Ilmeisesti tuote on sitten todella huonossa kunnossa, jos nämä kerran ovat loistavia mainoksia, sillä vaivaiset inan yli 3000 on pariin viimeiseen peliin tullut paikalle. Eivät taida purra tälläiset mainokset kuin teineihin ja ehkä ässien kannattaisikin koittaa vähän aikuismaisempaa lähestymistapaa, jos mediamainonnalla meinaavat halliin saada lisää yleisöä.
Minä en ole kuulut koskaan noin hyvää kiekko-ottelu mainosta. Hatun nosto niille jotka ovat mainoksen tehnyt. Erinomaista leikkimielistä irvailua rakkaan vihollisenkin suuntaan. Vaikka mainoksella pyritään tavoittamaan potentiaalisia asiakkaita eli Ässä-kannattajia, tuntuu se mainos purevan kohderyhmän ulkopuolella oleviinkin sopivan provosoivasti, kuten lainaamani viesti osoittaa.
Vaan kun pelkkä radiomainos, oli se sitten kuinka hyvä tahansa, ei täytä hallia helmikuisena tiistai-iltana. Osan voi laittaa URHOtv:n piikkiin, mutta koko kauden on ollut aikaisempiin vuosiin verraten vähän porukkaa peleissä. Itse tuote on parempaa kuin 10 vuoteen (pl. hopeakausi). Lähes joka kerta olen hallilta lähtiessäni kokenut saavani täyden vastineen lipun hinnalle.
Mistä kiikastaa? Mistään lamasta on turha hakea syitä. Muilla paikkakuinnilla taantuma ei tunnu, jossain jopa päin vastoin.
Olisiko suuri korotus lipun hintoihin voinut vaikuttaa ihmisten ostopäätöksiin noin kirkkaasti? Eikö Ässät enää kiinnosta porilaisia yhtä paljon kuin ennen?
Suippo Iirot sen sijaan sytyttää! Kahta vierekkäistä istumalippua ei enää lauantain otteluun ole myynnissä, joten pitkästä aikaa on odotettavissa kunnon yleisöryntäystä isomäkeen.