Viestin lähetti Noviisi
Ei voi muuta sanoa kuin HUOH! Ihmeesti sen jääkiekkoinnostus lopahtaa aina näihin aikoihin kautta. No onneksi saa taas nauttia 05-06 kauden hienosta syysvireestä. Täältä tähän ensi syksyyn.
1. Hallille sieltä, vitun urpo. (Myönnetään. Peli oli paskaa). Kritiikkiä vasta kun ollaan NÄHTY se saatanan peli, jooko?
2. Älä jaksa tuota "Tässämenitämäkausi"-läpätystä? JOS ässät pelaavat hyvin loppukaudella, olet varmasti muiden mukana hurraamassa. Jos suosikkijoukkue on Ässät, niin... no antaa olla. Turhaan valitan
Kuhan vain korpeaa tuo ässien "Seisomakatsomokulttuuri". Joo. IHAN kiva, että on "suomen kriittisin yleisö", mutta mitä HELVETTIÄ ne kaksi pässiä "ässäfania" tekivät? Kannustivat joukkuettaan? (HEINO SÄ OOT PASKA! LUKKO! KORTTELIKIEKKOA! VITUN PASKAT!) Jos peli ei miellytäa, niin.. saahan sen näyttää, mutta yhtämittainen idioottimainen huutaminen... no. Olen varmasti taas ainoa tätä mieltä.
Vittu niitä pullonheittäjiäkin. Porilaisia "lätkäfaneja" haukutaan idiooteiksi joka paikassa, koska heittävät pulloja.. mitä teemme? HEITÄMME LISÄÄ NIITÄ HITON PULLOJA!
Joku roti nyt tähän hommaan. SaiPa-peli ilman yleisöä?
Lukko-fanit olivat asiallisia (ja oikeastaan ässäfanitkin. Random-idiootteja ei lasketa, eihän?). Roloson pelasi TODELLA hyvin. Mailapeli täysin eri luokkaa Lankun kanssa (vieläkin pelottaa sen avaukset)
Ässiltä puhtaat paperit minun silmissäni (kiekkotieto nollissa) saavat Joensuun kentällinen (kyllä. se ON Joensuun kentällinen), sekä Nielikäinen (joo. Olen Pasi-gloryhuntteri. Joo-o). Jotakin yritystä sentään.
Toivonen... Jumalauta.. Herralla on kokoa kuin milläkin.. silti tyytyy vain huutelemaan turvallisen matkan päästä. Eihän herranjumala kukaan tuollaista miestä lyö. Menkööt itse huseeraamaan, eikä vain näytä, että "anna tulla".. Lisäksi saisi laukoa. Muuten pelasi ihan jees. Kiitti sentään yleisöä. Plussat siitä. Kiitos takaisin. Et ollut paska.
Taskua taaskaan näkynyt kentällä (vaiko?) Se ylimääräinen hyökkääjä tosiaan ON ylimääräinen.
Olivatko ne kaksi seisomakatsomon sankaria muuten jatkoajan postaajia? Olisi miehen työ nostaa käsi ylös omalta osalta, jos näin on. (Isopääsaarela, eepi ei ole paska vaan vanha jne jne. Tuttuja heittoja, eh?)
LUKKO oli tänään parempi joukkue. ÄSSÄT kahvasi niin maan saatanasti (kahvakorpi my arse. Kahvatoivola?). Tuomari oli oikeastaan Hyvä, vaikka ei viheltänyt ässien alivoimalla ässille lisää rangaistuksia ja kolmannessa erässä tuli vähän outoja jäähyjä ässille (tai en oikeastaan nähnyt tilanteita ihan). Kaikenkaikkiaan ookoo peli tuomarilta.
Olen juuri niin kusipäinen "fani", että äänestän jaloillani. Muuhun en kykene. Kahden euron "lukkolisä" tuollaisesta paskakiekosta? Joopajoo. Saa liikkua myös siellä kentällä, ässät.
Vituttaa kuin pientä eläintä. Seuraavaan matsiin 2e lukkoalennusta?