Kyllä mä sanon että minimi oli että taistellaan pudotuspelipaikasta, OK suoritus että päästään pudotuspeleihin ja hyvä suoritus että puolivälieriin.Nyt on minimitavoite saavutettu, jatkossa voidaan nauttia eikä tarvitse puristaa mailasta. Ässät lähtee tottakai haastajana Ilves-sarjaan mutta pelit lähtevät aina 0-0 ja mikä tahansa on mahdollista. Onneksi on yksi välipäivä.
Mun mielestä jo playoffien eka kierros oli minimitavoite. Nyt on menty minimitavoitteen ylikin.Nyt on minimitavoite saavutettu, jatkossa voidaan nauttia eikä tarvitse puristaa mailasta. Ässät lähtee tottakai haastajana Ilves-sarjaan mutta pelit lähtevät aina 0-0 ja mikä tahansa on mahdollista. Onneksi on yksi välipäivä.
Mun mielestä jo playoffien eka kierros oli minimitavoite. Nyt on menty minimitavoitteen ylikin.
Jatkossa pitää ottelussa pelata samoin kuin tänään eka kymppi. Jokainen taklaus loppuun saakka eikä senttiäkään tyhjää tilaa, nyt ei riitä enää pelkkä paikalla olo.
Pitää toki paikkansa. Tärkeintä on viedä kuitenkin tila pois ja joka ukon pitää antaa kaikkensa tai saa lähteä vaikka hiihtämään mun puolestani. Liian lepsusti pelattiin vielä tänäänkin moneen otteeseen. Ässillä ei ole varaa enää ohipeleihin, toisaalta ei ole pakko puristaa mailaakaan hampaat irvessä. Onneksi mun ei tartte päättää näistä.Tässä kohtaa täytyy muistaa fysiikka, vaatimuksesi ei vaan ole realistinen. Ässät on pelannut kolme peliä viime lauantain jälkeen, kun Ilves on tankannut ja levännyt.
Pitää toki paikkansa. Tärkeintä on viedä kuitenkin tila pois ja joka ukon pitää antaa kaikkensa tai saa lähteä vaikka hiihtämään mun puolestani. Liian lepsusti pelattiin vielä tänäänkin moneen otteeseen. Ässillä ei ole varaa enää ohipeleihin, toisaalta ei ole pakko puristaa mailaakaan hampaat irvessä. Onneksi mun ei tartte päättää näistä.
Kyllä tämä jengi vaan osaa yllättää.
En voi vieläkään muuta sanoa, kuin että tää joukkue on niin sitkeä. Aivan käsittämättömän sitkeä.