Kovia ratkaisuja on siis tehty. Seuraavaksi Atu vuorossa?Julle ja Simo Koskinen poppareilla.
Se on toi halu rännitellä omalla alueella ko haisee. Siihen on hyvä vastustaja iskeä, kun itse syödään itseltämme aika pois...Avauspelissä ja kun prässin alla, kuin vastustaja haistaisi veren, omat ongelmansa. Ajoitellen melko aktiivisia kiekosta luopumisia. Yv sisääntuonteineen kaipaa terävöitymistä ja syöttösuunnat auki.
Toisaalta, ajotellen alko näyttäytyä ihan jämäkältä kiekkojoukkueelta. Puolen erän jälkeen kuin ois tultu pikkasen kuoresta, kiekko ei polttanut koko ajan, hieman painetta ylempääkin. Ja tärkeä 1-1 Lepaus, Erholtz, Barach.
Se on toi halu rännitellä omalla alueella ko haisee. Siihen on hyvä vastustaja iskeä, kun itse syödään itseltämme aika pois...
Mut hyvä erä... Toivottavasti vire kestää.
Olis kyllä, mutta ei toi Padankaan peli vakuuta.HIFK on heikko. Ässillä sauma napata pisteet.
Ei se varmaan taikaiskusta väänny kaakkoon. Ihan hyvä alku on pelissä ollut kotijoukkueella.Olis kyllä, mutta ei toi Padankaan peli vakuuta.
Kuka kuuluttajana? olen poisoppinut katsomosta (By Timo Riihentupa) niin ei kai RuusunenJulle ja Simo Koskinen poppareilla.
Taidan olla minäkin, meinaan samaa kiekkoo ainaki katon!Anteeksi… Olenko kännissä vai pelaako Ässät tällä hetkellä ihan vitun raikasta ja viihdyttävää jääkiekkoa?
Onko siellä joku mysteerivalmentaja Atu-maski päällänsä aitiossa?
Ainakin ennen matsin alkua Ruusunen oli kuuluttamassa.Kuka kuuluttajana? olen poisoppinut katsomosta (By Timo Riihentupa) niin ei kai Ruusunen