Tarkoittanee sitä että oheismyynti on parantunu niin paljon että lippupaketteja kannattaa myydä halvemmalla. Hyvä näin.
Eiköhän se ole aivan selvää. että parempi koittaa saada nuo "huonot" paikat myytyä alehintaan kuin jättää tyhjäksi?
Tuo on hyvä tapa ja toki siis kasvattaa oheismyyntiäkin ja lipputuloja.
Tuota samaa voisi kannattaa soveltaa muihinkin huonommin myyviin katsomonosiin, riveihin tai kohtiin, joissa selvästi havaitaan vaikeuksia saada normaaleja lippuja myydyksi?
edit. kunhan tarjous ei ole niin hyvästä paikasta, että alkaa kilpailemaan hyvien alueiden kanssa.
En tiedä onko käytetty, niin voisihan esim. huonommin myyvien vieras joukkueiden faniryhmille laittaa myös erilaisia tarjouksia? Saataisiin sitä rahaa muualtakin ja ikäänkuin aluetta laajennettua.
Ìstumalipuista, esim, kaikki kauden Ässät - Ilves pelit vaikka 60e C1 katsomoon,(hinta ihan mutuna).