Punavalkoiset
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan sport.
Miksi jauhaatte paskaa?Kyllä te sen teette ihan itse.
Miksi jauhaatte paskaa?Kyllä te sen teette ihan itse.
Derby on paikallisottelu.Ei tässä paikallisesta ole kukaan puhunut, paitsi sinä.
Ei ole. Onko tässä siis tarkoitus seurata vaasalaisten sekoilua Porissa, vai mitä?No jos faneilla on keskenään enemmän kränää kuin normitilanteessa niin eikös nyt ole ihan perusteltua perustaa ketju, vaikka tää ei mikään satakunnan derby olekkaan.
Derby-ottelu – WikipediaDerby on paikallisottelu.
No siis selvästi on :DEi ole. Onko tässä siis tarkoitus seurata vaasalaisten sekoilua Porissa, vai mitä?
Lue nyt jumalauta teksti minkä linkkaat tänne.
Muut vastaavat ketjut... Ainoa mikä oikeasti herättää tunteita ja kerää paljon viestejä on Satakunnan paikallinen. Mouhijärvi tulee kakkosena, ihan vitun kaukana perässä. Sitten on jotain kaakon derbyjä sun muuta schaissea.No siis selvästi on :D
Ei, ketjun tarkoitus ei ole seurata mitään katsomosekoilua. Voit vaikka katsoa miten muut vastaavat ketjut toimii jos konsepti on uusi <3
"...herättää suurempaa mielenkiintoa kuin tavallinen sarjaottelu."Lue nyt jumalauta teksti minkä linkkaat tänne.
Se että vieraat paskoo paikkoja ja pöllii lippuja ei ole derbyn arvoinen suoritus. Pitää olla vähän lihaa luiden ympärillä."...herättää suurempaa mielenkiintoa kuin tavallinen sarjaottelu."
"Tavallisesti kohtaamiset ovat paikallisotteluita..."
Tavallisesti, eli ei aina. Ja Sport nyt käsittääkseni herättää enemmän mielenkiintoa kuin joku normaali peli.
Jos se sulle herättää niin siitä sitten vaan. Mutta aika pitkälti oot yksin mielipiteesi kanssa. Nytkin tunnetta herätti lähinnä kannattajien perseily. Joo, Ässät on Sportin fanien silmissä ehkä paikallisvastustaja kun on lähin joukkue mutta kun meille on viisi seuraa lähempänä. Ja ainoa jota voi derbyksi kutsua on oikeasti Satakunnan paikallisottelu ja se onkin niitä harvoja oikeita derbyjä Suomenmaassa. Mut jos sua ei se kiinnosta niin voi voi. Kyllä Satakunnan työpaikat ja koulut tulevat siitä kaksi seuraavaa viikkoa puhumaan, koita sä puhua Sport -pelistä jos saat vastakaikua."...herättää suurempaa mielenkiintoa kuin tavallinen sarjaottelu."
"Tavallisesti kohtaamiset ovat paikallisotteluita..."
Tavallisesti, eli ei aina. Ja Sport nyt käsittääkseni herättää enemmän mielenkiintoa kuin joku normaali peli.
Tottakai mua kiinnostaa Satakunnan derby, mutta mua voi myös kiinnostaa Kasitien derby. Ei oo niin vaikeeta, eikä niin vakavaa. Annetaan olla sit.Jos se sulle herättää niin siitä sitten vaan. Mutta aika pitkälti oot yksin mielipiteesi kanssa. Nytkin tunnetta herätti lähinnä kannattajien perseily. Joo, Ässät on Sportin fanien silmissä ehkä paikallisvastustaja kun on lähin joukkue mutta kun meille on viisi seuraa lähempänä. Ja ainoa jota voi derbyksi kutsua on oikeasti Satakunnan paikallisottelu ja se onkin niitä harvoja oikeita derbyjä Suomenmaassa. Mut jos sua ei se kiinnosta niin voi voi. Kyllä Satakunnan työpaikat ja koulut tulevat siitä kaksi seuraavaa viikkoa puhumaan, koita sä puhua Sport -pelistä jos saat vastakaikua.