Ässät - Pelicans Su 2.1.2005

  • 12 146
  • 77

jerry

Jäsen
Viestin lähetti Walton
Siis eikös tämä Kotilainen ole ns. tuuraava kakkosvalmentaja. Repohan toimii tällä hetkellä ykköskoutsina. Tämä on siis väliaikaisratkaisu kun varsinainen päävalmentaja Petri Matikainen on Suomen 20-vuotiaiden maajoukkueen mukana. Näin olen ymmärtänyt, korjatkaa jos olen väärässä.

Ei korjata koska olet oikeassa. Juuri näin se menee.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
En tiedä mitä Repo puuhailee mutta kyllä Kotilainen on koko kauden ajan ollut Pelicansin valmennustiimissä mukana. Muuta tietoa äijästä ei ole.

Jaaha, vain nopeat elävät.
 

RV16

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chilinakit ja muu paskansyönti
Oli se vaan hyvä etten paikalle lähtenyt, olisi joutunut voittopelin katselemaan. Erästä naispoliitikkoa hieman mukaillen: "Olin tätä pyytänyt, mutta se tuli minulle yllätyksenä." Usko on ollut koetuksella, mutta kaiken mennessä nappiin tämäkin tulos on mahdollinen. Erityisen hienoa yllättävältä taholta tullut voittomaali ja Rämön loistavat otteet maalilla. Vaikea kuvitella Sihvosen tuollaista (case Langkow) temppua tekemään, mutta kerran näinkin päin. Yhden pelin pelikielto ei nimenomaan tässä tapauksessa juuri hetkauta, ja saipahan samalla porilaisia vähän lämmitettyä. Tai ilmeisesti sen pääasiassa teki pillipiipari Salminen, häneltäkin voi odottaa aivan mitä tahansa. Pataleirin kuumentumisen kyllä ymmärtää, on sitä täälläkin nähty jos jonkinlaisia tempauksia vastustajien, eli tuomarin ja vierasjoukkueen toimesta. Aika yllättävää kuitenkin Oravan ruikutus Toni "Toke, Tiina (kuinka hellyyttävää Ernesto)" Saarisen tilanteesta. Salminenhan se oli joka Peltosen suihkuun heitti.

Toivottavasti nyt ainakin yhdessä kaupungissa koettiin vaihteeksi sitäkin millaista on kun jokin tuntuu epäoikeudenmukaiselta, ettei kaikki se keräänny vain Lahteen. Tai toivottavasti ja toivottavasti, sanotaan nyt "Ilmeisesti nyt ainakin yhdessa kaupungissa..."

Poriinkin neuvoksi
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös