Ässät mediassa

  • 2 299 888
  • 9 541
Suosikkijoukkue
Ässät
Nuuska huulessa kulkeminen julkisilla paikoilla nyt on muutenkin niin naurettavan typerän näköistä, että melkein mieluummin kulkisin housut puolitangossa, puoli persettä vilkkuen. Eikö nuo itse tajua sitä?
Kumpikaa näistä ei seiska kasi luokalla tunnu nololta. Ja tossa vaiheessa valtaosa opettelee nuuskaamaan.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Tää on kyllä hyvä pointti ja Ässät sais mun puolesta julkisesti kampanjoida nuuskan käyttöä vastaan. Se on kuitenkin oikeasti iso ongelma yläasteilla.

Mutta onko Joukalla tossa ny varmasti nuuska huulessa? Meillä ihmisillä ny on vähä erilaisia naamavärkkejä ja tossa videossa taitaa arska vähän häikiä ni joutuu hiukan irvistelemään.

Aurinko muka häikii.. ja pyh.. kuten huomaat videolla on vieläpä pilvinen sää. @Nigi sanoi oikein, huuli on niin kireällä, että pystyy jopa osoittamaan paikan missä kohtaa herkut sijaitsevat (oikeanpuoleisen sieraimen alla).

Kuten sanoin, ei minua täällä kukkahattuna kiinnosta Joukan tai yhtään kenenkään henkilökohtainen nuuskaaminen. Vaan se, että kun muut kampanjoivat nuuskaamista vastaan, niin minkä viestin lähettää Ässät.. ehkä ajateltiin ettei se näy, mutta veikkaan että nimenomaan esimerkiksi sellaiset 14-17 vuotiaat videon katsojat pystyvät oikein hyvin näkemään asian. Kun tällainen jo keski-ikäisempi setämieskin pystyy, vaikka en ole itse koskaan edes nuuskannut..
 
Suosikkijoukkue
Ässät
Aurinko muka häikii.. ja pyh.. kuten huomaat videolla on vieläpä pilvinen sää. @Nigi sanoi oikein, huuli on niin kireällä, että pystyy jopa osoittamaan paikan missä kohtaa herkut sijaitsevat (oikeanpuoleisen sieraimen alla).

Kuten sanoin, ei minua täällä kukkahattuna kiinnosta Joukan tai yhtään kenenkään henkilökohtainen nuuskaaminen. Vaan se, että kun muut kampanjoivat nuuskaamista vastaan, niin minkä viestin lähettää Ässät.. ehkä ajateltiin ettei se näy, mutta veikkaan että nimenomaan esimerkiksi sellaiset 14-17 vuotiaat videon katsojat pystyvät oikein hyvin näkemään asian. Kun tällainen jo keski-ikäisempi setämieskin pystyy, vaikka en ole itse koskaan edes nuuskannut..
Ookei, no ite en vissii sit oo niin tarkkasilmänen.

Onko Joukalla tässäkin haastattelussa kiree ylähuuli?
Jouka Juhola jatkaa Ässissä
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät


Tämähän on ihan mahtavaa, koska Ässät näemmä majoittuu täsmälleen samoissa tiloissa missä itse olin välin tiistai-perjantai yhden tietyn porukan kanssa kolmisen vuotta sitten. Täytyy sanoa, että noissa majoitusolosuhteissa on aimo annos maalaisromantiikkaa. Urheiluun keskittyminen todellakin onnistuu, koska tuo paikkahan on aivan keskellä ei mitään. Mitään houkutuksia ei löydy.
 

Kafka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin ravintolapianistit ja harhaoppiset joogaajat
On se nyt helvettiä, nuo pitää lippalakkia varmaan saunassakin. Viimeistään siinä vaiheessa kun pelataan futista lippis päässä pitäisi antaa mattopiiskalla ympäri korvia.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Olipa hieno tuo neljäs maali. Hienoa nähdä, että Salminen&Kärki ovat iskussa.
Nämä ovat muihin rupusakkeihin verrattuna aika kovia pelimiehiä.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Minulle on epäselvää, kuka tuossa dokumentin kakkososassa heiluu tuon kameran kanssa? Puhe kuulostaa etenkin hetkittäin aika paksulta Tampereen murteelta, vaikka ensin luulin että on joku porilainen..

Sitten taas tuo "hyvä Volkovi, joko sää puhut suamee" taas kuulostaa niin reippaalta kunnon porilaiselta asenteelta ettei tosikaan *hymiö*
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minulle on epäselvää, kuka tuossa dokumentin kakkososassa heiluu tuon kameran kanssa? Puhe kuulostaa etenkin hetkittäin aika paksulta Tampereen murteelta, vaikka ensin luulin että on joku porilainen..

Sitten taas tuo "hyvä Volkovi, joko sää puhut suamee" taas kuulostaa niin reippaalta kunnon porilaiselta asenteelta ettei tosikaan *hymiö*

Eikös tuo ole Pihlajamäki?
 

Saku98

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minulle on epäselvää, kuka tuossa dokumentin kakkososassa heiluu tuon kameran kanssa? Puhe kuulostaa etenkin hetkittäin aika paksulta Tampereen murteelta, vaikka ensin luulin että on joku porilainen..

Sitten taas tuo "hyvä Volkovi, joko sää puhut suamee" taas kuulostaa niin reippaalta kunnon porilaiselta asenteelta ettei tosikaan *hymiö*
Pihlis on
 
Suosikkijoukkue
Naurettavat agendat
Ei taida tästä lähtien enää nuuskat vilkkua videoilla/haastiksissa. Tai ainakin jos näin tapahtuu niin sakkokassaan kilahtaa useampi euro.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Minulle on epäselvää, kuka tuossa dokumentin kakkososassa heiluu tuon kameran kanssa? Puhe kuulostaa etenkin hetkittäin aika paksulta Tampereen murteelta, vaikka ensin luulin että on joku porilainen..

Sitten taas tuo "hyvä Volkovi, joko sää puhut suamee" taas kuulostaa niin reippaalta kunnon porilaiselta asenteelta ettei tosikaan *hymiö*

Kiitos palstaveljille, eli on siis Pihlajamäki.. no ilmankos en pystynyt päättämään onko Porin vai Tampereen murretta, kun siitä suunnilleen puolivälistä on kotoisin :D

Tuo heitto Volkoville on vaan niin huikea.. se vain kerta kaikkiaan tulee täsmälleen samalla tyylillä ja äänensävyllä miten kunnon porilainen sanoo toiselle "mitä vanha homo, viäläksää olet henkis" :D
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Solidsport lisäsi ohjelmaansa Ässien pelejä, eli Tps, Lukko ja Jokeri-pelit voi ostaa nyt myös. Hyvähyvä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös