Tähän ei varmasti saisi enää puuttua, kohta tulee moderaattori-sediltä penalttia, mutta ihan pakko...
Viestin lähetti psychodad
ilmeisesti siellä porissa ei vaan ymmärretä minkälaiseen peliin NHL:ssä on totuttu.
Käsittääkseni ottelu Ässät-Lukko on SM-liigan otteluohjelmassa, ei yllämainitun NHL:n. Niin äärettömän surullista kuin se olisikin, niin nämä kaksi ovat kuitenkin aivan eri sarjoja. Ehkä olen typerä, puusilmäinen nuija, mutta en voi lakata ihmettelemästä, miksi tällä kaudella niin moni asia on selitetty tällä "NHL:ssä on tapana...". Enkä ole edes NHL:ää niin paljon seurannut, että ymmärtäisin niistä kirjoittamattomista, tai edes kirjoitetuista säännöistä yhtään mitään, mutta tämä "poliisi"-touhu on kyllä todella naurettavaa.
"No perkeles, vastustajan höntyilevä junnu taklasi meidän kolmos-sentteriä vihellyksen jälkeen. Menenpä takomaan sitä pannuun hullun lailla." Hohhoijaa, idioottimaista, olkoon kyseessä sitten Gill, Levokari, Nielikäinen, Ruutu, Helenius tai ihan kuka vaan.
Minusta on ihan ok, jos tapellaan. Siis jos tappelu alkaa jostain kahden pelaajan välisestä tilanteesta, ja tapahtuu juuri näiden nimenomaisten pelaajien kesken. Muiden pelaajien suorittamat "kostot" eivät minun ymmärrystäni saa, SM-liigassa. Tosin näytän olevan kovin yksin tämän mielipiteeni kanssa, mutta mikäs sen mukavampaa. Pikkuveljenikin kun ehtii tämän lukemaan, niin kyllä se sitten kertoo, miten typerä olen, kun en ymmärrä.
Jukan takahiuksille vielä tiedoksi, että kyllähän se oli juurikin meidän ihQu-Atte, joka Willmannia kuumensi aikoinaan. On se aika rotta.