Ässät U20 kauden 2023–2024 seuranta

  • 105 406
  • 794

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Finaaleissa pitäisi kyllä omapääty saada keinolla millä hyvänsä tukittua tai sitten hyökkäyspeli pitää jatkua raikkaana
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Kumpi tuolta halutaan vastaan? Tapparako kun TPS kausi päättyi niin siellä on enemmän liiga-apuja.
Pääasia, että pelaisivat 5 peliä mutta eiköhän TPS tuon poikki laita keskiviikona.

Marjala ”onneksi” maajoukkueen mukaan, mutta onhan siellä noita ehdokkaita vielä; Vali, Lehtonen, Salin, Suomi ja Väisänen nyt ainakin.
 
Viimeksi muokattu:

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
Marjala ”onneksi” maajoukkueen mukaan, mutta onhan siellä noita ehdokkaita vielä; Valli, Lehtonen, Salin, Suomi ja Väisänen nyt ainakin.
Vali oli jo tänään Tepsillä maalissa. Mukana myös liigassa tällä kaudella pelanneista ainakin Hemming, Koivu, Munkki, Hakala ja Kulmala
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Nyt se liigapelaajien nosto ainakin kannatti.

Mä oon vieläkin vähän sitä mieltä, että tää on kilpailudopingia.

Mutta. Sääntöjen mukaan mennään. Kertoo osittain siitäkin, että just tällä hetkellä on kilpailukykystä junnuosastoa. Poistuma viime kauden jälkeen oli melkomoinen.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä oon vieläkin vähän sitä mieltä, että tää on kilpailudopingia.

Mutta. Sääntöjen mukaan mennään. Kertoo osittain siitäkin, että just tällä hetkellä on kilpailukykystä junnuosastoa. Poistuma viime kauden jälkeen oli melkomoinen.
Toisaalta miksi liigaseura ei saisi nyt hyötyä siitä, että edustusjoukkueessa on pelannut monta U20-ikäistä pelaajia.
 

vissypullo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Finaaleissa vastaan TPS. Heilläkin kovia pelaajia mm. Hemming, Koivu, Munkki ja Hakala.
 

Tuamas

Jäsen
Saa hyötyä. Kilpailusääntöjen mukaan. On se silti vähän outoa.

Sinänsä ainahan se noissa kilpajunnusarjoissa on ja on ollut sama homma, lajista riippumatta.

Parhaat junnut pelaavat vanhemmissa/miehissä ja se ikäluokan perusrunko sitten väistää parhaita, jos joukkue sattuu pääsemään riittävän pitkälle ja/tai junnumpien pelissä on enemmän panosta kuin aikuisissa/vanhemmissa.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Finaaleissa vastaan TPS. Heilläkin kovia pelaajia mm. Hemming, Koivu, Munkki ja Hakala.
Nuo toki ovat lähtökohtaisesti A:n pelaajia, ehkä Hemmingiä lukuunottamatta, mutta ei hänkään ihanne avaukseen päätynyt. Marjala, Väisänen, Salin, jos TPS lähtee vielä keulimaan.
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös