Hirsimäki ja Junno neuvottelee Forrestin siirrosta Ässiin:
http://www.youtube.com/watch?v=pBPCYQ2230M&feature=related
(leikki leikkinä..!)
Ei mitään leikki leikkinä, kyllä tuo mielleyhtymä ainakin minua nauratti.. etenkin kun luki tuon lehtijutun
Junno: "voisitteks te hoitaa tätä mun pikku lasta kun mulla olisi muuta tärkeempää tekemistä"
Hirsi: "no tulepas tänne pikku hirviö, setä vie sinut kirmaamaan tuonne toisten mukuloitten joukkoon"
Verratonta :D
Mutta vakavasti siis, itse ottaisin Forrestin avosylin vastaan..
Se on hei peliä, sitä pelataan siellä kaukalossa. Sitä katsellaan 2 tuntia kentänlaidalla. Sitä varten sinne hallille mennään.
Suurin osa palautteen antajista on tyytyväisiä. Riippuu missä tätä on kysytty ja minkälaiselta kohderyhmältä. Mikäli kaikki tuollaisen kirjoitustyylin vastustajat kertoisivat mielipiteensä ja saisivat äänienemmistön, niin vaihtuisiko lehtien kanta näihin? Tuskin.
Miksi urheilusivuilla on juttu pleikkarilla pelatusta mm-turneesta? ilmeisesti uutisköyhää aikaa.
SK:n linjaus on o.k., mutta ihan liian vähän Ässistä kirjoitetaan. Urheilusivut on täynnä jotain Pesäkarhujen B-sarjan juttuja ja tyhjäpäiväisiä maakunnallisia yleisurheiluaiheita, vaikka samaan aikaan kaikki lukijatutkimukset kertovat, että suomalaiset ovat kiinnostuneita lähinnä parista isoimmasta lajista – lätkä ja jalkapallo etunenässä (ja formulat).
Saksassa futisjoukkueen kuulumisia on vähintään aukeaman verran niinäkin päivinä, kun pelejä ei ole. Seurataan treenejä, kaivetaan esille niitä pelaajia, jotka eivät itse peleissä erotu, haastatellaan pelaajien vaimoja, entisiä pelaajia, jne. Aiheitahan olisi vaikka miten paljon. SK voisi tässä asiassa skarpata vielä lisää –*nyt Kiekko-Kansa toimii jo hyvin, mutta sitä voisi käyttää enemmän lyhennelmänä ja isot jutut sitten paperilehteen. Ja enemmän.
Empäs ole noita edes lukenut, saatikka tehnyt eli koska joku muukin jakaa meikäläisen ajatusmaailman niin voidaan todeta että sinä se poikkeava olet...Enpä parempaakaan ketjua keksinyt tälle, mutta tulinpa pitkästä aikaa lukeneeksi Jatkoajan pelaajakortit ja vahva epäilys tuli, että siellä on palstaveli korkin näppäimistö viuhunut Jyrkkiötä ja Salmista analysoitaessa.
Meikäläinen allekirjoittaa. Minun mielestäni kertoo kummastakin herrasta hyvin totuudenmukaisesti vahvuudet ja heikkoudet eikä missään vaiheessa mene mopo käsistä. Joten mikä on olevinaan ongelma noiden pelaajakorttien kanssa?EDIT: Ja nyt kun ne luin niin ihmettelen vielä enemmän. Nuo eivät olleet edes mitään kauhean yliampuvia tekstejä vaan ihan todellisuuden kanssa korreloivia. Tuntuu kyllä taas entistä enemmän että sinä et tiedä jääkiekosta yhtään mitään.
Meikäläinen allekirjoittaa. Minun mielestäni kertoo kummastakin herrasta hyvin totuudenmukaisesti vahvuudet ja heikkoudet eikä missään vaiheessa mene mopo käsistä. Joten mikä on olevinaan ongelma noiden pelaajakorttien kanssa?
Meikäläinen allekirjoittaa. Minun mielestäni kertoo kummastakin herrasta hyvin totuudenmukaisesti vahvuudet ja heikkoudet...
Luistelu ei ole Jyrkkiön vahvuus, melkein päinvastoin.
Tämä kyllä vaatisi kieltämättä jonkun näköisiä perusteluita.
Jos karsinta katsotaan vain viimeisen ottelun perusteella niin paikkansa pitävät. Mutta kuitenkin, aika kehnot olivat perustelusi. Ja eiköhän Jyrkkiö ole tällä kaudella näyttänyt - monen muun suosikkisi Alpon hylkäämän pelaajan ohella mihin pystyvät.Jyrkkiö karsintojen paras pakki ja Sakari "1+1" Salminen kantavia voimia karsinnoissa. Jyrkkiöhän ei päässyt edes kentälle kuin kahdessa ottelussa.
Jos karsinta katsotaan vain viimeisen ottelun perusteella niin paikkansa pitävät. Mutta kuitenkin, aika kehnot olivat perustelusi. Ja eiköhän Jyrkkiö ole tällä kaudella näyttänyt - monen muun suosikkisi Alpon hylkäämän pelaajan ohella mihin pystyvät.
... Siinä mielessä viime kauden penkittäminen on kantanut hedelmää ja poika on ilmeisesti saanut riittävästi nöyryyttä pelaamiseen.