmm, saatanasti :)
Vähän jos olisi pelisilmää, niin voisi myydä jotain "Ihanaa Saatana" t-paitaa varmaan tuhansia kappaleita.
Toki vain "aikuistuotteena", kun ei tuo kiroilu taida oikein lasten paitoihin sopia.
Olisi joka tapauksessa kulttituote, joita tosiaan myytäisiin ihan, hmm, saatanasti :)
Pataljoonan facebook-päivitys eilen päivällä.Jaffalassa oli jollain katsojalla joku "Ihanaa Saatana" huivi tai vastaava. On varmaan joku itse tehty mutta siinä olis toimistolle vähän vinkkiä...
Pataljoona myy uusia huiveja huomenna Winstonissa Suomi-Slovakia pelin ensimmäisestä erätauosta alkaen! Hinta 10€/kpl. IHANAA SAATANA!
Pataljoonan facebook-päivitys eilen päivällä.
Tarkoitin että ei ollut kenenkään itse tekemä huivi vaan Pataljoonan teettämä huivi.Tjaa, tekee kyllä hieman kiirusta ehtiä Winstonista ensimmäisen erätauon jälkeen Hartwall Areenalle suoraan lähetykseen?
Tarkoitin että ei ollut kenenkään itse tekemä huivi vaan Pataljoonan teettämä huivi.
Kehityskelpoinen idea. Samaa kategoriaa "Ace of Spadesin" kanssa. Miksi valmista tunnettua biisiä ei käytetä Ässien peleissä? Kun kerran kaupungin nimessä on karhu ja kaikki assosioivat Karhu-oluen Poriin, miksei Ässät käyttäisi samaa. On se ainakin parempi kuin piru...Joskus runsas kymmenen vuotta sitten Ässät toi markkinoinnissaan karhua esiin. Sitä esiintyi T-paidoissa ja ennen pelejä karhuhahmo luisteli maskottina jäällä. Karhua voisi tuoda taas esiin tuotteissa, vaikkapa yhdessä mainion ja ajattoman patalogon kanssa. Parempaa maskottieläintä en kyllä keksi ja kuitenkin Ässät edustaa karhukaupungin keulakuvaa, joten miksi kaupungin tunnuseläintä ei voisi hyödyntää.
Tämä on tosiaan kolmen kärki. Nimikkeiden määrää tosin ei mielestäni tarvitse kasvattaa aivan järjettömästi, vaan tuoda turhien tuotteiden tilalle parempia vaihtoehtoja. Lähtökohta on se, että aitoa pelipaitaa lukuun ottamatta melkein kaikki pitäisi tehdä uusiksi, yhteistä visuaalista ilmettä noudattaen.Pitäisi siis kiinnittää huomioita näihin kolmeen asiaan: 1) malliston laajuus, 2) tuotteiden visuaalinen tyyli, ja 3) yksittäisten tuotteiden laatu.
Olen kanssa kuullut pariin otteeseen että ei ole periaatteessa väliä mitä kunnon mestaruustakki kustantaa, asiakkaita olisi kuitenkin. Samaan hengenvetoon on todettu ettei viime kerralla ollut varaa takkiin mutta nyt on ehtinyt hieman säästämään sitä varten.Mestaruustakkia odotellessa on käynyt tässä mielessä, että kunpa eivät nyt vaan ryssisi takkihanketta lanseeraamalla tyylitöntä halparyssää. Jos Friitalan tehdas toimisi vielä, niin suosittelisin toimistoa tilaamaan sieltä parhaalla nahalla varustetun tyylikkään takin. Vaikka maksaisi 500-1000 euroa, niin olisi sen väärti!
Itse en ole kovin varma jäämaskotin toimivuudesta, mutta fanituotteissa ainakin saattaisi toimia.Vai halutaan täällä iso-M takaisin.
Hyvä esimerkki positiivisesta Ässä-tuotteesta on tämä tuote:
Softshell-takki
(linkki vie Ässien kauppaan)