Miksi jäähallissa tulisi tanssia ja laulaa? Jos laitan itse kolme syytä alkuun miksei.
1. Se ei näytä hyvältä. (omaan silmään liian homoeroottista)
2. Se ei kuulosta hyvältä. (Kuin karaoke. Ainoastaan laulaja itse kokee vetäneensä hyvän shown)
3. Herättää myötähäpeän tunteen.
Itse olen noista kaikista kohdista täysin päinvastaista mieltä. Mutta jokaisella tietenkin oma makunsa ja mielipiteensä näiden asioiden suhteen.
Jos sun tarvitsee vittuilla omille, ellet pääse näihin esityksiin niin anna mennä vaan. Mä pystyn elämään kiekko-ottelussa mukana ilman vittuilua, tai yrittämättä päästä parrasvaloihin. Tuntuuko susta erikoiselta, ettei sun tekemiä lauluja halua muut laulella? Sulla on asenne perseestä ja asia jota ajat on vähintäänkin kummallinen. Voisi sopia siihen Narukerän puolelle, kun katsomossakin voi olla kylmä ilman tekemistä. Nämä on ihan ok, mutta porilaisia on turha syyttää siitä, ettei halua tähän lähteä.
Tarkoitin tässä nyt sitä seikkaa kun ollaan kerran ylpeitä siitä, että meillä on etuoikeus vittuilla omille kenttäpelaajille, mutta muilla ei. Nyt olet senkin vääntämässä taas joksikin muuksi.
Ei minulla ole sen erikoisempia tuntemuksia, kukin pitää siitä mistä pitää ja eri tyyleihin on omat kannattajansa, toisiin enemmän ja toisiin vähemmän. Itsellä on tapana katsella asioita vähän laajemmalla perspektiivillä ja se, että jokin asia ei Porissa lähtisi tuosta vain toimimaan, niin ei hetkauta kokonaisuuden kannatalta suuntaan taikka toiseen. Toimivia esimerkkejä kuitenkin nähnyt niin paljon, että vedän johtopäätökseni ennemmin sieltä.
Teikäläisen kirjoitusten perusteella on aika heikosti kompetenssia herjata perseestä olevasta asenteesta.
Tässä ei olla ketään syyttelemässä, vastasin vain esitettyyn kysymykseen niin kuin asia on. Jännä juttu vain edelleen, että minkä takia sitten kehityksen perään huudellaan, jos tuohon nykyisyyteen pitäisi kiltisti vain hymistellä yhdessä rintamassa.
Mutta ihmisten kuitenkin on hyvä tietää, että vaihtoehtoa on siinä vaiheessa tarjolla kun väkeä oltaisiin saamassa riittävästi riviin. Tätä menoa kuitenkin voi hyvin olla, että siihen menee vielä se 10 vuotta. Mulla on kuitenkin tässä koko elämä aikaa odottaa ja eiköhän se vähitellen ala sitten itekseen ilmenemään kun aika alkaa olemaan kypsä, tai sitten tosissaan sitä hetkeä ei tule koskaan. Eli mielenkiinnolla seurataan olosuhteiden kehittymistä.