Ässät mediassa

• 2 438 461
  • 10 011

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pitäisi varmaan heittäytyä jään pintaan esiintymään, että nyt sattui niin saatanasti.
Toi on totta, ja Liigassa on aika monta tyyppiä, jotka tuon dramaattisen homman osaavat, ja sitä aina käyttävät. Ässissä se ei ole onneksi ole ollut "muodissa", vaikka jäähyjä sillä saisikin vastustajalle...

Suomen Polak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Seattle Seahawks.
Voi jos jäähy on vihelletty.
Linjuri voi myös mennä seuraavalla katkolla sanomaan päätuomarille mikäli huomasi rikkeen joka meni päätuomarilta ohi ja on mahdollisesti ison jäähyn arvoinen. Eli voidaan jälkikäteen kyllä tuomita.

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Eikös Anttalainen lentänyt syksyllä TPS:ää vastaan ulos, vaikka ensin ei saanut koko taklauksesta edes jäähyä?

Hyvin muistuu tuo matsi. Anttalainen lens locked and loaded vasemmalta oikeaan laitaan ja pisti Teissalan istumaan. Yleisö kohahti, tuomarien kädet pysy alhaalla ja peli jatkui. Kunnes.

Oon suht kyllästyny sellaiseen ilmapiiriin jossa tuomarit nähdään vihollisena ja kurinpito on aina paskaa, keskenkasvuista fanihorinaa, mutta nyt oon kyllä sitä mieltä, että videotuomarointi on taklannut Porin Ässiä päähän kuluvalla kaudella.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
SK.
”Tuomareilta jäi jälleen pelin tiimellyksessä huomaamatta korkea maila Ässien pelaajan kasvoihin. Aivan kuten keskiviikkonakin.

Valtteri Lipiäistä osui hyökkäysalueella korkea maila suuhun sellaisella voimalla, että Pikkaraisen mukaan Lipiäiseltä irtosi peräti neljä hammasta”

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat SaiPalle
SK.
”Tuomareilta jäi jälleen pelin tiimellyksessä huomaamatta korkea maila Ässien pelaajan kasvoihin. Aivan kuten keskiviikkonakin.

Valtteri Lipiäistä osui hyökkäysalueella korkea maila suuhun sellaisella voimalla, että Pikkaraisen mukaan Lipiäiseltä irtosi peräti neljä hammasta”
Jäi aika helvetin monta kamppiakin viheltämättä.

Viimeisissä peleissämme ollut todella heikkoa tuomarointia.

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
SK.

Siellä on kuitenkin vain neljä tuomaria kentällä. Sekään ei nähtävästi aiheuta mitään pohdintaa, että miksi kaverilta on lähtenyt hampaita tai muuten vaan suusta tulee verta…

vissypullo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kerttulan uusimman podcast-jakson vieraana oli KooKoon urheilujohtaja Jarno Kultanen. Kerttula paljasti, miten hän ja Kultanen kilpailivat aikoinaan samasta vahvistuksesta.

”Yhdestä pelaajasta on sinulle entisenä kollegana tosi katkera”, Kerttula aloitti.

”Olin varmaan ensimmäisenä tällaisen pakin perässä kuin Charles-Edouard D’Astous. Minun tietojeni mukaan hänellä oli Suomessa kaksi vaihtoehtoa, ja hän sitten päätyi Kouvolaan, eikä Poriin. Täytyy kyllä sanoa, että se kirpaisi minua aika kovasti.”

Kultanen myönsi, että hänellä on kilpailutilanteesta sama tieto kuin Kerttulalla.

”Yritin myydä hänelle sitä, että meillä on erittäin hyökkäyspeliorientoitunut valmentaja. Se saattaisi sopia sinulle hyvin. Meillä on myös iso kaukalo, missä pelata. Jostain syystä kelkka kääntyi meidän suuntaamme”, Kultanen kertoi.

Olishan toi D'astous ollut ihan kiva palanen pataan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy