Satakunnan herruus – Ässät vs. Lukko

  • 1 469 927
  • 15 398

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kivelällä menohaluja tuossa kohtaa näytti olevan. Kotijoukkueen kaverin keskittyminen oli enemmän kalsaripyykin tekemisessä ja alahuulen tärisyttämisessä.

Kokoakvaariot päässäkö tämä puukäsi meinas alkaa takomaan nyrkillä :D Kyllä mä tiesin ettei siellä hissi ihan ylös asti nouse mutta näköjään se ei kyllä pääse edes ensimmäiseen kerrokseen.
 

Artyukhin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Monesta ässäkannattajan suusta on kuulunut että toivottavasti korona lopettaisi kauden kesken ettei Lukko voita mestaruutta. Mimmosten lajia seuraavien tyyppien kommentointia tämä on? Tämä Kerttula on hommannut teille hyvillä meriiteillä olevia pelaajia ja sitä kautta luonut toivoa hyvästä kaudesta ja myös itse panostanut siihen että kausi pelataan loppuun ja osa teistä polkee tätä vastaan. sillä lätkä on iso osa omaa elämääni.
Katkeruus..
 
Suosikkijoukkue
Goldie Goldthorpe
Kivelällä menohaluja tuossa kohtaa näytti olevan. Kotijoukkueen kaverin keskittyminen oli enemmän kalsaripyykin tekemisessä ja alahuulen tärisyttämisessä.
Hyvä juttu että tuossa tilanteessa löytyy menohaluja, pelihän olisi ollut vielä täysin käännettävissä ässille mikäli Lukon pelaaja olisi pyyhkinyt pellellä jäätä. Nuo joukkueen herättämiseen pyrkivät toimenpiteet suoritetaan yleensä hieman aiemmin, ymmärrän kyllä senkin että hän ei vaan ymmärtänyt pelin olevan jo taputeltu. Uutta matoa koukkuun ja voittoputki päälle ettei vaan loppuisi pelit runkosarjaan mikä olisi todella noloa tuollaisella tähtinipulla minkä maailman paras Kerttula on teille rakentanut, löytyy änärijätkiä ja khl-miehiä sekä myös sm-liigan paras maalivahti, paras hyökkäävä puolustaja ja dominaattori Salminen.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Kyllä pelin ainoa ämmä oli Äsän Kivelä, joka kolaa ihan vapaassa tilanteessa Lukon veskarin. Tuollaisen tempun jälkeen sietääkin tulla vastakuittia vähän joka käänteessä. Ja tuostahan se töniminen alkoi puolin ja toisin.

Vähän voisitte pelle-kivelälle opettaa, miten niitä tanssipareja haetaan ja tunnetta nostetaan kun peli on menetetty jo ajat sitten. Veskarin kolaaminen ei ole se juttu, ellette sattumalta tiedä asiaa siellä Kokemäenjoen suistossa.
Kivelä pelasi kiekkoa ja tilanteen loppuun ja aika pieni oli kontakti veskariin. Jos ei tollaista tilannetta aja maalille voi samantien lopettaa kaiken urheilun. Toivotaan että Lassi toipuu tuosta törkeästä ajosta playoffeihin koska siellä tullaan 100 kertaa kovempaa päälle ja monen äijän voimin.
 

Kafka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ravintolapianistit ja harhaoppiset joogaajat
Kokoakvaariot päässäkö tämä puukäsi meinas alkaa takomaan nyrkillä :D Kyllä mä tiesin ettei siellä hissi ihan ylös asti nouse mutta näköjään se ei kyllä pääse edes ensimmäiseen kerrokseen.
Kyllä joo, epäilemättä aikoi. Ollaan me vaan niin hölmöjä verrattuna teihin luppanoihin!
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Monesta ässäkannattajan suusta on kuulunut että toivottavasti korona lopettaisi kauden kesken ettei Lukko voita mestaruutta. Mimmosten lajia seuraavien tyyppien kommentointia tämä on? Tämä Kerttula on hommannut teille hyvillä meriiteillä olevia pelaajia ja sitä kautta luonut toivoa hyvästä kaudesta ja myös itse panostanut siihen että kausi pelataan loppuun ja osa teistä polkee tätä vastaan. Jos Lukko vaikka pleijareissa putoaa niin katson pelit loppuun pelakoot finaalissa ketä tahansa! Vain yksi joukkue voittaa mestaruuden ja voin itsekkin olla pettyneiden fanien joukossa mutta silti en toivo koronan pysäyttävän tätä kautta,sillä lätkä on iso osa omaa elämääni. Hyvää jatkoa kävi miten kävi!

Vaikka olen aika aktiivinen seuraamaan tätä keskustelua, niin ei nyt mielestäni hirveän moni patafani ole toivonut kauden päättämistä. Ainakaan Lukon menestyksen kustannuksella

Itse laitoin esimerkiksi eilen Ässä-puolen positiivisuusketjuun, että onneksi kausi päättyy kohta. Tämä johtui ainostaan siitä, että Ässien peli on jo pitkään ollut surkeaa ja katseeni olen kääntänyt jo ensi kauteen.

Toivottavasti kausi saadaan edes jotenkin loppuun, mutta helppoa se ei tule olemaan näissä olosuhteissa.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihmeellistä nokittelua veljeksistä. Ässät on nuorempi kuin Lukko ja seurana Lukkoa mestaruuksilla mitaten menestyneempi.

Mitä vikaa on pikkuveljissä? Pikkuveljet on mulle olleet aina maailman parhaita tyyppejä.
 

Kafka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ravintolapianistit ja harhaoppiset joogaajat
Nuo joukkueen herättämiseen pyrkivät toimenpiteet suoritetaan yleensä hieman aiemmin, ymmärrän kyllä senkin että hän ei vaan ymmärtänyt pelin olevan jo taputeltu.
Tämä peli kyllä, pari näitä keskinäisiä taitaa tällä haavaa olla vielä tulossa. Niihin kai voi vielä jotain pientä asettelua hakea.

Sinänsä mua ei henkilökohtaisesti harmita ollenkaan nähdä kannattamani joukkueen pelaajissa turhautumista 7-2 tappioasemassa, vaikka siinä sitten menisikin parilta hallisarjan moraalimestarin kannattajalta paperihattu ruttuun.
 

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Vaikka olen aika aktiivinen seuraamaan tätä keskustelua, niin ei nyt mielestäni hirveän moni patafani ole toivonut kauden päättämistä. Ainakaan Lukon menestyksen kustannuksella

Itse laitoin esimerkiksi eilen Ässä-puolen positiivisuusketjuun, että onneksi kausi päättyy kohta. Tämä johtui ainostaan siitä, että Ässien peli on jo pitkään ollut surkeaa ja katseeni olen kääntänyt jo ensi kauteen.

Toivottavasti kausi saadaan edes jotenkin loppuun, mutta helppoa se ei tule olemaan näissä olosuhteissa.
Kyllähän niitä kommentteja tuolta löytyy mutta en jää siihen sen enempää kiinni. Itse jopa toivoisin Ässiä pleijariehin mukaan. Mutta tässä maailman tilanteessa painetaan päivä kerrallaan. Ensi kausi on taas uusi alku!
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jumalauta nyt on maailmankirjat sekaisin kun Ässät johtaa NHL-joukkue Tepsiä. Pitäkää tämä.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Harmittavat tappiot niin Lukolle kun ässillekin, Lukon sijoitus on edelleen 1 mutta ässät taisi tippua sijalle 12.

Joo ei tule tänäkään keväänä Ässät-Lukko oikeaa pleijarisarjaa.
 

Badgers

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Joo ei tule tänäkään keväänä Ässät-Lukko oikeaa pleijarisarjaa.
Jos sellainen pleijarisarja joskus tulee, Ässien aitiossa ei oo enää Atu, vaan ihan joku muu. Olisihan se paras seitsemästä sarja näiden osalta hieno kokemus.
 

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eihän tässä kaudessa ole oikeastaan mitään ihmeellistä. Ässät jää todennäköisesti ulos pudotuspeleistä ja Lukko jää todennäköisesti ulos finaaleista. Kiivas, kovin kiivas olisi satakuntalainen finaali. Saisi muu Suomi ihmetellä todellista pudotuispelisarjaa. Niin kaukalossa kuin täälläkin. Hienoa olisi tuo, vaan paljon pitää porilaisten tasoaan nostaa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Runkosarjan voittaja on 34 kertaa 38:sta pelannut myös finaaleissa, joten tätä heittoasi ei oikein tilastotkaan tue, jos Lukko sattuisi runkosarjan voittamaan.

Siinä on 11% mahdollisuus ja vähintään puolet Porista luottaa tähän todennäköisyysmatematiikkaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Siinä on 11% mahdollisuus ja vähintään puolet Porista luottaa tähän todennäköisyysmatematiikkaan.

Yksinkertaisella matematiikalla Lukon prosentit finaaleihin pääsemisestä on 50%, joka sisältää vaihtoehdot joko Lukko pääsee tai Lukko ei pääse.

Itse en oikein uskalla lähteä edes veikkaamaan mihin rahkeet tulevat riittämään, mutta todellakaan en rupea mitään varmaa finaalipaikkaa - mistään mestaruudesta puhumattakaan - huutelemaan tässä vaiheessa, kun siellä on vähintään 5 hyvää haastajaa mukana. Päivä kerrallaan eteenpäin ja nautitaan niin kauan kun kiekkoa pelataan.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Tämä on kokonaisuutena niin surkea viesti. että siitä on annettu viikon pelikielto.
Onkos tämä Sörsselssön saanut koskaan mitään kiinni?
Ei saanut tänäänkään. Tätä palstaa luettaessa on jo pitkään ihmetyttänyt porilaisten hehkutus tästä imurista. Mutta perus hurri, toisin sanoen homppeli, eli tykkää imeä...
 

nikke21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ei saanut tänäänkään. Tätä palstaa luettaessa on jo pitkään ihmetyttänyt porilaisten hehkutus tästä imurista. Mutta perus hurri, toisin sanoen homppeli, eli tykkää imeä...

Alkolukko olisi hieno juttu joidenkin kirjoittajien koneelle. Jos syy on pelkkä tyhmyys/turkulaisuus, niin mitään ei liene tehtävissä.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Siellä on nyt Lukon ohella mestarisuosikkien top-3 HIFK korona-kurimuksessa ja Tapparankin avainpelaajia on tauti rokottanut.

Raumalla voidaan aloittaa jo prässäämään pukuja, valmistelemaan voittopuheita ja harjoittelemaan yllättyneitä ilmeitä, kun käyvät pokkaamassa kiertopalkinnon ilmoitusasiana vain saapumalla paikalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös