Miten itse pelaisit Ilveksen ylivoimaa vastaan? Viisikossa on useammat huippukädet, ryntäilyllä ei ainakaan saada mitään hyvää aikaa. Mielestäni ennemminkin pitäisi neliötä tiivistää, kun harjoittaa.
Ai kuten viime kauden seisova noppa siinä keskustassa? Hyvin toimi.
Tiivistäisi penkin takaa ihan aluksi.
Luistelevat ja tekevät töitä.Erholtz, Lepaus, Barach väläyttelee päätypelissä. Ei vielä peruta torivarausta.
Miten voisikaan kun olen nyt kohta 10 viestistä lukenut että hävitään helvetin suurinumeroisesti.Tällä kohelluksella ei pisteitä irtoa.
Sössitään mitä sössitään. Ollaan iloisia, jos Ässät välillä jossain onnistuu.No voi jee. Tuurilla johtoon. No kyllä tämä vielä sössitään.
Sössitään mitä sössitään. Ollaan iloisia, jos Ässät jossain onnistuu.
Kun saadaan alivoima, se ei ole hyvä. Kun saadaan ylivoima, se ei ole hyvä. Kun saadaan maali, sekään ei ole hyvä ja kun saadaan toinen se vasta perseestä onkin. Ja jos Ilves tekee on sekin vähän perseestä. Josko jotain iloa vaikka tuomaritoiminnasta saisi, ettei menisi peli ihan hiuksia repiessä.No voi jee. Tuurilla johtoon. No kyllä tämä vielä sössitään.
Toivottavasti hävittään. Ja hävitään vieläMiten voisikaan kun olen nyt kohta 10 viestistä lukenut että hävitään helvetin suurinumeroisesti.
On tehnyt kuitenkin kaksi maalia.Vaan kun ei ole onnistunut. Täysin yhtä päätä. Tähän ei saa eikä voi olla tyytyväinen.
Syöttölinjat kii ja kiekollinen molarille. Tän ympärille sit vähä mukuatuvaa riskin hallintaa.Miten itse pelaisit Ilveksen ylivoimaa vastaan? Viisikossa on useammat huippukädet, ryntäilyllä ei ainakaan saada mitään hyvää aikaa. Mielestäni ennemminkin pitäisi neliötä tiivistää, kun harjoittaa.