Katso vähän lisää teksti-tv:tä syväanalyysiesi tueksi Liljaniemi, mitäääääääh? Ässien asiathan näyttävät toistaiseksi ihan hyviltä, kun joukkue pelaa käytännössä joka ilta voitosta niin kotona kuin vieraissakin ja omia junnuja pukkaa kokoonpanoon vaikka millä mitalla. Luonnollisesti Liljaniemi ei tätä Ässien äärimmäisen hyvää junnutilannetta huomannut, vaan keskittyi ejakuloimaan KalPan junnuja ylistäessään.
No joo, hieman meni ohi Liljeströmmiltä tällä kertaa. Tosin siitä olen samaa mieltä että pisteettömiä kotiotteluita sietääkin dissata vaikkakin peli nyt ei aivan niin paskaa joka ottelussa ollutkaan. Viimeinen kotivoitto 27.9. TPS:stä. Nyt on marraskuu. Sääli että otteet heilahtelevat niin järkyttävästi. Viime lauantain Jokeri-pelin ilmeellä olisi esim TPS kaatunut varmasti. Toivottavasti Rasmussen kokemuksineen toisi myös tasaisuutta ja rauhallisuutta tekemiseen.
Vieraspelaamisesta ei mielestäni pitäisi olla kyllä mitään huomautettavaa. Pisteitä tullut enemmän mitä ainakaan itse olen odottanut. Tosin tietysti odotin hieman erilaisia pistemääriä kotiotteluista. Oikeastaan yhteispistemäärä silti aika odotetunlainen. Peliesitys ja ilme kuitenkin on ollut positiivinen yllätys pääosin.
Tietääkö kukaan, onko Liljaniemen "parempi puolisko" porilainen ja onko Ässien perusteeton mollaaminen ainoa keino kapinoida akkaa vastaan? Voi Matti parkaa, jos näin on.
En tiedä kumpi käsi Liljeströmmillä on parempi puolisko, porilainen tuo raaja ei kuitenkaan taatusti ole. ;)