Ässät mediassa

  • 2 313 073
  • 9 608

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
...Ikävä antaa kritiikkiä, mutta kyllä ovat rasittavat esiintyjät osanneet valita tilaisuuteen. Lähinnä viittaan siis osastoon poikasaunoo ja pienissähäissä, eikö noita nyt ole jo nähty, etenkin kun heidän siteensä Poriin on tasan nolla

Käsittääkseni joukkue on valinnut nämä esiintyjät, joten annetaan anteeksi.
 

PataJaska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, sympatiat HPK ja Kiekko-Espoo
Käsittääkseni joukkue on valinnut nämä esiintyjät, joten annetaan anteeksi.

No siinä tapauksessa.. sanotaan sitten vain, että itse en kyllä olisi valinnut :D
 

Jewgen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Loistavaa!! Tuuminkin tässä että huomenna torilla on helposti ainakin 20 000 ihmistä, ellei 30 000. Joten minä koen asian jo niin ahdistavana, etten viitsi puolentoista tunnin takia lähteä paikalle, koska luultavimmin kuitenkaan ei kunnolla edes näe. Olen mieluummin hengessä mukana täällä päässä, etenkin minulla on myöhemmin huomisiltana vielä menoa Helsingin suuntaan..

Ikävä antaa kritiikkiä, mutta kyllä ovat rasittavat esiintyjät osanneet valita tilaisuuteen. Lähinnä viittaan siis osastoon poikasaunoo ja pienissähäissä, eikö noita nyt ole jo nähty, etenkin kun heidän siteensä Poriin on tasan nolla

Hopeajuhlissa arvioitiin ihmisiä olleen 30 000, huomenna lähemmäksi 40 000.
 

Major Julli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Puttosen, Järvelän ja Ranniston potkut
Hopeajuhlissa arvioitiin ihmisiä olleen 30 000, huomenna lähemmäksi 40 000.

Säätiedotus on aurinkoista/pilvipoutaa, joten vaikka musiikkia olisi kuinka paskaa niin sinne vaan. Ainoa huolenaihe on oluthuollon toimivuus.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Paden pyttykerhon vakuuttavalle menolle hurrausta täältä. PadeEiPysähdy!

Mielensäpahoittajat pääsee pian vauhtiin, mutta ei välitetä. Juhlitaan nyt 35 vuoden edestä, ei taas tiedä koska seuraavaksi. Toki huomenna perhetapahtumassa olisi ihan jees, jos lavalla olisi porukka edes välttävässä kunnossa.
 

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
En pahoita mieltäni, mutta mielestäni kyseessä on tässä vaiheessa pelaajien juhla.

Mun mielestä tää on tässä vaiheessa ihan kaikkien juhla. Eikö Kaukoranta suostu lainaamaan pokaalia muille, vai miten Paden juhliminen on pelaajilta pois?

Eikä ollut suunnattu sinulle tuo mielenpahoittaminen. Anyways, jatketaan juhlia :)
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mun mielestä tää on tässä vaiheessa ihan kaikkien juhla. Eikö Kaukoranta suostu lainaamaan pokaalia muille, vai miten Paden juhliminen on pelaajilta pois?

Eikä ollut suunnattu sinulle tuo mielenpahoittaminen. Anyways, jatketaan juhlia :)

Mielestäni mediassa ei kuulu olla tässä vaiheessa pinnalla Ässien apuvalmentajan seikkailut Kanada-maljan kanssa vaan pelaajat ja joukkue. Vai toteuttaako Pade Vellun tapaa viedä huomio pois pelaajista?
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
En tiedä miehestä mitään, mutta ilmeisesti kaveri jolla ryöpsähtää yli sekä juoman että lausuntojen kanssa. En pahoita mieltäni, Pasi Peltosta lainatakseni "me ollaan edelleen omalaatuisia", mutta nerouden ja hulluuden välillä on veteen piirretty viiva. En ole ihan varma tanssiiko Kaukoranta enää oikealla puolella.
 

Velli_Ketola

Jäsen
Suosikkijoukkue
---
Sain Kaukorannan seikkailuista netistä lukiessani (olisiko ollut joku Iltasanomien ranskalaiset viivat -juttu pokaalin kierroksesta) päähäni, että nyt on ukko sekaisin. Äsken kun tuli käytyä syömässä ja luin jutun paperiversiosta tarkemmin kuvien kanssa. Mies ei vanhainkodilla eikä koululla ainakaan näyttänyt humalaiselta (oli pitänyt puheenkin ja kertonut motivaatiosta yms) niin otan vähän omia ajatuksiani takaisin. En ainakaan uskoisi, että jossain kouluilla oltaisiin humalaista ukkoa otettu edes pokaalia esittelemään ja varsinkaan puhumaan. Saatan toki olla väärässäkin.

Toki autojen pysäyttelyt ja uimareissut vaatinevat jo hieman tukevaa pohjalle :)
 

Vellihousu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Median valintahan tuo taitaa olla, ei Kaukorannan. Seikkailut sallittu.

Pokaalin kanssa heiluminen on kyllä Kaukorannan oma valinta. Ei hirveän kaukana mistään Nurmisen touhuista. En pahoita mieltäni, ihan viatontahan tuo on, olen silti vähän sitäkin mieltä ettei apuvalmentajan pitäisi nousta näissä päärooliin.

No, eilen Poikaa kanniskeltiin käviksellä pelaajien voimin eli Pade on saatu irti Pojasta ;)
 

Oto Hascak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hienosti on mestaruutta hehkutettu kaikenlaisissa medioissa, medianäkyvyyttä sekä Ässille, että Porille runsaasti. Ja tuntuu siltä, että tulee näkymään vielä lisää, esim nämä torifestit, onhan tämä hienoa aikaa!!!
 

miklaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät (Sympatiat HIFK)
Mielestäni hyvä kässäri tossa toritapahtumassa. Seurasin sitä 3 tuntia etänä netissä. Ainakin tälle vuodelle minusta tuli nettomaksaja Yleverolle.

Lähetys loppui 17.56 eli 4 minuuttia etuajassa kuvittelisin.

Alettiin kasaritunnelmissa Remixin kanssa ja siirryttiin vähitellen nykypäivään.

Kaikkein kooleinta oli, kun jotkut D/C - ikäiset pikkupojat kantoivat lopulta pojan pois lavalta 4 pekkaan.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mikä tää juttu nyt tuolla "huhut ja mutut" ketjussa turvakaukalosta on? Infosiko Ässät jotain tuosta vai lähtikö vain jonkun palstalaisen heitosta?
 
Suosikkijoukkue
Ässät ja Ärrät
Mikä tää juttu nyt tuolla "huhut ja mutut" ketjussa turvakaukalosta on? Infosiko Ässät jotain tuosta vai lähtikö vain jonkun palstalaisen heitosta?

Minä ainakin vitsinä heitin asiasta, mutta itse tiedotustilaisuudesta tai sen aiheesta mulla ei ole hajuakaan. Ässien sivuillekin on nyt ilmestynyt uusimpina uutisina vain sopimustilanne, ja harjoitusotteluiden aikataulu.
 

Myrvold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Minä ainakin vitsinä heitin asiasta, mutta itse tiedotustilaisuudesta tai sen aiheesta mulla ei ole hajuakaan. Ässien sivuillekin on nyt ilmestynyt uusimpina uutisina vain sopimustilanne, ja harjoitusotteluiden aikataulu.

Näin nimenomaan ajattelinkin asian olevan. Jotkut eivät nyt vain vitsiäsi ymmärtäneet ja luulevat turvakaukalon olevan tulossa. Tai varmasti onkin tulossa, mutta ei Ässät kyllä siitä ole mitään tiedoittaneet.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tiedä sitten, mihin ketjuun sopii parhaiten, mutta Ässäläiset pokkasivat palkintoja ihan mukavasti, kuten mestarijoukkueen kuuluukin:

Kalevi Numminen-palkinto (paras valmentaja): Karri Kivi
Urpo Ylönen-palkinto (paras maalivahti): Antti Raanta
Raimo Kilpiö-palkinto (herrasmies pelaaja): Aki Uusikartano
Pekka Rautakallio-palknto (paras puolustaja): Shaun Heshka

Antti Raanta ja Shaun Heshka valittiin myös All stars- kentälliseen.

Lisäksi Jääkiekkoliitto palkitsi:

Mestarijoukkueen valmentajapalkinto: Karri Kivi
President's Trophy (kunniapuheenjohtaja Kai Hietarinnan lahjoittama erikoispalkinto): Antti Raanta
Kalen kannu: Karri Kivi

Tässä vielä kaikki palkitut. (sm-liiga.fi)
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Harri Laiho pisti Keskisuomalaisen Tuomas Heikkilän tyylikkäästi kyykkyyn twitterissä. Heikkilä väitti, ettei Ässien mestaruus ollut suunnitelmallisen työn tulos, vaan hurmoksen aiheuttama sattuma. Laiho vastasi, että aika paljon syö pois sattumalta se, että Ässät on kolmena peräkkäisenä kautena kerännyt yli 100 pistettä runkosarjassa, Heikkilä kuitenkin jatkoi vaan sönköttämistään. Heikkilän olisi journalismin nimissä ilmoitettava erostaan välittömästi esimiehelleen. Ässillä oli monta pelaajaa tuossa joukkueessa, jotka olivat koko Kiven neljävuotisen pätkän aikana mukana. Kiven henk.koht. "projektit" Savinainen ja Niemi nousivat peruspelaajista tänä aikana kärkipelaajiksi.

Eli toisin sanoen todella laiskaa ja omiin mielikuviin (ei faktoihin) perustuvia näkemyksiä. Sattumalta ei kerätä yli 100 pistettä runkosarjassa kolmena kautena peräkkäin. Tällä kaudella otettiin pleijareissa se ratkaiseva askel. 2006 oli ehkä sattuma, kun ennen sitä meni surkeasti ja myös sen jälkeen.
 
Viimeksi muokattu:

kalma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ässien tiedotus saa "kehuja" radio Porin sivuilla, linkki sivuille: Toimittajan kommentti: Suomen mestarin tiedottaminen divaritasoa | Radio Pori 89,4

Tottahan tuo kirjoittaa, helvetinmoista touhuilua taas tuo. Ruusunen jos on tästäkin vastuussa, niin ei ole kovin hyvä track record miehellä.
Sille tykkäämisiä keränneelle klikkihuoraukselle taisi tulla kolmessa minuutissa 300tykkäystä, eli ainakin ihmisiä kiinnosti tuo tiedotustilaisuus.

Itse en osaa sanoa, että miten nuo pitäisi hoitaa. Mutta ehkä jonkun ammattimiehen palkkaaminen olisi ihan kova veto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös