Ässät kaudella 2021–2022 – otteet kaukalossa

  • 545 400
  • 8 141

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Miettikääpä sitä, että ensi kaudella Barach on vielä parempi. Ai miksi? Koska Derek lupasi tämän Pelicans-pelin jälkeen SK:n haastattelussa. Uskon tähän mieheen ja ostaisin siltä käytetyn auton koska tahansa eikä tarvitse edes koeajoa.

Tällä kaudella pisteitä tulee luultavasti suunnilleen 35-40 ja ensi kaudella vain taivas on rajana.
Tossa koitin katsoa, että mistä Erholtzille ja Barachille L laituri toiseen laitaan? Oisko se Joensuu sitten?
 

angnus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Barashin kaataminenkin jäi viheltämättä...
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hytösessä joka lyö mailallaan. Appeli on koukulla kiinni, ei lyö Hytösen mailalla minnekään.

Jos tuon maalin olisi joku muu tehnyt, veikkaisin että olisi hylätty.

Hytönen on tehnyt näitä maaleja parikymmentä vuotta ja aina on käyty samaa keskustelua. Hytönen osaa pelata rajoilla, on aina osannut, ärsyttävä pelaaja.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hytönen on tehnyt näitä maaleja parikymmentä vuotta ja aina on käyty samaa keskustelua. Hytönen osaa pelata rajoilla, on aina osannut, ärsyttävä pelaaja.

En minä siitä sanokaan. Liigan linja vaan on ollut, että näitä ei sallita. Mun mielestä on liian tiukka linja ja hylätään paljon hyviä maaleja.

Linjan mukaan tuo olisi pitänyt hylätä.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hytönen on tehnyt näitä maaleja parikymmentä vuotta ja aina on käyty samaa keskustelua. Hytönen osaa pelata rajoilla, on aina osannut, ärsyttävä pelaaja.
On ainoa pelaaja, jonka muistan saaneen Porissa tuomarin muuttamaan mieltään ja perumaan viheltämänsä jäähyn hyppimällä kiukusta tasajalkaa.
 
Viimeksi muokattu:

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aikalailla saa surutta hakata patapaitoja. Kai Ässille kaivetaan joku väsynyt boksi loppuun
 

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
En minä siitä sanokaan. Liigan linja vaan on ollut, että näitä ei sallita. Mun mielestä on liian tiukka linja ja hylätään paljon hyviä maaleja.

Linjan mukaan tuo olisi pitänyt hylätä.

Höpöhöpö, välillä näitä hyväksytään, välillä ei. Ässien pakki oli kiinni Hytösessä, ehkä tästä syystä maila osui Söderströmin.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Höpöhöpö, välillä näitä hyväksytään, välillä ei. Ässien pakki oli kiinni Hytösessä, ehkä tästä syystä maila osui Söderströmin.
Niinpä. Ehkä tässä vituttaa, että miksi
tämä ”välillä” on aika usein juuri
meille negatiivinen tuomio. Uskallan väittää että ihmeitä olisi saanut tapahtua, että Hytösen maali olisi tässä pelissä hylätty.
 

madeOFspade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jatkoaika. Farssi Ässiltä. Peli täysin lapasessa ja munitaan tämän illan surkea JYP pisteille.

Appeli hävisi tosiaan ex kiekkoilijalle kaksi kaksinkamppailua 100-0
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Nigi

Blade80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pata
Jyp sai pari paikkaa ja teki pari maalia, Ässät sai varmaan 4 paikkaa 3-1 tilanteessa, eikä maaliakaan. Jos et itse tee niin kai se on uskottava, että vihullinen käy tekemässä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös