Ässät mediassa

  • 2 300 047
  • 9 541

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Sitä paitsi onkohan niistä kävelykatu videoista nyt luovuttu, ja pelaajia kuvataan viime kauden malliin erilaisten aktiviteettien parissa. Ja faneja on mukana sitten vain aivan pieni hetki lopussa..
Miksi ihmeessä videoiden pitäisi olla joka kausi samanlaisia? Eiks se vaan oo hyvä että videot on eri teemalla joka kausi.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Miksi ihmeessä videoiden pitäisi olla joka kausi samanlaisia? Eiks se vaan oo hyvä että videot on eri teemalla joka kausi.
Kävelykadusta oli tulossa mukava perinne, ja siinä näkyi kannattajia koko videon.
Viime kauden teemalla ei ainakana tarvitse esiintyä. En halua yhtään muistella sitä sekoilua.

Yhdelletekevää kuitenkin mulle, koska oma kohokohta on se "50-v" esittelyvideo, missä näytetään historiasta maaleja ja legendojen kuvia. Ja lopussa pikaisesti nykyjoukkue, taustallaan soidessa AC-DC:n kellokappale, nostaa viilist niiko tiäksää sillee? .

Isomäen legenda on lopulta aika kaamea tuotos, kuulostaa hyvältä lähinnä vuoden 2013 koosteissa. Valitettavasti kaudenavauksessa pahimmassa tapauksessa joudutaan tuo kuulemaan Julle Kallion laulamana (vai oltaisiinko niin viisaita että soitettaisiin ämyreistä)
sillä lärvikirjan puolella johtaa sitä mainitsemaani äänestystä aikaa selvästi. Epäilen vahvasti, ettei tuo laulu "samalla lailla" kajahda kuin päivälleen kuusi vuotta aiemmin. Kukko ei käskien laula, takana heikompi kausi, sekä raumalaisse mölyää koko laulun.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Isomäen legenda on lopulta aika kaamea tuotos, kuulostaa hyvältä lähinnä vuoden 2013 koosteissa. Valitettavasti kaudenavauksessa pahimmassa tapauksessa joudutaan tuo kuulemaan Julle Kallion laulamana (vai oltaisiinko niin viisaita että soitettaisiin ämyreistä)
sillä lärvikirjan puolella johtaa sitä mainitsemaani äänestystä aikaa selvästi. Epäilen vahvasti, ettei tuo laulu "samalla lailla" kajahda kuin päivälleen kuusi vuotta aiemmin. Kukko ei käskien laula, takana heikompi kausi, sekä raumalaisse mölyää koko laulun.
No kyllähän paikallisottelu pitää aloittaa Satakunnan laululla. Ja ottelu niin että Isomäen legenda soi ämyreistä. Tuotoksesta voi olla montaa mieltä, mutta eipä ainakaan parempaa ole tarjolla.
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
No kyllähän paikallisottelu pitää aloittaa Satakunnan laululla. Ja ottelu niin että Isomäen legenda soi ämyreistä. Tuotoksesta voi olla montaa mieltä, mutta eipä ainakaan parempaa ole tarjolla.

Satakunnan laulu. Siinä on kyllä kanssa sellainen uusvanha perinne noihin Lukko-matseihin, että aiheuttaa kyllä kaikenlaista ärtymystä ja tuskailua, kun tuon kuulee. Ja lisäksi jengi nousee seisomaan kun tuo soi - minkä ihmeen takia? Helvetti, mieluummin mä nousen seisomaan kun Touch'n Go soi.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Esittäjän voi ottaa mielummin vaikka A-katsomon kausariasiakkaat vuorotellen. Mitä vähemmän Julle Kalliota, sitä parempi.
Samaa paskaa kuin iso-m maskotti aikanaan.

Satakunnan laulu on kyllä ihan mukava juttu, nostaa kotiseutuylpeyttä. Vaikka en laulua aijo laulaa ääneen, kuin korkeintaan viimeisen lauseen, pysykööt tuo perinne. Toinen ja myös hyvä vaihtoehto on tietysti lyödä kiekon hetikin jäähän, tätä muuten jopa äänestin silloin kun viimeksi pleijjarikarsinnoissa kohdattiin.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ässät laitteet pelaajia soittelemaan viime vuoden kausariasiakkaille, niille ketkä eivät ole uusineet. Ketola soitti minulle, mutta pysyn kannassani ja totesin että no thank you.

Ei tunnu menevän sitten millään kaupaksi, kun kaikkea joudutaan koittamaan. jospa jo uhkaillaan siirtämisellä?
Ässien pelaajat kausikorttimyyjinä
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mikä muuten perustelusi ettet osta? Ei siis tietenkään pakko ole minulle perustella. Ihan mielenkiinnosta kysyn.
Mielelläni kerron. Viime kauden traumat, mä olen pitkävihainen ihminen, urheilullisen suunnitelmallisuuden puute viime kaudella ja tyhjennysmyynnit teki tehtävänsä, seura saa pettää kannattajat, mutta kannattajat ei seuraa, jos tätä on oikeinkannatus hyppäsin veneestä ihan ilomielin.
Mistään en maksa enään ennakkoon, haluan näyttöjä, haluan myös option jättää leikin kesken. Ottelulipuilla tämä on mahdollista, toinen syy siinä etten joka peliin halua/pääse.
Kai löytyy niitäkin jotka haluaa varmistaa paikkansa ajoissa, mutta mä kaipaan myös sitä pientä jännitystä siitä "saanko mä lipun, riittääkö katsomoon X lippuja" tai siellä lippu tarkistuksessa "pääsenköhän sisään" tosta viimeisestä mä en edes osaa sanoa mistä kumpuaa, mutta hianoo se kihelmöinti kumminki on.
 

Pratu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässät laitteet pelaajia soittelemaan viime vuoden kausariasiakkaille, niille ketkä eivät ole uusineet. Ketola soitti minulle, mutta pysyn kannassani ja totesin että no thank you.

Ei tunnu menevän sitten millään kaupaksi, kun kaikkea joudutaan koittamaan. jospa jo uhkaillaan siirtämisellä?
Ässien pelaajat kausikorttimyyjinä
Olet nuori 15 vuotias, yritä kaivaa elämääsi vähän positiivisempi ote. Jos jatkat tuossa negatiivisuudessa pyörimistä, niin sulle tulee helvetin raskas elämä.
Sori tälläisestä setämäisestä elämänohjeesta.
 

Laksatiivi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Karri Kivi
Andy soitteli myös minulle viime vuonna, itse ostin sen seurauksena kausikortin. Eli siis on varmaan todettu ihan toimivaksi tempaukseksi, joten miksi sitä ei toistettaisi?
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Pelaajat ovat kaupitellut kausikortteja myös muissa liigaseuroissa ja ainakin Sportin pelaajien vastaavasta toiminnasta olen nähnyt myös videon. Tästä ei varmaan kannata kenenkään mieltään pahoittaa.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Tepsissähän Jonne Virtanen kävi viemässä kausikortteja kotiin kausikorttiasiakkaille. Ei sellainenkaan huono toimintatapa olisi, tosin Ässäjoukkueessa ei ole yhtään mörköä tällä hetkellä.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olet nuori 15 vuotias, yritä kaivaa elämääsi vähän positiivisempi ote. Jos jatkat tuossa negatiivisuudessa pyörimistä, niin sulle tulee helvetin raskas elämä.
Sori tälläisestä setämäisestä elämänohjeesta.
Pakko tarttua toisen kerran.
Koska olen nuori pitää olla tyhmä? Kyllä mä oon kaikenlaisia perusteluja kuullut, mutta tää on nyt omassa luokassaan. Sen sanon että elämä vasta oli raskasta syksyllä, kun yritti väkisin hymyillä ja oikeinkannattaa, jokainen lihava toteaa dietin pieleen menon jälkeen "mä oikeesti yritin". Joku pystyy, minä en.
 

SlamDunk71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pakko tarttua toisen kerran.
Koska olen nuori pitää olla tyhmä? Kyllä mä oon kaikenlaisia perusteluja kuullut, mutta tää on nyt omassa luokassaan. Sen sanon että elämä vasta oli raskasta syksyllä, kun yritti väkisin hymyillä ja oikeinkannattaa, jokainen lihava toteaa dietin pieleen menon jälkeen "mä oikeesti yritin". Joku pystyy, minä en.
Tyhmä? Tuossahan tarkoitetaan aivan päinvastaista, eli fiksumpaa otetta elämään. Ja nimenomaan yleisesti. Omaan silmään näytti siltä ettei tuossa kritisoitu sinun päätöstä jättää kausari ostamatta vaan koko elämän kaareen positiivisempaa otetta.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jättimäinen peukku Ässille, mikäli siis pelaajat ovat soitelleet kausikorteista. Mielestäni tapa tuo joukkuetta lähelle yhteisöä ja mikäs parempi tapa myydä tuotetta, kuin osa tuotteesta itse.

Hyvä Ässät! Mielenkiintoinen ja jopa poikkeuksellinen(?) kuvio.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Jättimäinen peukku Ässille, mikäli siis pelaajat ovat soitelleet kausikorteista. Mielestäni tapa tuo joukkuetta lähelle yhteisöä ja mikäs parempi tapa myydä tuotetta, kuin osa tuotteesta itse.

Hyvä Ässät! Mielenkiintoinen ja jopa poikkeuksellinen(?) kuvio.

Samaa mieltä. Varmasti ostaisin kausikortin, jos soitettaisiin sen tiimoilta. Toki omistan jo.

Ei tämä uusi keksintö ole. Ässissäkin taidettu ennenkin kokeilla. Myös mm. SJK teki tätä Seinäjoella jo vuosia sitten.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Jättimäinen peukku Ässille, mikäli siis pelaajat ovat soitelleet kausikorteista. Mielestäni tapa tuo joukkuetta lähelle yhteisöä ja mikäs parempi tapa myydä tuotetta, kuin osa tuotteesta itse.

Minulla on vähän kiikun kaakun ollut kortin kanssa, mutta kun Jouka Juhola eilen soitteli niin ei kait siinä voinut muuta kuin luvata että kyllähän se seisari taas on uusittava, kun niillä on menty siitä saakka kun seisomaan alettiin myymään kausaria. Tämä viimeinen lause on mutuilua, mutta väittäisin että yksi #17 paitani on kylkiäinen ajoilta kun betonille alettiin myymään kausikorttia.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Uusia tunnettuja kiekkonimiä tulee koko ajan tuonne hyväntekeväisyysotteluun, viimeisimmät ovat Janne Niskala, Leksa Komarov ja Tuomo Ruutu
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös