Ässät - Lukko Ti 19.10.2004

  • 32 015
  • 295

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Re: Re: martinec ja martinecin todellinen taso

Viestin lähetti martinec
Kyse ei ollut provoamisesta, vaan aivan olen sita mielta etta tuolla matskulla ei minun mielesta saisi parjata sm liigassa niin hyvin etta olisi jopa 8 joukossa.


Ai saakeli, nyt jo vähän sattuu.. mahasta meinaa, naurattaa niin. Vai meinaat sinä niin, ettei tuolla matskulla saisi parjata..korjaan, pärjätä, SM-liigassa. Vais niin, sinäpäs se aika epeli oot.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Eikös se nyt ollut ennen kauden alkua jopa suurimmalle osalle ässäkannattajista selvää ettei tällä kaudella välttämättä mitään kärkisijoja hätyytellä? Ainakin minä sain sellaisen kuvan ässäfanien jutustelusta että tiesivät joukkueen joutuvan tosissaan taistelemaan säälipleijareista.

Miksi se on nyt sitten niin kauhean paha paikka jos joku raumalainen sattuu toteamaan sen saman minkä tekin jo tiesitte kauteen lähdettäessä, ja olitte samaa mieltä?

Ässien materiaali näyttää siltä että sillä taistellaan säälipleijaripaikasta, se on fakta. Olisitte iloisia, koska joukkue on pelannut ainakin alkukauden ennakko-odotuksiin nähden loistavasti. Tämäkin jo osaltaan osoittaa että liiga on tasainen. Vaikka se onkin sitten vähemmän tasainen loppua kohden.

Ässillä ei todellakaan ole mitään hävettävää, hyvin ovat pelanneet. Minä ainakin toivon että pääsevät suoraan playoffeihin ja kohtaavat lukon. Se olisi hieno päätös porilaiselle jääkiekkokaudelle!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti psychodad
Eikös se nyt ollut ennen kauden alkua jopa suurimmalle osalle ässäkannattajista selvää ettei tällä kaudella välttämättä mitään kärkisijoja hätyytellä?


Eikös se nyt ollut ennen kauden alkua jopa suurimmalle osalle lukkokannattajista selvää että tällä kaudella Martin Bartek tekee 35 ja Toni Koivisto 25 maalia.


Viestin lähetti psychodad
Ässien materiaali näyttää siltä että sillä taistellaan säälipleijaripaikasta, se on fakta.


Ässien materiaali on samalla viivalla SaiPan, JYP:n ja Pelicansin kanssa - kauden alkaessa. Nyt ehkä jollain osa-alueilla ollaan hieman edellä. Itse laskin jo ennen kauden alkua Ässät tuohon samaan kastiin näiden muiden kanssa.


Viestin lähetti psychodad
Olisitte iloisia, koska joukkue on pelannut ainakin alkukauden ennakko-odotuksiin nähden loistavasti.


Mää ainakin olen tyytyväinen. Saatiin vielä hankittua toivon mukaan hyvä kanukki hyökkäykseen.


Viestin lähetti psychodad
Minä ainakin toivon että pääsevät suoraan playoffeihin ja kohtaavat lukon. Se olisi hieno päätös porilaiselle jääkiekkokaudelle!


Ei. Kaikkein hienointa olisi kohdata vasta grande finalessa. Se ei tosin vielä tänä vuonna ole mahdollista. Pistetään tarjous korvan taakse ja ollaan molemmat pudotuspeleissä.

Ai niin.. Miten niin päätös porilaiselle kiekkokaudelle? Tippuihan Lukko viime kaudellakin heti ensimmäisellä kierroksella..
 
Viimeksi muokattu:

kapa76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: Re: martinec ja martinecin todellinen taso

Viestin lähetti martinec
...Kyse ei ollut provoamisesta, vaan aivan olen sita mielta etta tuolla matskulla ei minun mielesta saisi parjata sm liigassa niin hyvin etta olisi jopa 8 joukossa. Tama vain kertoo liigan tasosta...valitettavasti, mutta toisaalta matka on pitka ja senkin assat muistaa historiaan tuijottamalla !!!

En ota asiaa "itseeni", koska tuo oli mielipiteesi. Perustele. Mitä "matskusta" tarkoitat ja mihinkä sitä vertaat ? Perustele vaikka tuonne Ässäfoorumiin, koska nyt ollaan vähän eksytty aiheesta.

Edit: martinec on muuten rasittavaa lukea jos ei käytä ääkkösiä. Jos olet jossain ulkomailla ja skandit ei toimi niin ymmärrän asian.
 

Salkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ass@ Pori
Re: Re: martinec ja martinecin todellinen taso

Viestin lähetti martinec
Toki on hienoa etta olet hieman tuollainen keskustelupoliisi ja infoat ihmisia oikeisiin foorumeihin, tai edes kerrot etta he ovat vaarassa paikassa.

vaan aivan olen sita mielta etta tuolla matskulla ei minun mielesta saisi parjata sm liigassa niin hyvin etta olisi jopa 8 joukossa. [/B]

Pääasiassa ketjussa ollaan keskulteltu pelistä ja siihen liityvistä tapahtumista.

Saat toki olla tuota mieltä Ässien kaudesta, mutta sen olisi voinut (ehka) ilmoittaa tuolla Ässien osastolla olevilla keskusteluketjuilla.
 

martinec

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, New York Islanders, CSSR
assat ja taso

No itse assa fanit, miettikaa toki teidan materiaalia. Pakisto, teilla 2 kpl hyvaa liigatasoista pakkia (Peltonen, Sorokins). Eli pakisto todella kapea ja siis herkka loukkaantumisille.
Hyokkayspaasta, no siella muutama hyva kundi: Kivenmaki (miten parjaa pitkassa juoksussa, on kysymysmerkki.), Tuominen (no han pelaa lottokauttaan talla hetkella.), ja sitten toki uusi kanukki seka Claessen. Loput ovatkin sitten enemman/vahemman liigan tyomiehia seka rivimiehia, jos rehellisia ollaan. Ja veskari puolella farmi veskari Langkow on liigan huipputasoa, kakkosveskari on sitten taas iso kyssari...kuten viimevuodellakin.

Tassa minun mielipiteitani assista, ja naihin perustuen en nae heita todellakaan korkealla sarjataulukossa....
 

aaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Re: assat ja taso

Viestin lähetti martinec
No itse assa fanit, miettikaa toki teidan materiaalia. Pakisto, teilla 2 kpl hyvaa liigatasoista pakkia (Peltonen, Sorokins). Eli pakisto todella kapea ja siis herkka loukkaantumisille.
Hyokkayspaasta, no siella muutama hyva kundi: Kivenmaki (miten parjaa pitkassa juoksussa, on kysymysmerkki.), Tuominen (no han pelaa lottokauttaan talla hetkella.), ja sitten toki uusi kanukki seka Claessen. Loput ovatkin sitten enemman/vahemman liigan tyomiehia seka rivimiehia, jos rehellisia ollaan. Ja veskari puolella farmi veskari Langkow on liigan huipputasoa, kakkosveskari on sitten taas iso kyssari...kuten viimevuodellakin.

Tassa minun mielipiteitani assista, ja naihin perustuen en nae heita todellakaan korkealla sarjataulukossa....
Hyvät perustelut! Ei sinua vielä jatkoajan toimitukseen olla pyydetty?
 

Salkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ass@ Pori
Re: assat ja taso

Viestin lähetti martinec
Tassa minun mielipiteitani assista, ja naihin perustuen en nae heita todellakaan korkealla sarjataulukossa....

Meninpä vanhanaikaiseen tuo viimeinen viestisi kertoo kaiken oleelisen siitä kuinka paljon seuraat Sm-liigaa.
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tämä keskustelu voitaisiin käydä kyllä ihan muualla, mutta pakko vastata.

Jos materiaalia katsotaan niin taistelemme sijoista 6 - 10 eli sijoitus säälipleijareihin on tavoitteemme, minun mielestäni. Siinä mielessä olen kanssasi samaa mieltä.

Mutta se mistä en ole, on tämä sinun "pelaaja-arviointisi" ja päätin puutua siihen.

Maalivahdit:

Meillä on yksi liigan parhaista maalivahdeista ykkösenä ja kakkosena on "kokenut" nuori maalivahti, jolla näyttöä liigasta on. Mielestäni erittäin hyvää liigatasoa oleva kaksikko.

Puolustajat:

Hyvät liigapakit ovat mielestäni Peltonen, Sorokins ja Rontti eli nämä kaverit mahtuisivat jokaisen liigajoukkueen kuuden pakin joukkoon, lähes jokaisen joukkueen kahteen pakkipariin.
Perusjyrät Toivonen, Levokari ja Pentikäinen ovat osoittautuneet perusvarmoiksi pakeiksi. Virheitä tulee, mutta fyysisyys on kovaa tasoa.
Heino ei liigaan kuuluisi. Nuorista on tulossa hyviä kavereita, jotka toivottavasti saavat peliaikaa kauden kuluessa.
Pakkikalusto sopii hyvin Toivolan pelisysteemiin, mutta on myönnettävä, että liigassa löytyy monta parempaakin.

Hyökkäys:

Kirkkain tähti Kivenmäki on tuittuilijan maineessa, mutta ainakin tällä hetkellä kädet käy ja tulosta tulee. Tuominen ei pelaa lottokauttaan vaan on nostanut tasonsa parhaiden päiviensä tasolle, maaliennätys 17. Ketjun täydentää hyvin liigan paras kahden suunnan sentteri Classen, tekee hirvittävän määrän näkymätöntä työtä. Toisessa ketjussa on ehkä yksi liigan aliarvostettuimmista kaksikoista eli Uusikartano - Virkkunen. Kummankin piste-ennätys lähes kolmekymmentä, mutta silti heitä ei arvosteta, hyvä niin, täällä arvostetaan. Kuusela on ollut hyvä korvaaja Korpisalolle, nuori vielä. Kolmosen lihaosasto on ollut suurin yllättäjä, sillä kaksikko Niemi - Nielikäinen on ollut tulessa, varsinkin Nivalan suuri mies. Nelosesta löytyy vielä suurlupaus Joensuu, joka tulee lyömään itsensä läpi tämän kauden aikana. Lisäksi on bonus Willams. Mielestäni hyvää liigatasoa oleva hyökkäys.

Maran kannattaisi nyt perehtyä kunnolla jääkiekkoon, eikä vaan lukea iltapäivälehtiä ja katsella Hockey Nightia, sillä tuntemalla pelaajat, pelisysteemit jne. voi arvostellakin ja pystyy jopa perustelemaan. Jos nimillä voitettaisiin mestaruuksia niin New York Rangers olisi monin kertainen Stanley Cup voittaja ja Blues liigamestari, mutta onneksi näin ei ole.
 

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Arnold
Eikös se nyt ollut ennen kauden alkua jopa suurimmalle osalle lukkokannattajista selvää että tällä kaudella Martin Bartek tekee 35 ja Toni Koivisto 25 maalia.

Ei. Itse asiassa en muista kuin yhden joka vakaasti uskoi Koiviston 25 maaliin, ja Bartekin 35 maalia tuskin kukaan on pitänyt selvänä.

Voit toki osoittaa väitteeni vääräksi ja etsiä ne viestit missä tällaisia on puheltu, mutta väitän sinun nyt puhuneen läpiä päähäsi.
 

martinec

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, New York Islanders, CSSR
Viestin lähetti TosiFani
Tämä keskustelu voitaisiin käydä kyllä ihan muualla, mutta pakko vastata.

Jos materiaalia katsotaan niin taistelemme sijoista 6 - 10 eli sijoitus säälipleijareihin on tavoitteemme, minun mielestäni. Siinä mielessä olen kanssasi samaa mieltä.

Mutta se mistä en ole, on tämä sinun "pelaaja-arviointisi" ja päätin puutua siihen.

Maalivahdit:

Meillä on yksi liigan parhaista maalivahdeista ykkösenä ja kakkosena on "kokenut" nuori maalivahti, jolla näyttöä liigasta on. Mielestäni erittäin hyvää liigatasoa oleva kaksikko.

Puolustajat:

Hyvät liigapakit ovat mielestäni Peltonen, Sorokins ja Rontti eli nämä kaverit mahtuisivat jokaisen liigajoukkueen kuuden pakin joukkoon, lähes jokaisen joukkueen kahteen pakkipariin.
Perusjyrät Toivonen, Levokari ja Pentikäinen ovat osoittautuneet perusvarmoiksi pakeiksi. Virheitä tulee, mutta fyysisyys on kovaa tasoa.
Heino ei liigaan kuuluisi. Nuorista on tulossa hyviä kavereita, jotka toivottavasti saavat peliaikaa kauden kuluessa.
Pakkikalusto sopii hyvin Toivolan pelisysteemiin, mutta on myönnettävä, että liigassa löytyy monta parempaakin.

Hyökkäys:

Kirkkain tähti Kivenmäki on tuittuilijan maineessa, mutta ainakin tällä hetkellä kädet käy ja tulosta tulee. Tuominen ei pelaa lottokauttaan vaan on nostanut tasonsa parhaiden päiviensä tasolle, maaliennätys 17. Ketjun täydentää hyvin liigan paras kahden suunnan sentteri Classen, tekee hirvittävän määrän näkymätöntä työtä. Toisessa ketjussa on ehkä yksi liigan aliarvostettuimmista kaksikoista eli Uusikartano - Virkkunen. Kummankin piste-ennätys lähes kolmekymmentä, mutta silti heitä ei arvosteta, hyvä niin, täällä arvostetaan. Kuusela on ollut hyvä korvaaja Korpisalolle, nuori vielä. Kolmosen lihaosasto on ollut suurin yllättäjä, sillä kaksikko Niemi - Nielikäinen on ollut tulessa, varsinkin Nivalan suuri mies. Nelosesta löytyy vielä suurlupaus Joensuu, joka tulee lyömään itsensä läpi tämän kauden aikana. Lisäksi on bonus Willams. Mielestäni hyvää liigatasoa oleva hyökkäys.

Maran kannattaisi nyt perehtyä kunnolla jääkiekkoon, eikä vaan lukea iltapäivälehtiä ja katsella Hockey Nightia, sillä tuntemalla pelaajat, pelisysteemit jne. voi arvostellakin ja pystyy jopa perustelemaan. Jos nimillä voitettaisiin mestaruuksia niin New York Rangers olisi monin kertainen Stanley Cup voittaja ja Blues liigamestari, mutta onneksi näin ei ole.


No ei meilla nakojaan siis suurta eroa tullut arvioinnista. Ehka suurimmat eroavaisuudet ovat siis etta pidat teidan 2 veskaria veskarina jonka kanssa voi pelata/voittaa matseja liigassa...minun mielesta ei, samaa tasoa Vuorio/Helanen ja jne kanssa.

TOP pakistoon nostit Rontin, no tahan en yhdy. Han ei minusta ole nyt mikaan kiekollinen, hyvan pelisilman omaava pakki. Varmaankin oman tontin miehena ihan ok. Loput pakit todellakin ovat enemmankin "riski"pakkeja, toivotaan etta pelaavat nolla nollaa ja pysyvat pois penalty boxista.

Hyokkays, siis nuo edellamainitut hyvaa liigatasoa. Mutta loput ovatkin siis edelleen minun mielesta tyohevos/duunari osaston miehia. Joskin namakin kaverit pelanneet hyvin ja sita kautta jengi menestynyt myos ehka "hieman" yli odotusten. Mutta matsku on kapia...

Ja tarkea ero esim. Lukkoon on jaahyjen maara, lukko pelaa talla hetkella liian rikollista kiekkoa ja turpiin tulee aika tasaiseen tahtiin...
 

Salkkis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ass@ Pori
Viestin lähetti martinec
No ei meilla nakojaan siis suurta eroa tullut arvioinnista. Ehka suurimmat eroavaisuudet ovat siis etta pidat teidan 2 veskaria veskarina jonka kanssa voi pelata/voittaa matseja liigassa...minun mielesta ei, samaa tasoa Vuorio/Helanen ja jne kanssa.

Sainoit ensimmäisessä viestissäsi seuranneesi Ässien viime aikaisia otteita, mahdoitko edes katso Kärpät-Ässät pelin tilastoja, kukahan oli 4-5ja pelin Ässien maalivahti.

TOP pakistoon nostit Rontin, no tahan en yhdy. Han ei minusta ole nyt mikaan kiekollinen, hyvan pelisilman omaava pakki. Varmaankin oman tontin miehena ihan ok. Loput pakit todellakin ovat enemmankin "riski"pakkeja, toivotaan etta pelaavat nolla nollaa ja pysyvat pois penalty boxista.

Edelleen jos olet seurannut Ässien otteita muualtakin kuin tilastoista ihmettelen kommenttiasi, Rontti ei ole huippukiekollinen Paul Coffey, mutta Sm-liigassa hyvää tasoa ja pelisilmää voi miettiä kun katsoo montako kertaa pelissä Rontti aiheuttaa vastustajalle tilanteita väärin sijoittumisellaan tai tilanteen väärin arvioinnilla. Lisäksi tuohon Tosifanin hyviin puolustajiin lisäisin Atte Pentikäisen, on ainakin minut vakuuttanut niissä peleissä mitä olen nähnyt.


Hyokkays, siis nuo edellamainitut hyvaa liigatasoa. Mutta loput ovatkin siis edelleen minun mielesta tyohevos/duunari osaston miehia. Joskin namakin kaverit pelanneet hyvin ja sita kautta jengi menestynyt myos ehka "hieman" yli odotusten. Mutta matsku on kapia...

Niin edellä mainitut Kivenmäki Tuominen Classen Uusikartano Virkkunen Korpisalolle Niemi Nielikäinen Joensuu Willams, ovat hyvää liigatasoa, 10 pelaajaa yli 3 hyökkäyskentällistä on sinunkin mielestä hyvää liigatasoa, eipä taida monella muulla joukkueella olla kymmentä hyvän liigatason hyökkääjää, tosin mahdolliset loukkaantumiset kaventavat joukkoa, mutta kyllä reservissä on pelaajia jotka pärjäävät liigatasolla. Tosin jos miettii että Lukkoa vastaan saatiin vain yksi maali niin voisi harkita tuota hyökkääjien tasoa.

Hienoa että Ässät herättää sinussakin noin paljon tunteita, vähän vaan ihmetyttää mistä olet "Ässien viimeaikaisia otteita seuraillut".
 

martinec

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, New York Islanders, CSSR
Viestin lähetti Salkkis
Sainoit ensimmäisessä viestissäsi seuranneesi Ässien viime aikaisia otteita, mahdoitko edes katso Kärpät-Ässät pelin tilastoja, kukahan oli 4-5ja pelin Ässien maalivahti.



Edelleen jos olet seurannut Ässien otteita muualtakin kuin tilastoista ihmettelen kommenttiasi, Rontti ei ole huippukiekollinen Paul Coffey, mutta Sm-liigassa hyvää tasoa ja pelisilmää voi miettiä kun katsoo montako kertaa pelissä Rontti aiheuttaa vastustajalle tilanteita väärin sijoittumisellaan tai tilanteen väärin arvioinnilla. Lisäksi tuohon Tosifanin hyviin puolustajiin lisäisin Atte Pentikäisen, on ainakin minut vakuuttanut niissä peleissä mitä olen nähnyt.




Niin edellä mainitut Kivenmäki Tuominen Classen Uusikartano Virkkunen Korpisalolle Niemi Nielikäinen Joensuu Willams, ovat hyvää liigatasoa, 10 pelaajaa yli 3 hyökkäyskentällistä on sinunkin mielestä hyvää liigatasoa, eipä taida monella muulla joukkueella olla kymmentä hyvän liigatason hyökkääjää, tosin mahdolliset loukkaantumiset kaventavat joukkoa, mutta kyllä reservissä on pelaajia jotka pärjäävät liigatasolla. Tosin jos miettii että Lukkoa vastaan saatiin vain yksi maali niin voisi harkita tuota hyökkääjien tasoa.

Hienoa että Ässät herättää sinussakin noin paljon tunteita, vähän vaan ihmetyttää mistä olet "Ässien viimeaikaisia otteita seuraillut".

Edellamainituilla tarkoitin siis seuraavia => Kivenmäki Tuominen Classen. Loput pelaajat sita tasoa, etta paikka "hyvan" joukkueen 3 ketjuunkin olisi erinomainen saavutus !!!

Odottelen vain kun tama tilastojen/faktojen perusteella alkava oman tason loytyminen alkaa, eli enemman tappioita kuin voittoja tassa kotoisessa liigassamme.

Hieman toki huvittaa tama assa fanien "sokeus" omiin pelaajiin, mutta taitaapa sita olla muillakin faneilla !!!
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti martinec
Odottelen vain kun tama tilastojen/faktojen perusteella alkava oman tason loytyminen alkaa, eli enemman tappioita kuin voittoja tassa kotoisessa liigassamme.


Ei jumaliste.. Onko kaikilla Lukko-faneille pennusta pitäen opetettu tilastojen tärkeys ja merkitys? Moni teidän leiristä tuntuu vääntävän niistä aina välillä.

Joka tapauksessa tilastojen mukaan Ässät on tällä hetkellä Lukkoa korkeammalla sarjataulukossa.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Arnold
Joka tapauksessa tilastojen mukaan Ässät on tällä hetkellä Lukkoa korkeammalla sarjataulukossa.

En löytänyt tilastoa, mutta pistetäänkö pikkuveto.

Otetaan esim. joulutauonalku. Minä väitän, että Lukko on sarjataulukossa ylempänä, kun Ässät, sinä ilmeisesti olet erimieltä.

Arska, jos lähdet mukaan vetoon, min.. ähh jompikumpi meistä saa korinkarhua jouluksi, sopiiko.

Samanlaisia vetoja olen lyönyt aiemminkin, mutta olen kyllästynyt tuohon kossun määrään, joten tälläkertaa Karhu.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Olkku

Arska, jos lähdet mukaan vetoon, min.. ähh jompikumpi meistä saa korinkarhua jouluksi, sopiiko.

Samanlaisia vetoja olen lyönyt aiemminkin, mutta olen kyllästynyt tuohon kossun määrään, joten tälläkertaa Karhu.

Eikö olisi reilumpaa, että Arska hävittyään (ei pelkoa) maksaisi vedon korilla raumalaista olutta ja voitettuaan (varma nakki) saisi sulta vastaavasti korin Karhua :)?
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti Blackie
Eikö olisi reilumpaa, että Arska hävittyään (ei pelkoa) maksaisi vedon korilla raumalaista olutta ja voitettuaan (varma nakki) saisi sulta vastaavasti korin Karhua :)?

Ei reilua ensinkään, minä pidän karhusta ja haluan sitä jouluolueksi, jos vaan Arska vetoon lähtee. Mainittakoon, että viimesyksynä oli samankaltainen tilanne, kun lähdettiin maajoukkuetauolle. Ehdotin kaverille kossuvetoa, että joulutauolle mennään Lukon komennossa, kaveri hihitellen suostui, mutta hyvät oli nekin kossut. heh.
 

machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Tottenham Hotspurs, Barca
Itse olen ollut ihan mielissäni Padan menestyksestä, ja vielä kun Lukkoa vastaan emme sitä ole nähneet. Hienoa se on ettei aina samat jengit löydy viivan yläpuolelta.

Hyvin ovat Ässät pelanneet ja toivottavasti näin jatkuu kauden loppuun asti. Ainoa, että muutama nimeltä mainitsematon ässäfani saa välillä minut miettimään suhtautumistani Ässien menestykseen kirjoituksillaan.

Toki Lukko saa mennä mahdollisimman nopeasti taulukossa ohi mutta..
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Olkku
En löytänyt tilastoa, mutta pistetäänkö pikkuveto.


Ai tilastoja ei mukamas löydy?


Viestin lähetti Olkku
Arska, jos lähdet mukaan vetoon, min.. ähh jompikumpi meistä saa korinkarhua jouluksi, sopiiko.


Muuten hyvä veto, mutta pahasti pelkään, että Lukko on Ässiä ylempänä sarjataulukossa, kun joululoma alkaa. En ole pessimisti, vaan realisti, sillä Lukon pitäisi tuolla kokoonpanolla olla reilusti ylempänä kuin nyt on ja Rolosonillakin on sanansa sanottavana.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Kuvia ottelusta osoitteessa: http://www.ur.fi/kuvagalleria.phtml?action=open&id=25&limit=0

Ensimmäisen sivun kuva 11. on sinaänsä hauska. Nielikäinen on ilman mailaa Lukon maalin edustalla ja selvästi katsoo jalkoihinsa mitäs tuolle kiekolle pitäisi tehdä.

Toisen sivun 7. kuvassa Bartek taitaa jäätyä. Taisi kiekko vaan tulla niin lujaa ettei ollut mahdollisuutta osua, kun ei paikan päältä noin vaaralliselta tilantelta näyttänyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös