Ässät kaudella 2021–2022 – otteet kaukalossa

  • 532 658
  • 8 141

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Volkov myöhässä ihan vitusti....
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Ässien ylivoima oli taasen surkuhupaisaa, edes kiekon vienti alueelle ei enää onnistu maalipaikoista puhumattakaan. Veikkasin 2-6 mutta nyt tuntuu siltä, että riittääköhän edes. Selkäranka on katkeamaisillaan ja sitten jos se napsahtaa niin alkaa jäähyilyt ja Jukurit kiittää lisämaalien muodossa.
 

Surprise Me

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gus Polinski - Polka king of the midwest
Kolme nolla ensimmäisen erän jälkeen. Eipä ole Isomäki enää entisensä.
 

Patamies82

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät/Pittsburg
Pakko tarttua tuohon Barachin pelaamiseen. Eilenhän jo tästä kävi keskustelu kuumana. Ja juu kaveri pelaa kyllä kokoajan hyvällä intensiteetillä ja yrittää huomattavasti enemmän ku moni muu tosta joukkueesta. Ja tekee kiitettävästi pinnoja. Mutta sitten ottaa näitä vitun tyhmiä jäähyjä, kuten eilen 45 metriä omasta maalista kosto jäähy ja äsken 60 metriä omista vitun turha lyönti kaverin jalkoihin. Noista olisi syytä päästä eroon ensi kaudeksi
 

tonir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ke
Onneksi ei tultu mentyä hallille vaikka kausari löytyy. Jotenki osasi odottaa tälläistä ryöpytystä.
Ketä kiinnostaa oletko sinä hallilla vai et?
Luuserit istuu kotona ja itse kuulun myös heihin.

Ei vaan, vituttaa taas niin huolella että ärsyttää kaikki!

Hetkellisesti Pata pääsi vähän niskan päälle mutta toki sitten heti kolisee omissa...
 

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Ke

Ketä kiinnostaa oletko sinä hallilla vai et?
Luuserit istuu kotona ja itse kuulun myös heihin.

Ei vaan, vituttaa taas niin huolella että ärsyttää kaikki!

Hetkellisesti Pata pääsi vähän niskan päälle mutta toki sitten heti kolisee omissa...
Eipä täällä paljoa väkeä ole. Halli on yhtä hiljainen kuin Hakametsä aikoinaan.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ke

Ketä kiinnostaa oletko sinä hallilla vai et?
Luuserit istuu kotona ja itse kuulun myös heihin.

Ei vaan, vituttaa taas niin huolella että ärsyttää kaikki!

Hetkellisesti Pata pääsi vähän niskan päälle mutta toki sitten heti kolisee omissa...
Mä olen hallilla, mutta en koe siitä mitään voittajafiilistä.

Neljä kotipeliä tämän jälkeen ja sitten pääsee tästä taas hetkeksi eroon. On tämä hienoa touhua totta tosiaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös