Kai nyt linkin harjoituspeliohjelmaan olisi sentään jaksanut laittaa.
Olisi mutta ei ollut silloin vielä saatavilla kun viestin kirjoitin. Kun on niin saatanan nopee.. :)
Kai nyt linkin harjoituspeliohjelmaan olisi sentään jaksanut laittaa.
Suosittelisin kaikkia laittamaan palautetta Satakunnan Kansalle ja Jatkoajalle, että kirjoittaisivat Isomäen jäähallin nimen oikeassa kirjoitusasussaan. Ei siis isonmäen jäähalli vaan Isomäen jäähalli.
Satakunnan Kansahan asian tutki jokunen vuosi sitten, ja Kotus totesi oikean kirjoitusasun olevan yksiselitteisesti Isonmäen jäähalli.
Jos porilainen sanoo Isonmäen niin puolestani voitaisiin tämä olento lähettää ganalim barttal. Se todellakin on Isomäki, Isomäen jäähalli. Hakanmetsä kuittaa.
Lukolle ja Ässille turvallisuuspalveluita myynyt (porilainen?) yritys on KRP:n rikostutkinnan alla talousrikoksista epäiltynä.
Näin kertoo YLE.
Porin West-Sand Tuotanto Oy, tunnetaan turvallisuuspalvelu WS-Turvana.
Mutta ilmeisesti koko yhtiöstä kyse, mihin kuuluu myös kuljetuspalvelu WS-Trans.
sk24.fi juttu
Ainakin jossain vaiheessa on musiikkiakin opettanut. Aika monitoimihemmo on.Reijo Westerholm on myös Ässien turvallisuuspäälikkö. Tietääkö joku on Reijo opettaja, musiikkia? Muistaaksi lukiossa oli aikoinaan saman niminen opettaja ja kasvotkin on aika tutun näköset.
Lienee varmaan oikea ketju tälle joten: Olen tuossa nyt koittanut varata eilen ja tänään vuoroa Astoralle illaksi. Eilen homma meni niin Ässien toimistolla hallipuolesta vastaava, eräs Twitterissäkin vaikuttava herra vastasi luurin toiseen päähän. Soveimme jo vähän miten homma voisi mennä. Sitten hän sanoi soittavansa takaisin 'pian'. Meni reilu 1,5h (ja pari soittoa toimistolle vastaajaan) kun soitti takaisin ja sanoi että pääsee täysin ilmaiseksi, ei tarvitse maksaa. No olimme siellä 25minsaa kunnes kenttämestari laittoi ovet kiinni. Homma toimi jotakuinkin hyvin, joskin vähän turhan kauan oli 'pian'.
Tänään soitin sitten uudesta varauksesta tälle illalle, josko nyt saisi olla jo tunnin tai enemmän, porukkaakin olisi runsaasti tulossa. Sama kaava kun eilen, tosin tänään puhelu oli sekunnin lyhyempi. Sanoi soittavansa myös tänään takaisin (ilmeisesti vielä pian), soitostani sinne alkaa nyt olemaan reilut 2tuntia. Alkaa vain ärsyttämään kun mielestäni näinkin pientä juttua pitää lykätä näin paljon. Onko niillä tosiaan niin kiire? Toki voi olla kun toimistokin on palaillut lomiltaan, mutta olisi edes asiallista ilmoittaa soittavansa muutaman tunnin päästä, eikä "pian" jos ei tosiaan aio pian soittaa. On vain tyhmää kun pitää informoida jatkuvasti kymmenkunta tyyppiä missä mennään. Siis kun tätä ei voitu heti hoitaa.
Alustavasti siis olimme tehneet niin että kyselin vähän etukäteen josko olisi osallistujia, kun ei tuota 100euroa viitsi ihan parin henkilön niskaan valuttaa tunnin vuoron vuoksi. Tämä olisi mahd. voitu hoitaa nopeasti alta pois, mutta olisi myös auttanut jos hän olisi vähän voinut edes kertoa koska aikoo tosiaan soittaa. Tässä nyt tosiaan kello tikittää kokoajan ja vuoro olisi muutaman tunnin päästä, jos sellaista edes on. Homma voi toki vielä hoitua hyvinkin lopputuloksen kannalta, mutta tällä hetkellä kun soittoa ei ole tulossa ja puhelut toimistoon menevät vastaajaan, mitään vuoroa ei käytännössä ole sovittuna.
Ajattelin vain kirjoittaa tämän oikeastaan ensimmäisenä omana kokemuksena Ässien toimiston toiminnasta. Vaikka olisi kuinka kiire toimistolla tai muuta, niin eihän tuo olisi vienyt kuin muutaman minuutin luultavasti. Jos sitäkään. Pientä puuhastelun makua kyllä mielestäni. Onko jollain jotain vastaavia kokemuksia Ässien toimiston toiminnasta tai muusta?
Jotenkin luulen, että kyseinen asia ei ole siellä päällimäisenä hoidettavana asiana toimistolla. Saman päivän aikaan tuleet vuorokyselyt, kun eivät aina voi olla tärkeysjärjestyksessä ensimmäisenä. Tosin olisi hyvä sanoa jos ei ehdi asiaa tarkistamaan ja hoitamaan, mutta en nyt näe että tämä olisi mikään iso ongelma toimiston toiminnassa. Enkä näe, että tämä asia vaikuttaisi siltä että toimistolla ei hoideta asioitaan. Ihan vain ulkopuolisen mielipide tähän asiaan.
Totta, siellä on ilmeisesti hiukan kiirettä. Oletin vain että ei tuollainen pikkujuttu kauaa kestäisi.
Huonoa asiakaspalvelua, kiire ei ole mikään selitys. Viime kaudella joukkueemme sai heikkoa palvelua Astoran jäävuorojen suhteen. Oli useita peruutuksia ja siirtoja, joista unohdettiin ilmoittaa.
Tässä kuvassa kovakuntoisimmat Ässät pikkujuoksulenkin jälkeen, heikoimmat ovat vielä matkalla... huhun mukaan kyse oli kerran hallin ympäri juoksumatkasta.
Tulokset olivat kuulemma monella osa-alueella parantuneet ja se lupaa hyvää. Joukkue ei anna periksi
Tässä kuvassa kovakuntoisimmat Ässät pikkujuoksulenkin jälkeen, heikoimmat ovat vielä matkalla... huhun mukaan kyse oli kerran hallin ympäri juoksumatkasta.