Ässät mediassa

  • 2 307 635
  • 9 603

Seeepra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät

Tuamas

Jäsen

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mielenkiintoista kuulla missä pelataan ja millaisilla katsomorakenteilla.

Toivottavasti vedetään kunnolla ja mieluummin yli kuin ali, eli 15k+ katsomokapasiteetti ja kunnon karnevaalit.
Näin, kunhan katsomokokemus säilyy hyvänä, eli katsomiseen ei tarvitsisi kiikareita. Tekojääradallako tämä sitten pelattaisiin, jolloin katsomot pitäisi käytännössä rakentaa kokonaan tätä varten? Jää olisi valmiina toki, jolla varmaan on taloudellista merkitystä aika paljonkin, versus väliaikainen katsomorakenne. Pesisstadioninkin katsomot taitaa olla liian pienet, vaikka muodoltaan aika hyvä olisikin.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Jonnei seura mene nurin tappioiden takia niin go for it! Runkosarja on pitkä, paljon on tasapaksua ja omasta mielestä kaikkea uutta, mielenkiintoa ja liikehdintää kasvattavaa kannattaa kokeilla.

Tai no, uutta ja uutta, mutta olisi inaugural Satakunnassa.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ulkoilmaottelu on hyväksyttävä ainoastaan jos katsomorakenteet ovat kunnossa ja pleksit kirkkaana. Epäilen, että eivät tule olemaan.
Kyllä, juuri näin. Olihan se vähän surkuhupaisaa seurattavaa, tuossa Mestiksen talviklassikossa siis, kun pleksit olivat ummessa.
 

1313

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Helsingin ulkoilmaotteluissa oli kahdella ekalla kerralla + 34000 katsojaa. Viimeisellä kerralla 24000.
Tampereella ekalla kerralla 15000 ja toisella kerralla 11000.

Erittäin tervetullut lisä ja karnevaali, mitä on tullut odotettua Jokereiden ja HIFK:n ensimmäisestä talviklassikosta.
Todennäköisesti taivaalta tulee räntää ja paskaa, peli on huonoa eikä jää kestä, bajamajoja on liian vähän ja niihin on oksennettu, kalja on ulkoilmaan liian kylmää, makkarat on sisältä kylmiä ja pinnalta käristyneitä ja sinappikin pilaantunutta.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Helsingin ulkoilmaotteluissa oli kahdella ekalla kerralla + 34000 katsojaa. Viimeisellä kerralla 24000.
Tampereella ekalla kerralla 15000 ja toisella kerralla 11000.

Kyllä Porissakiin porukkaa ulkopeliin saadaan. Kerran vuoden tuollainen tapahtuma olisi varmasti ihan paikallaan, mutta pitäisikö siinä kuitenkin olla vain se yksi peli/kausi vai tuo back-to-back... järjestämisen kannalta varmaan nuo tuplapelit tulisivat vähän kuin samalla vaivalla mutta tapahtumana tuo "kerran vuodessa" voisi olla vetävämpi. En tiedä, kai nuo markkinointi-ihmiset laskevat nämä moneen kertaan taskulaskimillaan mikä on tuottavin vaihtoehto.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: 1313

Mullet1980

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, MuSa, Leijonat, Huuhkajat
Helsingin ulkoilmaotteluissa oli kahdella ekalla kerralla + 34000 katsojaa. Viimeisellä kerralla 24000.
Tampereella ekalla kerralla 15000 ja toisella kerralla 11000.

Erittäin tervetullut lisä ja karnevaali, mitä on tullut odotettua Jokereiden ja HIFK:n ensimmäisestä talviklassikosta.
Todennäköisesti taivaalta tulee räntää ja paskaa, peli on huonoa eikä jää kestä, bajamajoja on liian vähän ja niihin on oksennettu, kalja on ulkoilmaan liian kylmää, makkarat on sisältä kylmiä ja pinnalta käristyneitä ja sinappikin pilaantunutta.
Kunhan ei oo paskaa Yyterin sinappia, joka pilaa makkaran kuin makkaran.
 

reaper78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HIFK
Tammikuussa pelataan ja edellisen kauden huhtikuussa alkaa lipunmyynti? Noh, ei ainakaa mainostamisen määrästä jää kiinni.
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Todennäköisesti taivaalta tulee räntää ja paskaa, peli on huonoa eikä jää kestä, bajamajoja on liian vähän ja niihin on oksennettu, kalja on ulkoilmaan liian kylmää, makkarat on sisältä kylmiä ja pinnalta käristyneitä ja sinappikin pilaantunutta.
Eli mikään ei muutu.
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Liian makeeta ainakin mun makuun, Kotisinappia käytän kotioloissa.
Vois olla molempiakin tarjolla. Kannattaisin mielelläni paikallista yrittäjää, jos siihen on mahdollisuus. Kotisinappia en itse käytä. Muistaisin, että mulla olis nuorempana ollut samanlaisia reaktioita siitä kuin mitä sulla on tosta Yyterin sinapista... No makutottumukset muuttuu. Se hallilla jokusen vuoden tarjolla ollut on kyllä jotenkin köyhä makupaletiltaan mun makuun, mutta toimii pakon edessä kyllä sinapin kaltaisesti.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Mikä ihmeen vika siinä oli? Meiran paskaa tilalle? Yyterin sinappi oli hyvää ja paikallista, saisi tulla ainakin johonkin kojuun takaisin.
Yyterin sinappi on paskaa ja yrittäjä on teollisuusvastainen viherpipertäjä. Itse ainakin olen laittanut kyseisen paskan boikottiin jo ihan sen takia että yrittäjän yhdistystoiminta tekee haittaa kaikelle teollisuustoiminnalle Porin seudulla (ja muuallakin Suomessa).
 

Janiz80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Yyterin sinappi on paskaa ja yrittäjä on teollisuusvastainen viherpipertäjä. Itse ainakin olen laittanut kyseisen paskan boikottiin jo ihan sen takia että yrittäjän yhdistystoiminta tekee haittaa kaikelle teollisuustoiminnalle Porin seudulla (ja muuallakin Suomessa).
Yrittäjästä ei ole mitään tietoa, mikä juttu? Kuten mainittua, tykkäsin mausta ja paikallisuus on aina plussaa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Yrittäjästä ei ole mitään tietoa, mikä juttu? Kuten mainittua, tykkäsin mausta ja paikallisuus on aina plussaa.
Tää on Puhtaan Meren Puolesta -järjestön muistaakseni varapuheenjohtaja. Ihan pelkkää haitantekoa harrastava järjestö, melkeimpä Porin Elokapina ilman kadulla istumista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös