Ässät U20 kauden 2023–2024 seuranta

  • 105 387
  • 794

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Onnea Ässät ansaitusta mestaruudesta! Vaikka vituttaa tappio, niin voi silti sanoa, että oikeaan osoitteeseen meni.

Upea keli pihalla, kai sitä pitää itsekin torilla käydä pyörähtämässä ja fiilistelemässä, ei ihan yhtä mukavaa touhua tällä kertaa kuin Leijonien tai Pesäkarhujen mestaruuksien jälkeen, mutta kyllä sen hallillakin tunsi kuinka iso juttu tämä oli. Ja hyvä niin, kyllä vituttaisi hävitä mestaruus johonkin, missä ketään ei kiinnosta. Arvostus myös yleisön taputuksille Tepsin pelaajille pelin jälkeen kun hopeaa ripustettiin kaulaan.

Torilla ja mahdollisesti paikallisissa juottoloissa tavataan!
 

Ressa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hyvä pojat! Monelle voi olla ainoa kokemus näin isosta pelistä täydessä tuvassa.

Naattikaa ny
 

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Hyvä junnut! Aika näytöstyyliin vietiin loput kolme kohtaamista.

Ja leijonatv katkaisi sitten juhlallisuudet. Kiitos vitusti.
 

1313

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mahtavaa jätkät.
 

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Hiano peli, hiano tilaisuus ja upea yleisö. Oli hieno nähdä varsinkin muunmuassa Boeliukselta, Knihdiltä ja Juholalta noin hyvät pelit tuollaisessa paineessa.

Leijonat tvlle iso haistakaa paska. Juhlatilaisuuden alettua lyötiin striimi poikki
 

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Vaikealta näytti aluksi,mutta kyllähän Ässät sitten oli kirkkaasti edellä. Hienoa balsamia koko seuralle, toivottavasti nyt saadaan sellainen positiivinen vire tekemiseen. Kassakin kiittää.
 

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
Lasse Boelius. Nimi muistiin. Ellei tätä äijää varata änäriin niin olen todella yllättynyt. Antoi Noivan maaliin sellaisen passin ettei liigapakeista anna ketään. Muutenkin aivan jäätävän hyvä.
 

Nakkimuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Montreal
Leijonat tvlle iso haistakaa paska. Juhlatilaisuuden alettua lyötiin striimi poikki
En nyt halua kääntää veistä haavassa, mutta striimi jatkui noin minuutti poikki lyönnin jälkeen
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
En nyt halua kääntää veistä haavassa, mutta striimi jatkui noin minuutti poikki lyönnin jälkeen
Itse näin mitalinjakoa pitkälle, mutta n. 5 ässäpelaajaa kun oli saamatta mitalit mulla katkesi striimi. Jatkuiko sen jälkeen?
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lasse Boelius. Nimi muistiin. Ellei tätä äijää varata änäriin niin olen todella yllättynyt. Antoi Noivan maaliin sellaisen passin ettei liigapakeista anna ketään. Muutenkin aivan jäätävän hyvä.

Syöttö oli aivan jäätävä suoritus. Toivottavasti huhut pitkästä jatkosta Ässien kanssa pitävät paikkansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös